Hop til indhold
dildo

Sorø Exclusive pigerne WAUUUU....

Recommended Posts

Kira....Nok den smukkeste kvinde til dato på denne adresse. Helt igennem ægte, med langt lyst hår, ægte store kasser, som er så dejlige at røre ved, netop fordi de ikke er fyldt med plastik! Hendes grønne øjne tog næsten pusten fra mig. Kiras våde mis er så stram at jeg næsten ikke kunne trænge ind. Næsten som en jomfru, helt uvirkeligt med hendes job at hun er så stram.

Kira gav mig en sceance, som hun kalder det, med tantramassage....og forskellen ved denne massage og andre tantra massager jeg har prøvet, var denne med afslutning, både i nosse pirrings massage..og gud hvor hun hissede mig op..hun gik derfra over i fransk...dejligt langsomt og med rigtig god tid, fik hun mig yderlig op at køre. hun tilbød mig også prostata massage, og vi afsluttede i dansk...Jeg er ikke i tvivl om at denne smukke kvinde kan sit kram...og så var det til en fornuftig pris.

Kira er ikke en kvinde som snakker halve tid væk, hun hygger om mig og var så absolut alle mine penge og min tid værd...jeg må spare igen, hurtigt..jeg må besøge hende snart..skøn oplevelse som jeg stærkt vil anbefale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest arneo

Nu er Eksklusiv jo ikke et sted, der sådan skilter ret meget med tingene. Kan du røbe hvornår det fandt sted, og/eller hvordan Kira beskrives i deres annoncer på EB? Tak på forhånd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er Eksklusiv jo ikke et sted, der sådan skilter ret meget med tingene. Kan du røbe hvornår det fandt sted, og/eller hvordan Kira beskrives i deres annoncer på EB? Tak på forhånd!

Nej du har ret...Det sted er meget diskret, også adressen, det ligger for enden af en privatvej, ca 4 km fra motorvejen.

Kiras annonce indeholdt at hun tilbød dominans, alm sex, rollespil, pirrings lege, og sidst men ikke mindst hendes fantastiske tantra massage. Der er ingen hjemmeside, så har ikke noget link. 

Jeg besøgte kira i fredags, og hun fortalte mig at hun havde fast vagt onsdag og fredag i ulig uge. Men at hun måske ville bytte hendes onsdag til torsdag. Noget med hun havde en lang rejse dertil, og at hun så ville forsøge at bytte den så hun kunne overnatte der?! Dette er jeg dog ikke helt sikker på, men ihvertfald var jeg der i fredags, og jeg er stadig i højt gear over mit besøg. Endelig en pige hvor jeg fik hvad jeg betalte for, og jeg følte ikke hun kiggede på klokken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du et link tin denne skønne kira :smile:

/Rasmus

Der findes ingen hjemmeside til denne klinik Rasmus....:-( men hun er toppen af poppen..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Der findes ingen hjemmeside til denne klinik Rasmus....:-( men hun er toppen af poppen..:-)

Øv det var ærgerligt. Besøger desværre ikke en som jeg ikke har set et billede af. Da udseende også har en stor del at sige for mig. :) men hun lyder dejlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad vil du skyde hendes alder til?

Jeg vil gætte på 40 år, hun siger 37 på båndet! men ikke mere end 40 tror jeg. hun er sådan en ægte pige hvis du forstår? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun bar annonce i ekstra bladet, og hun er der som skrevet i ulige uger om onsdagen og fredagen...er jeg sikker på at hun sagde...

Eller også var det hver fredag...min liderlige hjerne husker ikke helt..men det er vel at prøve at tjekke annoncer fra stedet og ringe dertil...skal nok skrive hendes tlf nr når jeg igen støder på det...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad gav du for sådan en omgang og i hvor lang tid.. ?    :)

Altså da vi havde snakket og aftalt hvad vi skulle, gav hun mig et håndklæde, og jeg kunne tage et bad. Hun sagde med et skævt smil at jo renere mig og pikken er jo bedre service. :-) så jeg hoppede velvilligt under bruseren.

Da jeg kom tilbage fra badet kom hun ind med det samme, og jeg tror det var først der hendes indre ur startede. 

Den første halvdel af tiden kørte hendes proffe hænder og bløde krop op og ned på hele min krop, med en kærlig nænsomhed af den anden verden. Det var dejligt og liderligt, at mærke hende forsigtigt kravle rundt på mig. Så tog hendes hænder fat i mine nosser og pirrede i den grad mig, før hun puttede min pik i munden og drillende mund kneppede mig...Hun spurgte om jeg ville have prostata massage......til sidst satte Kira sig på min ufattelige stive pik som på det tidspunkt var så hård og klar til at blive skudt af..at jeg næsten ikke kunne vente med afleveringen. ;-) så lå vi bare og smilede sammen...Kira tilbød mig endnu et bad, og da jeg kom tilbage til rummet stod der en vand og lidt chokolade klar til at give mig lidt energi, som hun sagde, tilbage i kroppen igen..:-)

Det hele tog vel 45- min tid....og hun havde lige netop denne seance og dominans på juletilbud på båndet..hvor hun sagde at normal prisen for disse var 1600kr og dem havde hun her op til jul(så der også var råd til gaverne!!) til 1000kr,

Det var hver en krone værd..og jeg kan slet ikke vente til på fredag. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det der hvor vejen ender ved et rødt hus og så skal man lige rundt om et stort værksted før huset ligger bagved?

