Hop til indhold
Skumbananen

Store siliconebryster privat i Kbh?

Recommended Posts

Jeg har forgæves forsøgt at lave en aftale med T. Tease, men er bare blevet ignoreret.

Nogen der kender nogle andre piger med store kunstige bryster, som tager imod privat i København?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har forgæves forsøgt at lave en aftale med T. Tease, men er bare blevet ignoreret.

Nogen der kender nogle andre piger med store kunstige bryster, som tager imod privat i København?

Hejsa

Nogle Eks på hvorfor at jeg evt ikke svare på en SMS KAN være : du skriver uden for min 'åbningstid'.. Du skriver uden at præsentere dig selv osv.

Jeg er nok lidt a-typisk for dette her bi-job er ikke længere min levevej.

Jeg har kun det antal gæster jeg lige præcis har lyst til....når jeg har lyst til det.

Jeg sidder ikke med min arb Tlf i hånden 24/7 og venter på at en evt gæst skal skrive.

Så hvis jeg først ser en SMS flere timer efter den er skrevet så svarer jeg ikke pga diskretion.

Mails herinde ser jeg meget sjældent... Igen af samme grund... Jeg har andet i livet end at sidde og være 'på' mentalt' for at kunne svare mails, sms'er osv døgnets 24 timer.

Jeg er oprigtigt ked af hvis du føler at du har kontaktet mig forgæves.

Og jeg er godt klar over at jeg nok får på puklen for ikke at være serviceminded nok osv.

Men for at skære det helt ud i pap : Jeg arbejder når Jeg har lyst, er liderlig osv.

Og liderlighed passer oftest ikke ind i en vagt fra præcis 10-20 eller lign.

Ikke min ihvertfald ;-).

Kærligst Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mandag havde du vagt i Kbh fra 10-20

Tirsdag havde du vagt i Ålborg 10-20

Onsdag havde du fri

Torsdag havde du vagt i Kbh fra 10-20

Fredag havde du vagt i Ringsted fra 10-20

I dag har du vagt i Kbh fra 10-20

 

Undskyld at jeg troede det var din levevej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har både sms'et og skrevet til hendes profil herinde, men er bare blevet ignoreret. Jeg søger derfor en anden.

 

Hej Skumbanan

 

The one Trine/Tease

er en levende legende, og af egne erfaringer så kommer man langt hos trine hvis man skriver en SMS eller Mail i en ordentlig tone.

Så kan man være heldig at hun melder tilbage, og de gange hun har meldt tilbage så vil jeg sige.... "Legenden lever og man får en Royal behandling"

Hun er intet mindre end fantastisk, sød imødekommende og sexet som man kun drømmer om.

hun kan som de få skabe en oplevelse hvor der i en time eller 2 ikke er andet i verden end Trine.

 

yderligere så hjælper en flaske af en slags og lidt frugt ikke en mindre kendelig steming :-D :-D :-D

mvh

Monaco

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mandag havde du vagt i Kbh fra 10-20

Tirsdag havde du vagt i Ålborg 10-20

Onsdag havde du fri

Torsdag havde du vagt i Kbh fra 10-20

Fredag havde du vagt i Ringsted fra 10-20

I dag har du vagt i Kbh fra 10-20

 

Undskyld at jeg troede det var din levevej.

 

 

Hold da op Skumbanan, du stalker da vel ikke pigerne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stalker ikke nogen. Men når Thea/Trine kun opdaterer sin vagtplan én dag frem i tiden af gangen, og desuden kun er i Kbh nogle af dagene, så har jeg jo været nødt til holde øje med hendes annonce hver dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg havde skrevet et langt og uddybende svar.

Men jeg er på fra min Tlf og står i en stald med dårlig dækning.

Så jeg svarer dig lige senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu dårlig stil.

 

Det er jeg ikke helt enig med dig i.

 

Hvad skal kvinden gøre når der står masser af mennesker i kø for at komme til, og hun kun har få timer til rådighed?

Hvis hun skal svare på alle sine henvendelser med det samme har hun jo ikke tid til at betjene kunder.

 

Be patient and stay positive. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem fra byen. Lettere beruset tilstand. Ville give alt mit jordlige gods for at kunne putte mig ind til T Von T lige nu. Har tænkt på hende hele dagen. *suk* Hun er så fucking dejlig.

Trine kan godt være lidt svær at træffe, men for fanden, det er jo ikke meningen hun skal stå til rådighed 24-7.

Det smil og de bryster! og så har hun hun noget mellem ørene også. Undskyld hvis det her lyder som en lovprisning men hvor er jeg dog jonesing for en omgang Trine lige nu.

Hun er så dejlig. Et eller andet sted derude er der en eller anden idiot hun er sammen med, og jeg er dybt misundelig. Jeg ville gøre hvad som helst for at være ham lige nu. Hvis jeg dog bare så lidt bedre ud og var lidt bedre i sengen, så var hun taget af 'markedet' med det samme! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...