Hop til indhold
Bukowsky Revival

Moderator Kowalsky lovlig hurtig på aftrækkeren

Recommended Posts

For mig taler du nu lidt i tåger - måske kunne du uddybe lidt hvad du egentligt mener med dette statement?? 

 

Hvad er det Tit ikke fatter?? Og skal han holde kæft fordi han går i brechen for mig??

 

Tja jeg spørger bare!!

 

Tror jeg så ikke jeg behøver at uddyber nærmere..Tisman er ude af kontrol, og det tror jeg ikke har så meget med dig at gøre!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen så tuder du over at jeg tuder over at nogen tuder...

Så kan vi blive ved.

Jeg skrev et rimeligt roligt svar til bukowskis indlæg, hvor han var meget lidt tilfreds med hvad han mener der kan tillades. Så fik jeg en ret voldsom, og ret typisk for bukowski, bredside tilbage, som jeg så tillod at svare på.

Jeg er ikke hverken bedre eller dårligere end andre her på EG, og har da som alle andre parti og anti parti for diverse brugere her på siden.

Så ryger der en like, eller en finke af panden, så er det jo næsten umuligt at undgå.

Måske tuder er et stærkt udtryk at bruge, og har det stødt nogen, så beklager jeg.

Men budskabet i mit svar, at man bliver nød til at følge de spille regler der er lagt, hvis man vil være her.

Så kan læse budskabet, eller eskalere tråden yderligere. Det er der så frit valg til.

Men jeg vil gerne vide hvad du mener, at min mudderkastning består af? Det har jeg svært ved at se, og vil gerne undgå at lave samme fejl i fremtiden,

Jeg har sagt det jeg skal sige.

 

Selvom den sidste sætning i dit indlæg lukker diskussionen lidt, så synes jeg alligevel du fortjener RESPEKT fordi du udviser STORSIND og erkender, at du er fejlbarlig, når du skriver: 

 

Så ryger der en like, eller en finke af panden, så er det jo næsten umuligt at undgå....

Men jeg vil gerne vide hvad du mener, at min mudderkastning består af? Det har jeg svært ved at se, og vil gerne undgå at lave samme fejl i fremtiden.

 

 

Jeg er fuldstændig enig med dig i det og beklager udtrykket: "Mudderkastning", som var lidt af en overdrivelse fra min side. Jeg havde ikke sat mig ordentlig ind i konteksten og hvorfor du reagerede, som du gjorde.

Jeg beklager virkelig og må erkende at jeg reagerede lidt for spontant lige i den situation.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag fået tilbud fra et andet site som gerne vil overflytte alle mine indlæg til deres site, da de finder dem ret underholdende og fede. Jeg har sagt nej, 

 

 

åhh det var da dagens grin.... 

 

HVIS det virkelig var rigtigt....at der var nogen der havde henvendt sig... så er de hvad angår det rent tekniske i hele dette forslag... dummere end vådt bølgepap... 

 

her er hvorfor

 

for det første...

 

hvilket konkurrerende site skulle på nogen måde have nogen som helst interesse i enkeltstående indlæg, taget ud af en kontekst, som oftest fyldt med personangreb rettet mod brugere som ikke findes på dette site og som hyppigt handler om ting der ikke har nogen som helst relevans med mindre man kender baggrunden.. 

 

nogen bud på det site... anyone??? 

 

for det andet... 

 

lad os for sjovs skyld sige at det passer... så har BR på ingen måde nogen som helst ret til at sige hverken ja eller nej til det her "tilbud" for hans indlæg tilhører EG... 

 

Når det så er sagt, så ligger alle BRs indlæg i den database der er underliggende for hele EG. Hvis der er blot et minimum af logik bag, så ligger de i deres egen seperate tabel, og man kan altså ikke bare så tilfældigt "flytte" indlæg over i en ny database... for det første skal der være en korrelation mellem indlæg og forfatter, tråd og indlæg ect ect ect...  og for det andet skal der være nøjagtig samme konfiguration mellem databaserne for at det "bare lige" kan lade sig gøre uden et shitload af arbejde

 

hvem skulle være villige til så meget besvær for BRs indlæg på EG??

