Hop til indhold
kanonkongen

Hvorfor lugter ens prutter bedst :-)

Recommended Posts

God fredag aften allesammen Sidder lige og fordriver tiden, er chauffør for et par fordrukne venner  :-P  :-P og kom lige i tanke om, hvorfor er det man bedst kan lide sine egne prutter ifht når andre slår en hørmer.  :-P  :-P

 

Kan jo ikke snakke for alle, meeen mon ikke mange kan, nikke genkendende til, at slår man en prut under dynen løfter man lige for, at snuse.ja indrømmer det gerne. Jeg gør  :-P  :-P

 

Men hvis ens venner lige pludselig, får akut tarm gas udslip, så sidder man næsten og kaster op og vennen sidder og skraldgriner.  :-P Og hvorfor er det sådan?

Fiser i bare lystigt?  :-P

Lugter i selv til jeres prutter?  :eek:

 

Sikkert mange flere ting man kunne spørge om. Ja det er fredag og er vist bare i totalt Leif Lalleglad mood.  :-P  :-P

 

Skøn aften til jer allesammen og må i fise lystigt

 

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D spørg dog dine venner - sandheden kommer fra børn og fulde folk :D

 

Nå, men du må hygge, Karsten Kørelærer :D

 

 

 

Edit:

 

... eller nok nærmere, Karsten Kørelejlighed :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg kan jo ikke prutte nu vel. Men ved med sikkerhed, at en prut i en bil ikke er fedt når man er på så lidt plads  :-P  :-P  :-P

 

Hygge Karsten kørelærer  :-P  Du må igang med prutteriet :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

...... kom lige i tanke om, hvorfor er det man bedst kan lide sine egne prutter ifht når andre slår en hørmer.  :-P  :-P

 

Tjaaah, hvorfor hedder du egentlig "Kanonkongen"? :D :D :D:P.

 

Nå, når talen falder på den slags, kommer jeg altid til at tænke på replikken ".... wenn Frenssen furzt" :mrgreen: :mrgreen: !

 

Ja, vi er ganske rigtigt langt ude på Atlanten i "Das Boot" fra 1981 af Wolfgang Petersen.

Der er en herlig szene, hvor mandskabet har fået noget kål til middag, og det sætter naturligvis gang i visse gastriske processer, som i neddykket tilstand ville have tvunget "Das Boot" op til overfladen :-P :-P :-P.

 

Midt i "koncerten" lyder det fra dybet af en køje, om Frenssen ikke kan holde op med sin fisen? Nej, det kan han ikke, "og det skal man heller ikke", for det er "usundt at holde igen".

 

Egen fis er altså en lettelse, mens andres fis er en plage.

 

Jeg kan i øvrigt varmt anbefale filmen.

Det er den ultimative ubådsfilm bygget på Kriegsmarineberichter Buchheims selvoplevede roman. Han optræder selv som Lieutenant Werner og i hovedrollen ses Jürgen Prochnow, der senere blev skurk i en James Bond-film.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaaah, hvorfor hedder du egentlig "Kanonkongen"? :D :D :D:P.

 

Nå, når talen falder på den slags, kommer jeg altid til at tænke på replikken ".... wenn Frenssen furzt" :mrgreen: :mrgreen: !

 

Ja, vi er ganske rigtigt langt ude på Atlanten i "Das Boot" fra 1981 af Wolfgang Petersen.

Der er en herlig szene, hvor mandskabet har fået noget kål til middag, og det sætter naturligvis gang i visse gastriske processer, som i neddykket tilstand ville have tvunget "Das Boot" op til overfladen :-P :-P :-P.

 

Midt i "koncerten" lyder det fra dybet af en køje, om Frenssen ikke kan holde op "mit deinem Furzen". Nej, det kan han ikke, "og det skal man heller ikke", for det er usundt at holde igen.

 

Egen fis er altså en lettelse, mens andres er en plage.

 

Jeg kan i øvrigt varmt anbefale filmen.

Det er den ultimative ubådsfilm bygget på Kriegsmarineberichter Buchheims selvoplevede roman. Han optræder selv som Lieutenant Werner og i hovedrollen ses Jürgen Prochnow, der senere blev skurk i en James Bond-film.

hey bx. Takker for indlæg.

 

Jeg kan slå de værste hørmere. Ihvertfald ifht hvad vennerne siger  :-P  :-P Igen de bedste slås i bilen  :-P  :-P  :-P

 

Das Boot kender jeg, så udmærket. Fed fed film, så meget enig der. :-P

 

God fredag BX

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hørte engang en historie om én der elskede guleærter - men aldrig fik det derhjemme . . 

 

Han var til et større marked, og kom forbi et telt med skilt '1. dags guleærter' - Ind og få en portion . . - Senere så han et nyt skilt '2. dags guleærter' - Ind og få en ny portion . . .

 

Lige før han skulle hjem, så han dog det bedste skilt '3. dags guleærter' - Han måtte ind og ha' en STOR portion - og så hjem . . 

 

Hjemme på gårdspladsen blev han modtaget af konen med ordene 'Jeg har en overraskelse til middag, så du skal ha' bind for øjnene'

 

Konen ledte ham ind i stuen, og placerede ham for bordenden. I det samme ringede telefonen, og konen tog den. Det var en meget lang samtale, og luften fra den første portion guleærter pressede på - Manden lettede lidt på den ene balle og lod gå. Konen talte stadig i telefon. 2. portion gav også tarmluft, så manden lettede igen på ballen, og lod gå. Da den 3. portion tarmluft meldte sig, måtte han løfte sig lidt fra stolen, for at komme af med luften . . .

 

Konen var endelig færdig med sin samtale, og kom tilbage - 'Nu skal du ha' din livret 'Guleærter' - Fjernede bindet, manden havde for øjnene . . . .

 

 

Rundt om bordet sad naboer og familie og ventede . . .  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 

 

 

 

 

Minder mig om, at det snart er tid for en omgang gammeldags guleærter . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaaah, hvorfor hedder du egentlig "Kanonkongen"? :D :D :D:P.

 

Nå, når talen falder på den slags, kommer jeg altid til at tænke på replikken ".... wenn Frenssen furzt" :mrgreen: :mrgreen: !

 

Ja, vi er ganske rigtigt langt ude på Atlanten i "Das Boot" fra 1981 af Wolfgang Petersen.

Der er en herlig szene, hvor mandskabet har fået noget kål til middag, og det sætter naturligvis gang i visse gastriske processer, som i neddykket tilstand ville have tvunget "Das Boot" op til overfladen :-P :-P :-P.

 

Midt i "koncerten" lyder det fra dybet af en køje, om Frenssen ikke kan holde op med sin fisen? Nej, det kan han ikke, "og det skal man heller ikke", for det er "usundt at holde igen".

 

Egen fis er altså en lettelse, mens andres fis er en plage.

 

Jeg kan i øvrigt varmt anbefale filmen.

Det er den ultimative ubådsfilm bygget på Kriegsmarineberichter Buchheims selvoplevede roman. Han optræder selv som Lieutenant Werner og i hovedrollen ses Jürgen Prochnow, der senere blev skurk i en James Bond-film.

Den film er kult, på højde med SS. Martha. Dog uden at man kan sammenligne de to.

Mange af skuespillerne er nogle af Tysklands bedste karakterskuespillere.

En af de unge gaster har fået fladlus, "Matrosen am Mast" (matroser ved masten) et herligt udtryk.

Hollywood kunne aldrig have produceret den film.

 

Bedste fis = rosenkål.

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...