Hop til indhold
Guest Liderligfyr

P-Club flad oplevelse

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Fik besøgt P-club igen på en hverdag.....

 

Da jeg ankom ca 13.30 var Jeg eneste Hane. Selve indretningen af Klubben er forbedret fra sidste besøg. Mere hyggelig flere sofaer og en meget passende lidt dunkel belysning som jeg synes sætter prikken over iét. Der var 5 Høns... alle 5 visuelt godkendt til en FKK dog var der kun 3 jeg var interesseret i. En var en Mørk Pige, det var jeg ikke i humøret til, brænder for ofte Nallerne på dem og en hostede lidt og havde blanke øjne (nej tak)

 

Bestilte en kop Kaffe og fik lige forklaret med drikkekort etc. Koppen blev serveret af den i mine øjne smukkeste Pige i Klubben (Maria). Men uden alverden smil eller noget. Satte mig over i Sofaen..... den mørke Pige viste interesse og kom lige forbi og tog en på Skuldrene etc, men hende havde jeg ingen interesse i. De 4 andre sad med Mobiltelefoner og en sad og solgte webcam sessioner (temmelig træls at høre på!) De 2 piger sad med tæppe rundt om sig og store sutsko, ikke alverden frækt må man sige. Ingen opmærksomhed ingen gejst simpelthen så fladt som noget næsten kunne være :-( 

 

Havde luret der nok var “no approach” i klubben, men derfor forventer jeg nu alligevel Pigerne gør lidt mere end bare side med deres Mobiler!!! Sad egentlig et stykke tid og kedede mig lidt, var faktisk ved at overveje bare smide de 20 euro for Kaffen og køre ind og prøve en tilfældig i Flensborg. Men så kom Maria pludselig over og fortalte med et smil “jeg har forresten glemt at fortælle dig, at du må kalde Pigerne over, de kommer ikke af sig selv” jeg gengældte smilet og sagde “du må gerne sætte dig” :-)

 

Approachen/hyggesnakken med hende var rigtig hyggelig! Hun sad godt nok med tæppe om sig og sutsko på, så jeg var på ingen måde distraheret. Men en god snak om Rumænien og rejer rundt om i Verdenen blev det da til.

 

Maria er en lille Rumænsk Godte... ikke særlig høj, ganske Petit, langt glat mørkt hår, de flotteste velsiddende b- skåls bryster med nogle små vorter som bliver meget stive. Flot i huden velplejet og lidt Fittness trænet (eller måske bare meget arbejde) og et smil jeg ikke kan stå for. Klart en Toppige... en 8-9ér på min “hårde” Skala

 

Sexen koster 40 euro 20 min hvor ydelsen minder om lav Flatrate (ingen kys eller fisseslik)  30 min 130 Euro eller 60 min 210 euro for normal Sex med knald, blowjob, fisseslik og kys.   Jeg valgte 20 min tju hej til 40 euro, synes de længere sessions med almindelig sex er lidt Peberet.... 2-3 X prisen på almindelig FKK.

 

Maria overraskede positivt ovenpå.... En så ung lækker Pige kan det være lidt hit or miss med... ved hende var det nu klart et hit. Toppigerne forventer nogengange længere sessions og gerne nogle ekstra ting for de gider alverden og ikke bare en basis Quickie. Men sådan var Maria ikke...... fik tøjet af hende, shit hun var lækker, jeg kunne på ingen måde holde snitterne fra hende. En quickie er vel tænkt som hurtig sut/ knald, men hun kunne rigtig godt lide at nusse, så det gjorde vi en del. Hvorefter hun gav et lidt urutineret BJ ikke skidt, men fejede heller benene væk under mig. Hun satte sig ovenpå og holdte hele vejen til endestationen. Ahhh det var fantastisk at ligge der og blive serviceret og tilfredsstillet af en lækker godte!!!!!!!!! Efter jeg var kommet, tog jeg stille om hende, hun kom ned og gav en lang krammer imens jeg stadig var inde i hende. Så Lækker så sød og ærlig.... hun kommer altså til at tjene store Penge på det her!!!!

