Hop til indhold
bamsefar

Thai Massage og krisen

Recommended Posts

Er som så mange andre blevet afhængig af thai massage efter et enkelt himmelsk besøg hos Butsaba for år tilbage, og har efterfølgende frekventeret forskelig Thai massage steder , og observeret at alderen på pigerne stigene, alt imens kvaliteten af massagen er dalet.

 

Min egen erfaring er fra rejser i østen og Holland , hvor kvalitet hænger fint sammen med pris og service hvad angår piger.

 

Jeg har igennem nogle år læst Rejsenetværks til tider lidt lange, men gode beretninger omkring massage i forskelige fora, og må konstatere at ikke kun pris men også kvalitet af piger og service åbenbart hænger bedre sammen i resten af EU.

 

Det er måske på tide vi spørger os selv om optil 1500,- skattefrie (2000,- incl moms) er en reel pris for mange gange middelmådig massage med efterfølgende bumbum af en moden pige, jeg må indrømme at jeg fra min tur til Hamburg området tidligere på året fik åbnet mine øjne for også at overveje at blive "grænse" gænger i fremtiden , desværre lidt ærgerligt fordi mine surt optjente skattekroner ville jeg hellere lægge i gode gamle Danmark....

 

Alt i alt  syntes jeg gennemsnits prisen er for høj i forhold til service niveau og ydelse og at klinikkerne måske skulle køre med NO CURE NO PAY .-) .....

 

god jul

Bamsefar

 

 

 

 

Redigeret af bamsefar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Ja det er påfaldende jeg selv, tager massagen og går videre hvor man får væsentligt bedre kvalitet for samme penge, og i stedet for 10 min får man en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Jeg kan kun sige, hvor er jeg enig og har trods alt prøvet en del thai/olie massage igennem de sidste 18-20 år.

 

Jeg har tidligere nævnt og det står jeg ved at 90 % af dem jeg har besøgt gennem de sidste par år er blevet rene penge maskiner, hvor grådighed samt ringe kvalitet desværre er blevet hverdag, derfor jeg ikke orker det mere, vil ikke være til grin for mine egne penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ved hvilken alder er en kvinde ældre i jeres øjne?

Hvorfor dette spørgsmål? Hvem taler om at pigerne er ældre?

Det er vel ikke midtvejskrisen der menes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor dette spørgsmål? Hvem taler om at pigerne er ældre?

Det er vel ikke midtvejskrisen der menes.

Hvorfor dette stjerne spørgsmål, hvis svar må være helt uden interesse for dig, som aldrig besøger nogen piger ;)

Jeg har stadig de 250 liggende til dig, og vil da gerne fordoble dem, når du kommer med en beretning om dit besøg hos en pige, uanset hendes alder og niveau af modenhed.

.....og Dixi

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg så gjort. Og????

 

Trådstarter skriver bl.a. "alderen på pigerne stigene" samt "efterfølgende bumbum af en moden pige", så han taler altså om, at pigerne er ældre,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Trådstarter skriver bl.a. "alderen på pigerne stigene" samt "efterfølgende bumbum af en moden pige", så han taler altså om, at pigerne er ældre,

 

Tænk, det tror jeg faktisk overgår alle. Ung som gammel.

 

Jeg tror måske misforståelsen hænger sammen med Aarhuselskerens ringe evne til at læse, kombineret med den lige så ringe formuleringsevne. Men godt at du så kan give en "forklaring" på, hvad manden mener, når han ikke selv kan.

 

Spørgsmålet er dog stadig (og nu i endnu højere grad) helt uden for skiven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men medens stjernestøvet lægger sig, er der så nogen det har et bud på hvornår vi kalder en pige/ dame ældre/ moden?

Mit bud er omkring 50 års alderen.

Og så mht til trådens emne.

Set i det lys, så er det ikke mange ældre thaipiger. Der et så heller ikke mange purunge( under 25)

De purunge et da lækre med den sprøde krop,men de ældre ældre er, i min optik, langt bedre elskerinder.

Men smag og præferencer. !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Tænk, det tror jeg faktisk overgår alle. Ung som gammel.

Jeg tror måske misforståelsen hænger sammen med Aarhuselskerens ringe evne til at læse, kombineret med den lige så ringe formuleringsevne. Men godt at du så kan give en "forklaring" på, hvad manden mener, når han ikke selv kan.

