Hop til indhold
Gæst

Drømme - Den store gevinst..

Recommended Posts

Gæst

Her i den mørke tid og med forventningsglæde mod julen , kan man jo rolig læne sig tilbage og drømme om den store gevinst...

Hvorledes vil I forholde Jer hvis det var Jer der vandt den store gevinst.. Her mener jeg ikke beløb på 2-3 mill kr, men i 30-40 mill kr. størrelsen..

Jeg vil forsøde min nærmeste på bedste måde, købe en leglighed til min søster, giver begge min børn 10 mill hver.. Og så vil jeg tag hustruen og flytte syd for Alperne, købe os en lille hyggelig penthouse lejlighed i Istanbul med udsigt over Bosporus Strædet og bare nyde tilværelsen i rolig tempo , med rejser og oplevelser..

Nyd weekenden og må alle Jeres ønsker & drømme for Jer selv og Jeres nærmeste gå i opfyldelse..

(P.S - I holder bare fingerne fra den store gevinst, den er MIN..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sjov lille leg :o).

 

Nu spiller jeg ikke lotto, så det er ik derigennem jeg kommer til at få de beløb. Men jeg er fast besluttet på at blive økonomisk uafhængig, dvs at kunne gøre det jeg har lyst til i livet. Så jeg kommer til at få minimum 30-40 millioner kr.

 

Når det sker, skal de bl.a. bruges på at investere yderligere for at få dem til at vokse. Jeg vil også gerne have en træhytte i Patagonien i sydamerika. Tror jeg vil bo på Malta...halvdelen af året ihvertfald. Jeg vil rejse med min kvinde til en masse lækre og spændende steder.

 

Jeg vil bygge en virksomhed op, eller det har jeg nok allerede på det tidspunkt, som vil hjælpe mennesker med at leve deres fulde potentiale ud.

 

Jeg vil dyrke forskellige former for ekstremsport. Tage ud og surfe forskellige steder i verden.

 

Jeg vil have alle mine grundlæggende behov dækket i form af tryghed m.m. Have et lækkert hjem jeg føler mig godt tilpas i. Have en sund og lækker kost der understøtter mit helbred.

 

Måske vil jeg også have en båd.

 

Bruge nogle af pengene på gode oplevelser med venner og famillie...uhh, der er mange muligheder.

 

Men alt det jeg længes allermest efter, kan penge ikke købe, men de er nu alligevel meget gode at have og den frihed der ligger i at være økonomisk uafhængig er helt sikkert noget jeg længes efter.

 

God weekend til dig også!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har en todo liste Anna..:-) Skal nok også huske dig, vil sørge for du hverdag vil få en god dag sms... -:) -:)

Redigeret af eibm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville finde en kvinde der elskede mig meget højt

En kvinde, der var fantastisk i køkkenet

En kvinde der var fantastisk i sengen

En kvinde der kunne opdrage mine børn. 

 

Og så ville jeg købe 4 huse, 1 til hver af kvinderne og sørge for at de aldrig mødte hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil investere de fleste af pengene og så vil jeg bruge lidt flere penge på storbarmede GPer, end jeg gør idag. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg var den heldige vinder af mange penge ville jeg nok ikke ændre ret meget på mit liv, jo nyt hus,bil og så ville jeg udskifte men lidt triste og trætte garderobe

Og som flere siger bruge lidt flere penge på GP end jeg gør i dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville investere omkring 80% i aktier og resten ville jeg købe et gammelt nedslidt hus for, som jeg ville få sat i stand og moderniseret for derefter at sælge det.
Overskuddet ville jeg også købe aktier for, og så ville jeg begynde forfra med et andet hus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville lade mig skille, før jeg hævede pengene og så ville jeg sætte en investeringsrådgiver til investere pengene. Sælge det meste af mit habengut eller forære det væk - eller lade konen om det sammen med ejendommen hun selvfølgelig beholder kvit og frit - og så ville jeg kun bruge af overskuddet til at rejse for og på dejlige slanke kvinder rundt om i verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for nylig været en tur i Marokko. Og har erkendt, at jeg har vundet det hele store gevinst, da jeg kom til verden i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har for nylig været en tur i Marokko. Og har erkendt, at jeg har vundet det hele store gevinst, da jeg kom til verden i Danmark.

 

Det kan jeg godt følge dig i  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vandt 30-40 millioner ville jeg omgående fokusere på at lave dem til 100 millioner.

Huse og sådan nogle ting ville forsinke det projekt betydeligt, så der ville nok ikke ske så meget i mit liv, ud over at jeg nok ville skifte telefonnummer hvis det rygtedes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vandt 30-40 millioner ville jeg omgående fokusere på at lave dem til 100 millioner.

Huse og sådan nogle ting ville forsinke det projekt betydeligt, så der ville nok ikke ske så meget i mit liv, ud over at jeg nok ville skifte telefonnummer hvis det rygtedes.

Gentlemans er nu kedeligere end os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vandt 30-40 millioner ville jeg omgående fokusere på at lave dem til 100 millioner.

Huse og sådan nogle ting ville forsinke det projekt betydeligt, så der ville nok ikke ske så meget i mit liv, ud over at jeg nok ville skifte telefonnummer hvis det rygtedes.

Efter sigende er high-end markedet i London så hot, at du snildt kunne forvandle 30-40 millioner til 100 millioner via huse og sådan nogen ting. Måske du kunne få en lille toværelses i Belgravia for det beløb?

http://www.foxtons.co.uk/properties/uk-london-belgravia-20/properties-for-sale-in-belgravia.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville købe det hus jeg bor i.. jeg ville gi mine 3 børn en pæn slat penge.. så ville jeg ta den uddannelse jeg har drøm om.. kranio sakral også vil jeg købe et hus i thailand.. ellers vil jeg leve som jeg gøre nu.. stadig arbejde.. og nyde livet med min søde kæreste  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nok bo et par dage i Præsident suiten på Walldorf Astoria i Berlin

 

Suiten

http://www.waldorfastoriaberlin.com/Accommodations/Suites

280 kvm :shock:

 

Nyde udsigten, og så ville jeg booke et par unge danske topmodeller til opholdet, som jeg ved jeg aldrig får råd til ellers :-P

 

Efterfølgende vil jeg nok bare passe rigtig godt på resten af pengene, og højest leve for afkastet resten af livet?

 

Det bliver nok til under 1 million kr efter skat om året, når jeg ikke tør spekulere.

 

Men mindre kan også gøre det, så jeg har i tankerne at nyde:

 

Advent High Tea mit Blick über die City West

http://www.waldorfastoriaberlin.com/Event

 

Når jeg er på tur til Berlin i februar - 52 euro har jeg da råd til for 1 -1,5 time i drømmeland :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...