 

Hvad jeg har læst herinde, har klubben milimeter tyranni med tiden, så havde en ide om, jeg nok blev bonnet 80 Euro for denne her.... for 20 min havde vi næppe holdt os indenfor. Kom ned til Skabene og jeg sagde forsigtig, 40 Euro ikke???? jo jo svarede hun :-) Manden som var der var kørt (jeg var jo ene mand).... ved ikke om han er Chefen som holder øje med hvad Pigerne skriver af tidspunkt. I så fald leger Musene når Kattene er ude og ikke skriver de rigtige tidspunkter. Så en gentagelse kan jeg nok ikke forvente :-(

 

Efter rummet kom jeg ned og Maria lavede en kop Kaffe mere til mig... meget mere glad Pige denne gang. Satte mig over i Sofaen igen. Kunne høre hun snakkede om mig til hendes Rumænske Veninde, da hun nævnte nogle af de Rumænske Gloser jeg havde sagt til hende. Der er så massivt mange Rumænske Piger i Tyskland, så selvom man ikke kan tale sproget, så er man efterhånden begyndt at forstå lidt af det og kan danne sig lidt tanker om, hvad de snakker om :-)

 

Den Mørke Pige blev mere og mere direkte. Begyndte at tale til mig... nu ganske høflig ikke noget der... snakkede naturligvis kort med hende, men lagde ikke op til mere. Til sidst spurgte hun direkte “ vil du med ovenpå?” jeg svarede nu bare “havde jeg ikke lyst til”..... “nå var det hende jeg ikke havde lyst til” .... hmm den er jo lidt svær at svare høflig på, så sagde det som det var, nej har ikke lyst til dig. Lidt skuffet sagde hun “ Men du vil gerne Marie” brød ud i et smil og sagde “ ja hun er sød”.... Dælens der mistede jeg min chance for at spille Hard to get hehe for Marie kiggede bare over på mig “ vil du med ovenpå?” ..... kan man svare nej? NÆÆHHHHH afsted med os :-)

 

Turen i rummet blev meget lig den sidste tur... altså ganske fantastisk

 

Derefter tog jeg hjem. Havde været eneste Mand i klubben. Så status på Pigernes 4 første arbejdstimer den dag.... 4 piger havde haft intet at lave, den 5 Pige havde tjent 80 Euro. Man må sige det er meget stille og jeg forstår det godt!!!!

 

Klubben siger 80 % af Kunderne er Danskere. Vil sige, det nok også kun er de “die dümme dänen” som kan finde på at komme der :-) Tyskerne er mere forvent end det. Jeg har formentlig været heldig med mine Rum, da Bossen ikke var der. Nuvel til et 3 timers besøg kan klubben da godt gå an, hvis der ikke er nogle af Favoritpigerne inde i Flensborg og man kun har kort tid så Hamborg eller endnu bedre steder er udelukket. Men ingen mad, priser der nærmest er højere end i DK hvis du forventer almindelig sex og ikke bare en flatrate lignende service  og en temmelig lad indstilling fra Pigernes side. Ja så trækker klubben altså ikke alverden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Liderligfyr for beretningen.

 

Nu kommer jeg med mine kæpheste igen, slå mig med en kæp hvis I har lyst :P

 

Men P-club er ikke en rigtig FKK-klub ! Har man besøgt de store FKK klubber, ville man aldrig synes om P-club - gå ikke tilbage til en fuser :P

Man kan til nøds besøge den hvis man ikke har andre muligheder.

 

Dejlig at se at Liderligfyr efterhånden bliver mere og mere enig med mig, 

og ved at de gode FKK/saunaklubber ligger i NRW og Hessen :D

 

Hvis jeg ikke har provokeret ham/folk med mine kæpheste, så ville Liderligfyr aldrig nået videre sydpå end til Harmony :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

 

Nu kommer jeg med mine kæpheste igen, slå mig med en kæp hvis I har lyst :P

 

 

Er nu ikke uenig med dig! Men kunne da godt se det sjove i at slå dig med en Kæp  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Liderlig Fyr, Nu havde du så ikke lyst til mørke Jessi fra Cuba - hun er ellers en perle på P-clubben, der gør hele besøget værd - og hun kysser også i modsætning til de fleste andre piger i clubben. Hun skal bare smile til mig uden trusser på, så er jeg solgt.