Spørgsmålet er dog stadig (og nu i endnu højere grad) helt uden for skiven.

Hvorfor er det uden for Skiven? Nogle betegner en Kvinde som moden når hun er slut tyver andre 40+ eller 50+

Da Trådstarter bl.a synes det er for dyrt pga alderen, giver det for god mening at spørge efter dette.

Jeg ved heller hvad Trådstarter mener! Jeg støder ind i mange yngre Thaipiger på 27-33 år.... Men måske de er modne? Der er ligeledes dem på 40 + som jeg ikke finder interessante, er mere til de yngre trods sexen formentlig ville være bedre med de Modne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke prisen er for høj. Som med alt andet, finder man noget til den kvalitet man vil betale for, og holder sig til det. Sådan har jeg gjort i mange år uden problemer.

Men hvis man prompt skal rende rundt og prøve alt på besøg fra Thailand, så må man nok regne med mange skuffelser - både vedrørende pris og kvalitet.

 

Men jeg er tilfreds, både med prisen og kvaliteten.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Uagtet de mange unødvendige krumspring i ovenstående tråd (- hvordan kan det være, at dømmesyge er blevet så voldsomt udbredt!), vil jeg vove at påstå, at markedet i høj grad afspejler os som kunder, og vores præferencer. Det kan godt være jeg er mere selektiv en gennemsnittet, hvor jeg tillader mig at bruge tid bl.a. på at laborere i herværende forum, for at undgå deciderede skodsteder. Mine subjektivt set mange stjernestunder med de små mørkhårede og søde nips, forhindrer mig dog ikke at ryge ind i mine egne overfortolkninger af mig selv og mine evner, og tilsvarende undervurderinger af kemiens betydning for mødet med pigen - ung eller gammel, med skuffende oplevelser til følge.

 

Nu har jeg været i markedet i nogle tiår, og kan dokumentere, at prisen i virkeligheden er faldet betragteligt. Da jeg aflagde mit første besøg hos en sky men ultrasmuk thaipige, kostede besøget mig det der svarer til 4 flasker af det der er min favoriteliksir, nemlig en single malt speyside whisky af en bestemt alder og oprindelse. I dag koster det tilsvarende besøg hos fx Ten i Fredericia noget der svarer til 1½ flaske af den samme vare. Og kan jeg klage over forholdet mellem pris og kvalitet? Nej. Og Ten er ikke den eneste der kan sit kram, og ser dejlig ud samtidig!

 

Og gentlemen: Er det for krævende at bede om at anvende den der gennem århundreder veldokumenterede leveregel: Vil du rose, så gør det med det samme - vil du kritisere, så tag først en laaaang, dyyyyyb indånding - gerne gennem en kold øl, lidt frisk luft eller en kvindes barm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Er som så mange andre blevet afhængig af thai massage efter et enkelt himmelsk besøg hos Butsaba for år tilbage, og har efterfølgende frekventeret forskelig Thai massage steder , og observeret at alderen på pigerne stigene, alt imens kvaliteten af massagen er dalet.

 

Min egen erfaring er fra rejser i østen og Holland , hvor kvalitet hænger fint sammen med pris og service hvad angår piger.

 

Jeg har igennem nogle år læst Rejsenetværks til tider lidt lange, men gode beretninger omkring massage i forskelige fora, og må konstatere at ikke kun pris men også kvalitet af piger og service åbenbart hænger bedre sammen i resten af EU.

 

Det er måske på tide vi spørger os selv om optil 1500,- skattefrie (2000,- incl moms) er en reel pris for mange gange middelmådig massage med efterfølgende bumbum af en moden pige, jeg må indrømme at jeg fra min tur til Hamburg området tidligere på året fik åbnet mine øjne for også at overveje at blive "grænse" gænger i fremtiden , desværre lidt ærgerligt fordi mine surt optjente skattekroner ville jeg hellere lægge i gode gamle Danmark....

 

Alt i alt  syntes jeg gennemsnits prisen er for høj i forhold til service niveau og ydelse og at klinikkerne måske skulle køre med NO CURE NO PAY .-) .....

 

god jul

Bamsefar

 

 

Der er ret mange "modne" thaipiger rundt om på klinikkerne i Århus, med modne mener jeg  35-55 år.

