Hop til indhold
kevin

Steffie i Kgs. Lyngby

Recommended Posts

Gal en klit ... nysgerrig og samtidig lidt skræmt ;) -har måske lidt for meget testosteron efter min smag.

Lytter alligevel spændt med på om andre har erfaringer med muskelbundtet.

#kevin - måske skulle du tage en tur for holdet?

Glæder mig til din anmeldelse. Notch notch ;)

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser lidt mandig ud - nogen der ved om det er en 100% kvinde??

 

Hvis man går udfra informationerne i hendes e-mail adresse på spor6 kan man nemt finde flere billeder af hende på nettet. Her kan man se hendes ansigt og krop med tøj på. Hun ser ud som 100% kvinde.

 

Til moderator. Hvis ovenstående informationer er uden for reglerne er du velkommen til at slette det igen. Det har ikke været min mening at overtræde reglerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg selv en ting for muskuløse piger, både privat og ifht GP' er. De har for det meste en ret så stor clitoris pga overproduktionen af testosteron og/eller brugen af diverse præstationsfremmende midler. Det gør dem dog ikke mindre til kvinder:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i kontakt med hende mhp en aftale i løbet af ugen.

Er som sagt til muskler, og sjovt nok også til MILF, så hun er et oplagt emne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der i det hele taget medlemmer, der har fået kontakt med "ekstrem mega liderlige" Steffie i Kongens Lyngby? Eller endnu bedre: Er der blandt brødrene én, der har set den klit i virkeligheden og kan berette lidt om Steffie, service og sted...

 

På forhånd tak.

 

Allo-Allo 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja, de 300kr hun reklamerede med for 30min til at starte med er da kommet lidt derop ad :)

Er der ikke lidt mange hår på armen på det billede med dildoen i fissen????? Tans???

Er der ikke nogen der kan bekræfte om det er en trans…. Sgu surt hvis men først opdager det når han/hun åbner døren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Er der ikke lidt mange hår på armen på det billede med dildoen i fissen????? Tans???

Er der ikke nogen der kan bekræfte om det er en trans…. Sgu surt hvis men først opdager det når han/hun åbner døren

 

Jeg havde de samme tanker, men det er nok, som en anden bruger har skrevet, fordi hun har taget for meget "Krudt" (Væksthormon) under sin træning,

at hun får de mandige træk, og en klit der er ved at lave bule i bukserne ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede det desværre ikke i sidste uge, og nu er prisen lige blevet 700 kroner dyrere for en time med anal, så vil jeg heller bruge pengene andetsteds. Men hun er ikke trans det er jeg 100% sikker på, bare godt pumpet (også med "krudt")

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man går udfra informationerne i hendes e-mail adresse på spor6 kan man nemt finde flere billeder af hende på nettet. Her kan man se hendes ansigt og krop med tøj på. Hun ser ud som 100% kvinde.

 

Til moderator. Hvis ovenstående informationer er uden for reglerne er du velkommen til at slette det igen. Det har ikke været min mening at overtræde reglerne.

Har du et link til de billeder, skriv gerne pb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en kvinde og en satans fræk en af slagsen og dejlig moden, hun elsker at blive slikket, jeg har været hos hende en gang og må indrømme at jeg sagtens kunne finde på at komme igen :) så er man til en moden kvinde med en dejlig stor klit er steffie bestemt et godt valg :)

 

Glædelig bagjul

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...