 

Jeg kan nu godt lide at komme i klubben, da jeg synes det er dejligt ikke at skulle køre så langt - og så er der ikke al den stress med pigerne, der kom væltende og plager en om at komme med ovenpå - men man har tid til selv at sidde og fantasere og vælge den helt rigtige ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På den ene side mener jeg at P Club selvfølgelig som enerådende FKK klub i lokalområdet, kan holde de priser og den prisstruktur de selv vælger.

 

Men efterhånden tror jeg at de gør fejl i at stirre sig blinde på at udgøre det eneste FKK tilbud til danskerne, og ud fra en viden om hvor dyrt købesex er i Danmark, derfor holde nogle priser der kun er attraktive holdt op mod hvad sex koster i Danmark.

 

Uanset så er de oppe imod priserne på de normale bordeller inde i Flensborg, som et alternativ for både danskere og tyskere.

 

Jeg tror at der ville komme langt flere tyskere og danskere, hvis de holdt en enheds entre på 40 euro inclusiv alkoholfrie varme og kolde drikke, men uden fast føde.

 

Hvis blot 30 standard minutter med standardydelser koster 50 euro, måske 90 euro for 60 minutter, tror jeg at der vil være langt flere gæster til flere piger i klubben.

 

Om det bør inkludere fransk uden eller ikke er så spørgsmålet, hvor vigtigt det er, men under alle omstændigheder må det være op til pigerne at afgøre.

 

Hamborg vil stadig udgøre et bedre alternativ, men de har så meget fordel af beliggenheden at de optimalt vil kunne trække flere på parametrene tid og tilgængelighed.

 

De kunne så udstede et klippekort på 10 x entre for 30 euro pr gang.

 

Hvis der så samtidig sælges 20 hurtige minutter for 40 euro, vil dette nok appellere til flere tyskere.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må jo virke for dem, det de gør. Da jeg var der på et lignende tidspunkt, var der et par forskellige, lidt ældre danske mænd, der åbenbart havde penge nok. For jeg overhørte priser på over 200 EUR, hvilket må betyde at de har taget hele timer med ekstra, og fortsatte med flere piger bagefter. Jeg tror til gengæld også, pigerne er vandt til, at der er mange der holder sig til quickies pga prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu mødt en del tyskere i klubben også; men der kommer nok flest danskere. Tidligere hed klubben Grenz FKK.

Nille har ret i at det ikke er en rigtig fkk club, da pigerne ikke er nøgne; men så er Harmony heller ikke en fkk club.

Det er rigtigt at man skal være lidt aktiv for at komme i kontakt med pigerne, det er åbenbart konseptet.

Alt andet lige er det det hyggeligste horehus i området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Der er no approach…Men det kan jo forvaltes på flere måder. Pigerne må ikke komme anmasende, så lang så godt. Men sende et smil er formentlig ikke imod klubreglerne. Vimse forbi for lige gøre opmærksom på sig selv er nok også ok. Tror ikke klubbens regler dikterer man skal være pakket ind i et tæppe og sutsko og side og nørde med sin telefon. jeg finder det  en ganske lad indstilling…. intet absolut intet med FKK konceptet at gøre!!! hvor Pigerne skal kæmpe lidt for Mændenes gunst. Ja en dag, hvor du nærmest føler dig som en Kvinde med masser af opmærksomhed. Det udeblev helt og aldeles. 

 

ACAPULCO har jo ligeledes no approach. Men her sidder Pigerne trods alt og kigger på en. Giver nogle små Vink. Kommer med et sødt hej når man går forbi hinanden. Ligger mærke til om du ligger mærke til dem. Tager en tur ved stripperstangen. Laver lidt spas. Laver lidt Lesbisk tiltrækning osv Ja de sidder altså ikke pakket ind i et tæppe og kun har øje for deres telefon

 

Kan langt henad vejen godt følge og lide no approach konceptet. Men så skal det foregå som på ACAPULCO hvor der ikke er total slumrestemning

 

Men nok som Nille siger… det er svært at have prøvet Paradis og så komme tilbage til det lokale Horehus :-)

 

 

 

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

LF.  du har ret i at det er irriterende med de mobiltelefoner, tæpperne og sutskoene har jeg ikke oplevet.