Hejsa..

Tror det er samme sted vi taler om...Det er en blind privatvej som svinger en del nede omkring bordellet. :-) Helt sindsygt diskret...;-) 

Har forøvrigt fundet et mobil nr dertil...53235403..Prøv det så kan I jo spørge efter hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle...som lovet skriver jeg til jer når jeg viste at Kira var på vagt igen. Jeg kan høre på deres båndsvarer at hun kommer i dag. Båndsvarer er 57809707 :-) De siger godt nok ikke hvad tid hun åbner, mener hun sagde hun altid var der fra kl 10, men hæng mig ikke op på dette. 

God weekend til jer, :-)

hilsen Dildoen...:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik besøget Kira igen i fredags...jeg fortalte hende om jeres spørgsmål...hun havde aldrig været på denne side, men forstod godt hvad det gik ud på ! Hun sagde at der var lidt omrokeringer i vagtplanerne dernede her op til jul, men at hun i denne uge er der onsdag og fredag...

Men vil da lige fortælle om mit sidste besøg, Jeg købte en halv time alm sex...hun fik mig hurtigt op at ringe, Hun startede med et blowjob i særklasse. Hendes frække tunge gled frem og op og tilbage og ned og alle vejene, samtidigt med at hende fingre/lange negle drillede mine nosser på en meget behagelig måde..jeg idiot kunne jo ikke holde mig da hun først gik igang med at ride mig...helt op på fødderne sad hun der og gled langsomt op og ned på min pik...jeg når lige at spørge hende om jeg må komme 2 gange, før jeg skyder kanonen af...og selvfølgelig måtte jeg det. Kira spørger om jeg skal have en lille pause...for så vil hun give mig massage mens jeg kom til mig selv igen....den massage var lige hvad jeg kunne blive helt stiv af igen. Og hele akten startede igen..blow, knep, blow knep...hendes øjne så mig dybt ind og vi grinede og bare havde en total fed oplevelse igen. det var fedt...er ikke i tvivl om at jeg fik mindst 10 min mere end aftalen...da vi var færdige, bød hun på chokolade og en kildevand som jeg kunne tage med hvis jeg havde travlt..Det var igen en kanon oplevelse, og nu er min kvote økonomisk brugt op..så øv må vente til januar med at besøge hende igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke den Kira jeg besøger..hun er blond, men meget langt hår, og har en noget stører barm. Og så er hun jo en erfaren kvinde på ca 37, og ikke 24! :-) 

Og så må jeg simpelthen ned og besøge hende på fredag så må den stå på hvvregryn de dage man ikke er heldig og skulle ud i jule. :-)

 

Glædelig jul til jer. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er helt sikkert over 40. Jeg havde glædet mig til en sprød milf men blev fælt skuffet. Jeg vil skyde hende til midt i 40'erne og rigtig slidt synes jeg.

Godt at smag og behag er så forskellig.

Glædelig Jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er helt sikkert over 40. Jeg havde glædet mig til en sprød milf men blev fælt skuffet. Jeg vil skyde hende til midt i 40'erne og rigtig slidt synes jeg.

Godt at smag og behag er så forskellig.

Glædelig Jul.

Hej Skiderik.

Ja det godt smag og behag er forskellig. Kan ikke forstå du ligefrem blev fælt skuffet. Købte du en ydelse hos hende? nå men jeg er jo som sagt en helt anden opfattelse....Og ja heldigvis for det..:-)

 

Også glædelig jul til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dildo skrev, den 8/12/2014 11.24.33:

Kira....Nok den smukkeste kvinde til dato på denne adresse. Helt igennem ægte, med langt lyst hår, ægte store kasser, som er så dejlige at røre ved, netop fordi de ikke er fyldt med plastik! Hendes grønne øjne tog næsten pusten fra mig. Kiras våde mis er så stram at jeg næsten ikke kunne trænge ind. Næsten som en jomfru, helt uvirkeligt med hendes job at hun er så stram.

Kira gav mig en sceance, som hun kalder det, med tantramassage....og forskellen ved denne massage og andre tantra massager jeg har prøvet, var denne med afslutning, både i nosse pirrings massage..og gud hvor hun hissede mig op..hun gik derfra over i fransk...dejligt langsomt og med rigtig god tid, fik hun mig yderlig op at køre. hun tilbød mig også prostata massage, og vi afsluttede i dansk...Jeg er ikke i tvivl om at denne smukke kvinde kan sit kram...og så var det til en fornuftig pris.

Kira er ikke en kvinde som snakker halve tid væk, hun hygger om mig og var så absolut alle mine penge og min tid værd...jeg må spare igen, hurtigt..jeg må besøge hende snart..skøn oplevelse som jeg stærkt vil anbefale.

 

Jeg er helt enig 

Kira er en super lækker og fræk kvinde i verdensklasse 

Vi arbejder ofte sammen så kender hende rigtig godt 

hun er helt klart et besøg værd 

Miss Devil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa herinde. 

Så fandt jeg hvad i spurgte om hjemmeside til fotos af den smukke Kira. Exclusivepigerne. og der er også en del fotos og beskrivelser af de andre piger dernedeJeg har forleden prøvet nia hun var ret lækker også

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...