 

at nogen skulle spørge så åndssvagt set ud fra et rent database-teknisk perspektiv er nærmest utænkeligt...  rent hypotetisk er det selvfølgelig muligt... men det er kun fordi jeg er diplomatisk anlagt 

 

 

Tak for dagens gode grin BR:...  virkelig!! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Af ren og skær interesse Bukowski, er det så http://www.talk2us.dk/der har givet dig tilbuddet. Der er jo rent faktisk ikke nogen danske sider, der ligner EG. Ikke fungerende i al fald.

Somme tider ville det nemlig være rart med et sted hvor der var en anden modus :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Når det så er sagt, så ligger alle BRs indlæg i den database der er underliggende for hele EG. Hvis der er blot et minimum af logik bag, så ligger de i deres egen seperate tabel, og man kan altså ikke bare så tilfældigt "flytte" indlæg over i en ny database...

 

Jeg tænkte jo nok, at det måtte være en and. Nu er den så skudt grundigt ned. Desuden er det jo i følge reglerne heller ikke brugerne, der ejer indlæggene. Det gør Admin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan da sagtens flytte det hele blot ved cut/paste funktionen. Endvidere kunne jeg jo sagtens tænkes at have kopier af mine vigtigste skriv ikke??

 

Men det er da også bedøvende om jeg skulle have fået mulighed for at flytte hele molevitten over til talk2us eller ej. Så anden må sku nok være den visse af os konsumerer her til Jul! Velbekomme i øvrigt.

 

Skulle man flytte indlæg kunne det jo fx være anmeldelser og initierede debat oplæg. Lidt anekdoter fra Polen osv. kunne sikkert også være interessante.

 

Jeg gider og orker i øvrigt ikke - så bare rolig jeg er stadig vedhængende her på sitet. Jeg er sku blevet lidt hooked på både Jasmins og såmænd også Borendes bredsider. Jeg hader jer slet ikke, men blive blot lidt irriteret af og til. Og dette er jo nok gensidigt! *Fnis*

 

Arbejdet kaldet!

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

åhh det var da dagens grin.... 

 

HVIS det virkelig var rigtigt....at der var nogen der havde henvendt sig... så er de hvad angår det rent tekniske i hele dette forslag... dummere end vådt bølgepap... 

 

her er hvorfor

 

for det første...

 

hvilket konkurrerende site skulle på nogen måde have nogen som helst interesse i enkeltstående indlæg, taget ud af en kontekst, som oftest fyldt med personangreb rettet mod brugere som ikke findes på dette site og som hyppigt handler om ting der ikke har nogen som helst relevans med mindre man kender baggrunden.. 

 

nogen bud på det site... anyone??? 

 

for det andet... 

 

lad os for sjovs skyld sige at det passer... så har BR på ingen måde nogen som helst ret til at sige hverken ja eller nej til det her "tilbud" for hans indlæg tilhører EG... 

 

Når det så er sagt, så ligger alle BRs indlæg i den database der er underliggende for hele EG. Hvis der er blot et minimum af logik bag, så ligger de i deres egen seperate tabel, og man kan altså ikke bare så tilfældigt "flytte" indlæg over i en ny database... for det første skal der være en korrelation mellem indlæg og forfatter, tråd og indlæg ect ect ect...  og for det andet skal der være nøjagtig samme konfiguration mellem databaserne for at det "bare lige" kan lade sig gøre uden et shitload af arbejde

 

hvem skulle være villige til så meget besvær for BRs indlæg på EG??

 

at nogen skulle spørge så åndssvagt set ud fra et rent database-teknisk perspektiv er nærmest utænkeligt...  rent hypotetisk er det selvfølgelig muligt... men det er kun fordi jeg er diplomatisk anlagt 

 

 

Tak for dagens gode grin BR:...  virkelig!! :)

please kom til Viborg! :) :) :) du gav mig dagens opmuntring!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...