En gang hørte jeg pigerne beklage sig over at de ikke måtte have T-shirts på når det var køligt.

Måske var katten ude og musene dansede på bordene da du var der.

Hvad der kan irritere mig at de nogle gange sidder tre sammen i en sofa, så er der ikke plads til at man kan sætte sig hos dem.

Det gælder også andre steder jeg har besøgt.

Først på eftermiddagendagen er de ofte lige stået op og kan være lidt morgensløve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

LF.  du har ret i at det er irriterende med de mobiltelefoner, tæpperne og sutskoene har jeg ikke oplevet.

En gang hørte jeg pigerne beklage sig over at de ikke måtte have T-shirts på når det var køligt.

Måske var katten ude og musene dansede på bordene da du var der.

Hvad der kan irritere mig at de nogle gange sidder tre sammen i en sofa, så er der ikke plads til at man kan sætte sig hos dem.

Det gælder også andre steder jeg har besøgt.

Først på eftermiddagendagen er de ofte lige stået op og kan være lidt morgensløve.

Tvivler på at det er meget unormalt med mobiltelefoner, tæpper og sutsko. Oplevede det også sidst jeg var der. Sgu ikke overvældende Kinky business.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er nu ikke uenig med dig! Men kunne da godt se det sjove i at slå dig med en Kæp  :P

 

Nu læser jeg ikke alt hvad du skriver, men synes at du må få besluttet hvorvidt det er Oralis eller Nille du skal give en omgang med reb, kæp eller hvad du er i humør til på dagen. Eller om du foretrækker begge på samme tid. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Liderligfyr for beretningen.

 

Nu kommer jeg med mine kæpheste igen, slå mig med en kæp hvis I har lyst :P

 

Men P-club er ikke en rigtig FKK-klub ! Har man besøgt de store FKK klubber, ville man aldrig synes om P-club - gå ikke tilbage til en fuser :P

Man kan til nøds besøge den hvis man ikke har andre muligheder.

 

Dejlig at se at Liderligfyr efterhånden bliver mere og mere enig med mig, 

og ved at de gode FKK/saunaklubber ligger i NRW og Hessen :D

 

Hvis jeg ikke har provokeret ham/folk med mine kæpheste, så ville Liderligfyr aldrig nået videre sydpå end til Harmony :P

 

Dine og andres beretninger inspirerer mig. Derfor liker jeg i høj grad dine og andres beretninger med indhold fra diverse FKK. Dog er vi nok mange der var på FKK længere sydpå med inspiration fra ISG eller tyske sites for længe siden. 

 

Det ændrer ikke på at for mange er beliggenheden afgørende og så som LF vist skrev på et tidspunkt, at lå klubberne i NRW klods op af Harmony, så ville Harmony aldrig blive besøgt mere. Det gælder også for P-club. For den klub er da røvsyg. Maria er dog virkelig en perle og der er andre søde piger der.

 

Jeg vil dog komme på P-club igen ligesom mit VIP kort på Harmony også vil bruge brugt igen. Det skyldes kun den nære beliggenhed.  

 

Mine drømme og tanker om favorable klubber på alle måder går på Samya først og fremmest og dernæst på Oase, World og dem i NRW jeg endnu ikke har besøgt. På trods vil jeg få flere besøg på Harmony end de andre klubber også fremtiden for det er hvad der er muligt. Jeg tror godt du forstår det, men har man en kæphest så skal den riddes, se bare på Jernet, Rejse, Knallert og de andre ryttere :grin:  Der bliver reddet kæpheste i høj grad og hvorfor ikke :cool:

 

Vi må finde en lejlighed hvor i kan få brugt kæppen (til at slå med). På scenen på Samya vurderer jeg de villle betragte det som en del af den almindelige underholdning :wink:

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kommet meget, måske endda rigtig meget i P-club igennem tiden, og mener at det er tredje navn den har nu i den tid, da jeg startede med at komme der, i mere end en forstand, mener jeg det kostede 50 euro at komme ind, men så var der mad og drikkelse, og en halv time med damerne til en 50'er, og det var med det hele, dog var det ikke alle pigerne der gjorde i fransk uden gummi, så en eftermiddag/aften med 4 piger a en halv time, aftens mad og cola nok til et sukkerchok kostede 250€, og så kunne man køre glad hjem.

