Hop til indhold
HeleSore

Spørgsmål til mændene

Recommended Posts

Gæst

Gentager gerne mig selv, når folk ikke taler pænt til mig, så får de igen af samme skuffe.

 

Dejligt med flere beviser for min påstand ovenfor.

 

Kan du så ikke lige pege på, hvor nogen har kaldt dig "Skvat", "ynkelig", "rygklapper" og i øvrigt kaldt dine udtalelser for "Bullshit"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dit udgangspunkt er forkert.

Kærlighed og utroskab er ikke en fællesmængde. De har intet med hinaden at gøre.

Mvh

Et skvat

 

Jeg beklager, men jeg er ikke helt med på, hvad du mener. 

Jeg mener at et forhold mellem en mand og en kvinde er baseret på tillid og kærlighed og når man er utro, så er kærligheden forsvundet og så bør man stoppe forholdet omgående. Det er bedre end at holde fast i et ægteskab eller kærlighedsforhold, hvor man alligevel ikke elsker den anden part, men en tredje. Jeg er selvfølgelig med på at det ikke altid er så firkantet og der findes sikkert mange nuancer i de forhold. Jeg synes bare at man generelt bør være ærlig overfor sin partner, da denne kan blive dybt såret, hvis det bliver opdaget at man er utro.

 

Mvh.

En af de 5% 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er også nogen der mener at alle, der køber sig til sex med andre er nogle skvat, fordi de ikke evner at finde det sexpartnere på et frivilligt stadie.

 

Skal vi så ikke også begynde at moralisere over det?!

 

 

Nej fordi sex er en menneskeret og jeg er en af dem som ikke formår at finde en sexpartner frivilligt og jeg har heller ikke muligheden for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Dejligt med flere beviser for min påstand ovenfor.

 

Kan du så ikke lige pege på, hvor nogen har kaldt dig "Skvat", "ynkelig", "rygklapper" og i øvrigt kaldt dine udtalelser for "Bullshit"?

 

Man kan være nedladende og sakastisk uden at bruge disse udtryk, hvad du iøvrigt mener om mig er jeg som sådan fuldstændig ligeglad med ;-) Tror nu mere det er dem som er utro som ikke kan se ud over deres egen næsetip, for det er da noget så egoistisk, det mener du ikke ?

 

Du haglede mig jo selv ned til ar begynde med at Det moral gad du ikke høre på eller var træt at høre på, her var det noget som ikke passede dig og her var det mig som var forkert i din verden.....Men lukker den her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forkert Titman. Sex er ikke en menneskeret. Sex er derimod et basalt menneskeligt behov.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Bør denne tråd ikke stoppe nu? HeleSore,som startede den, har forlængst meldt ud, at hun er gået i tænkeboks. Så burde den ged jo være barberet og jeg fårstår ikke den meget omfattende efterfølgende fnidder.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bør denne tråd ikke stoppe nu? HeleSore,som startede den, har forlængst meldt ud, at hun er gået i tænkeboks. Så burde den ged jo være barberet og jeg fårstår ikke den meget omfattende efterfølgende fnidder.

Hilsen

Huaa Laan

 

Velkommen til internettet :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...