 

Jeg læste engang et indlæg herinde som blev bekræftet af en anden thaipige, en del af de thaipiger der ender i Danmark og Europa har først gjort "karriere" i sexindustrien i Thailand, og når de bliver for gamle der, ryger de til Europa. Det er selvfølgelig en generalisering, som slet ikke passer generelt sikkert, men for nogen passer det.

 

Når jeg kommer ind på en thaiklinik, eller et dansk bordel for den sags skyld, så går jeg igen, hvis jeg ikke finder pigen attraktiv, tiltrækkende og sød/imødekommende.

 

Hvis man på forhånd ikke har lyst til at dyrke sex med en thaikvinde på omkring de 50 år, så er det bare at vende høflig om i døren når man møder hende.

 

Der var engang i Århus, ikke for så lang tid siden, hvor Hedemannsgade var stedet for de nydeligste, sødeste thaipiger i alderen 22-30 år sådan cirka. Jeg brugte rigtig mange penge om måneden på det sted dengang. På et tidspunkt satte de priserne noget op, men jeg holdte ved. Der skete dog så det, at ved 2 besøg var der kun meget modne piger dernede (cirka 50 år eller mere) når jeg kom forbi, og der gik jeg igen, jeg havde slet ikke lyst til sex med dem, ved 3 besøg ringede jeg derned først og spurgte om der var nogle unge piger på vagt i dag, hvortil svaret var at jeg kunne komme ned og se. Det gjorde jeg så, og stadig kun modne piger. Så droppede jeg stedet. Så har jeg kredset lidt rundt lidt andre steder i Århus uden at det gav det store resultat, men er man til ret modne thaipiger så er det et eldorado.

 

Pt er jeg derfor hvor Bamsefar er, at jeg ikke rigtig har gidet thaipigerne mere i byen, nu er der så kommet beretninger fra et par steder, hvor et par mænd har haft mødt piger i den klasse som man engang kunne møde på Hedemannsgade, så måske jeg igen vil tage chancen.

 

I princippet synes jeg ufattelig godt om en god gang massage af en 45 mins varighed af en nydelig yngre thapige, efterfulgt af sex, så konceptet synes jeg godt om. Jeg gider bare ikke betale for sex med nogen jeg ikke finder attraktiv og tiltrækkende, så synes jeg, at jeg er lidt grin for mine egne penge, når jeg gør det, og jeg har prøvet det i mine yngre dage, hvor modet ikke var til at gå igen, som jeg gør nu, hvis jeg ikke finder pigen attraktiv.

 

Så jeg forstår godt synspunktet hos Bamsefar, men vil sige at han så skal gå igen når han ser en moden thaikvinde, hvis han mener det ikke er value for money at betale for sex hos en ældre thaikvinde. Hvad Bamsefar mener er value for money kan kun han afgøre og ingen andre. Smag og lyst er subjektiv hos alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aaros , hovedet på sømmet og min pointe er ikke så meget om man er til unge eller modne piger, men at man synligør sin varer , syntes at tiden bliver brugt på at jagte "the real hot spot", i stedet for at man på massage stedet er realistisk og sætte prisen efter, hvad man kan tilbyde af service.

 

Lige netop Thai massage, så jeg personligt, som noget særligt specielt, hvor det intime og en hvis uskyldig -  generthed fra en yngre kvindens side, var/er en stor del af glæden ved at gå til en thai massøse.Savner at kunden er i centrum og hvor pigerne, ved at god massage med et touch de rigtige steder , og lidt pilleri, giver velvære og adgang til flere ønsker og derved flere penge fra kunden :-).

 

Hvorfor reklamere med feks. god massage når man i bund og grund vil sælge sex. Det kan være irritations moment at bestille en thai massage og så få en softie olie massage, eller b2b med tøj på. Der forventes at kunden skal være tilfreds og betale ved kasse et ! Kan huset ikke levere en vare, så sæt dog prisen ned eller lav om på ydelses kataloget, det er der jo ingen skam i , det må da være bedre at få tilfredse kunder ...

 

Grunden heraf er sikkert som der skrives at pigerne er mere erfarne i at sælge sex og at mamma sans "niece" fra Thailand elle au pair pigen ikke arbejder, der mere og en anden grund  er formentlig afregnings metode af "husleje"...

 

Tror trenden de kommende år går mere hen imod, at blive serviceret af kvinder fra Solens Rige Nippon...

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...