I dag koster en "indgang" en 20'er, jeg kan godt lide lige at kigge dem lidt an, slappe lidt af, falde til ro og hygge lidt, så indgangen er for obligatorisk, og skal man så have bare 2 gange 30 min hvor man er lidt rundt om bordet, så er det 130€ x 2 + indgang = 280€, og så mangler jeg stadig en time på værelserne!

Det er specielt den manglende stemning, minut tyranniet, og det at en time ikke er time, der gør jeg ikke kommer der ofte mere, jeg har ellers haft mange gode stunder med Jessi og hendes store nødder, men de sidste gange har der været lidt for mange dollar tegn i øjnene på hende, når hun har set mig, og det tænder mig lidt af.

Jeg ville komme der mere og oftere, hvis priserne faldt til fordoms storheds tid!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så også det med nogle sko, der var mere søde/varme/praktiske end sexede. Pigerne sad dog ikke med tæpper. Flere af dem var klædt i små sexede kjoler, så de havde lidt på. Jeg kan nu på en måde godt forstå, at de keder sig ind imellem, når der ikke er ret mange folk om eftermiddagen. Så er det jo nemt at forfalde til telefonen og hinandens selskab (3 i sofaen). Jeg kan også godt forstå at det ikke er sjovt, hvis det er så koldt at de fryser, specielt hvis der ikke rigtig sker noget. Men det er også rigtigt at det ødelægger stemningen. I bund og grund mangler stedet en ejer, der forstår at drive det rigtigt, og ikke bare vil hive flest mulig penge ud af 'die dumme Dähnen' på kort sigt.

Når det så er sagt kommer jeg der sikkert også igen af de samme grunde som andre har nævnt.

Noget helt andet: jeg forstår ikke rigtig, hvorfor nogen går så højt op i at pigerne skal være nøgle, for at det er en rigtig klub. Jeg foretrækker så absolut lingerie og andre sexede outfit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været på P-club her i eftermiddag.

Tilbuddet med en quikcie til 40€ er slut,  så nu er det 50€. Tilbuddet står dog stadig på deres hjemmeside.

Jeg havde været ovenpå med en ny pige, Roxy.

Hendes ansigt er ikke i modelklassen, hun har et sødt modersmærke på højre kind; men kroppen, en lille flot pigekrop med dejlige små faste bryster og en dertil passende talje og røv.

Hun bruger sin krop fantastisk, jeg fik nok det bedste ridt siden Julia fra Engelsburg stoppede. Hendes fransk er også helt i top.

Hun fik en 50€ seddel og jeg ventede på at hun skulle komme tilbage med byttepenge, hun kom dog ikke.

Jeg hentydede høfligt til prisen da hun kom ind igen. Hun så lidt forvirret ud og de andre piger incl. Candy bekræftede at de sidste fem dage havde der ikke været noget tilbud længere.

Senere var jeg med Maylin, hende har jeg jagtet et stykke tid uden held.

Hun var ikke god til at kommunikere, virkede lidt kold, hun klagede over at hun frøs.

Vi gik ovenpå, hun har en fantastisk krop, hendes fransk med får bundkarakter, resten var ikke meget bedre, hun havde en indlevelsesevne som et køleskab, det var som om jeg slet ikke var til stede, hun er sat på no-go listen sammen med Ewa.

Så satte jeg mig hos Maria, en herlig pige som nævnt tidligere i tråden, sød som en hundehvalp. Yes! tænkte jeg, desværre var hun helt udslidt efter weekenden hun ville kun give blow. Der havde været mere end ethundrede gæster i weekenden og de havde haft åbent til kl. seks og syv.

