Hop til indhold
Guest stantheman

Nickie og Kimora sammen. Not bad at all :-p

Recommended Posts

Guest stantheman

Jeg havde en dejlig oplevelse i onsdags, som jeg synes jeg må dele med folket. Det var et besøg hos Kimora og Nickie. En halv time med lesbisk. http://pussygalores.dk/k-n.htm

 

Jeg har i lang tid kredset om Kimora uden at få gjort noget ved det. Jeg tænder for vildt på hendes billeder. Især hvor hun er pakket ind i lak. Det er bare ikke blevet til noget. Nu skulle det være.

 

Nickie har jeg besøgt en gang tidligere. Hun er fræk, nærværende og har et meget smukt ansigt. (Ja, hun har rigtig mange tudser, der sidder fint. Og så gider jeg ikke skrive mere om det). Da jeg besøgte hende første gang (30 min) var det en god og sexet oplevelse. Desværre gik det liiidt for hurtigt for mig/os den gang. Den gang kæmpede bravt for at få mig i gang igen, men der var kun et skud i bøssen den dag, hvilket gavn tid til en god snak/nus.

 

Jeg ankommer til Pussygalores klokken kvart i ti. Det er som om jeg er dagens første gæst. Værtinden havde i hvert fald knap fået øjne J Den sædvanlige tur ind og vente i det store  arbejdsværelse. (Jeg vil ikke gå i detaljer med stedet, som jo er helt repræsentativt for de veletablerede steder). Lytter efter puslen, trippen fra spidse sko, fnis og snak. Syv-ti minutter føles som altid som tre gange så lang tid. Endelig går døren op og pigerne træder ind sammen.

 

For mig føles det en smule akavet at stå med tøjet på og give hånd til to super sexede trunter i fin og let indpakning (Kimora desværre ikke i lak/latex). Så jeg skynder mig at få afregnet (2200 kr) så vi kan komme videre.

 

Ganske kort efter kommer tøserne retur. Jeg er på madrassen og får så småt stådreng af at se dem smide trævlerne.

Det gælder for begge piger, at billederne er tro og ægte. De er ret forskellige. Kimora har asiatiske gener i et eller andet omfang. Hun ser sprød, sart og fin ud. Hun har ikke de store former. Hendes bag er fin og rund, men langt fra latino. Brysterne er, som det fremgår af billederne, små og velproportionerede. Der er vel knap en håndfuld der. Håret er den dag bleget. Nickie har i sammenligning mere krop. Hun er muskuløs, kødfuld og har meget flotte former 360 grader rundt. Hun har et meget smukt ansigt. Det er en stor skam man ikke kan se det på billederne. Brysterne er hjulpet på vej af en dygtig kødsnedker. Selv bruger hun vidst en del tid på træning og er mere brun og mørk end sin veninde.

Jeg tog ikke notater under selve akten, men vi kom godt rundt i alle kroge. High lights inkludere at kneppe Kimora bagfra mens hun slikker Nickie, der ligger på ryggen og kikker mig dybt ind i øjnene og leger med sine bryster. Og når Nickie ridder mig mens Kimora kysser mig dybt og vådt indtil jeg placerer hendes hænder om min hals og beder hende tage fat. Det har hun helt styr på.

 

På alle måder en vidunderlig formiddag. HVIS jeg skal nævne en ting, så er det, at jeg på min side havde det svært med samtalen. Nok mest ift. Kimora. Det blev aldrig helt naturligt for mig, men vi har jo heller ikke mødt hinanden før. Besøget rundes af med en lille quiz, som forhåbentlig udløser en gevinst.

 

Jeg kan klart anbefale begge piger. Sammen er de fantastiske. Jeg vil rigtig gerne gentage succesen.

 

Jeg tror kun de kan opleves sammen på PG. Kimora er flere steder. Nickie vidst nok kun på PG. Jeg så et sted, at hun vil stoppe fra det nye år. Æv.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt dem begge en enkelt gang og LÆNGE haft til hensigt at besøge dem sammen. Det er bare aldrig rigtigt blevet til noget. Forstår ikke selv helt hvorfor, måske det er lidt grænseoverskridende for mig. Surt hvis hun vil stoppe fra nytår, jeg vil gerne nå at få den oplevelse at være sammen med begge to :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims

Hvad går deres konkurrence ud på? Synes ikke der står meget på deres profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims

Hvad går deres konkurrence ud på? Synes ikke der står meget på deres profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad går deres konkurrence ud på? Synes ikke der står meget på deres profil.

Når du besøger dem, enten sammen eller hver for sig, for du et lod i lodtrækningen om præmien.

Det er såmænd det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...