På anbefaling af en anden dansker kontaktede jeg Sahra, der lige var ankommet fra Rumænien. En virkelig sød sag med briller og et flot hår.

Efter at jeg havde givet hende massage i sofaen måtte vi en tur ovenpå.

Hun gør sit arbejde godt og er herligt kærlig, på et tidspunkt peger hun på uret og viste mig fem fingre, helt i orden at få et varsel.

Sahra og Roxy er et par piger jeg gerne vil besøge igen.

Flere af pigerne klagede over at der var koldt og sad med håndklæder omkring sig, da jeg gik i sauna var jeg nær faldet over Maylin, der lå på gulvet med tøj på, jeg fryser sagde hun. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om det er 40 eller 50 EU er nok ikke det, der gør den helt store forskel. Det ville være bedre, hvis de ville droppe ekstras på de 30 minutter til 80. Men der må altså ikke være koldt. Piger, der fryser, er ikke sjove.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om det er 40 eller 50 EU er nok ikke det, der gør den helt store forskel. Det ville være bedre, hvis de ville droppe ekstras på de 30 minutter til 80. Men der må altså ikke være koldt. Piger, der fryser, er ikke sjove.

 

Jeg har ofte givet pigerne forskellen på de € 10,- i drikkepenge, hvis de ellers har ydet en behagelig service. 

Det er vist en gammel bygning, der er bygget en del om - så grundlæggende er den den nok svær og dyr at varme op.

 

At pigerne sidder i sofaen med varme lyserøde hjemmesko, synes jeg bare er hyggeligt - og om de sidder og SMSeser, synes jeg da er bedre, end at de bare kigger ud i luften, fremfor at følge med i hvad der sker omkring dem.

 

Men der må åbenbart være mere gang i klubben om natten? Jeg har hidtil kun besøgt klubben og eftermiddag og til lidt ud på aftenen - og da har der aldrig været mere end nogle få kunder, og jeg har ofte haft alle pigerne for mig selv  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

 

Så satte jeg mig hos Maria, en herlig pige som nævnt tidligere i tråden, sød som en hundehvalp. Yes! tænkte jeg, desværre var hun helt udslidt efter weekenden hun ville kun give blow. Der havde været mere end ethundrede gæster i weekenden og de havde haft åbent til kl. seks og syv.

 

Det var da ret øv for dig… og egentlig slet ikke i orden og smutte i rummet med dig, uden at levere hvad du har betalt for  :???: Selvfølgelig kan hun blive udslidt!!! Men så må man tage en fridag eller gøre opmærksom på det i Sofaen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser at min tekst kan misforstås.

Maria gjorde opmærksom på det da vi snakkede i sofaen, så der blev ingen tur op af trappen.

Tilbudet 40€ om eftermiddagen er fjernet fra hjemmesiden nu.

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Der havde været mere end ethundrede gæster i weekenden og de havde haft åbent til kl. seks og syv.

 

 

Lidt vildt. Sidste gang jer var der var der nærmest bogstaveligt talt 3 ludere og en lommetyv tilstede :grin: .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oxen, jeg refererer til hvad der blev sagt.

Der må nødvendigvis komme flere folk på nogle tidspunkter, ellers havde de vel drejet nøglen om for lang tid siden.

Lidt vildt. Sidste gang jer var der var der nærmest bogstaveligt talt 3 ludere og en lommetyv tilstede :grin: .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Oxen, jeg refererer til hvad der blev sagt.

Der må nødvendigvis komme flere folk på nogle tidspunkter, ellers havde de vel drejet nøglen om for lang tid siden.

Da jeg var der, nævnte Maria ligeledes der havde været enormt mange i weekenden. Hun nævnte ligeledes hun havde arbejdet på FKK i Dortmund hvor hun havde omsat 1200 euro hvor chefen havde snuppet de 900 så hun kun fik de 300 euro. Ja chefen var også voldelig.

Jeg ved det ikk, men tror måske der er lidt lystløgner over hende :-) Men derfor kan der da godt have været mange i weekenden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var der, nævnte Maria ligeledes der havde været enormt mange i weekenden. Hun nævnte ligeledes hun havde arbejdet på FKK i Dortmund hvor hun havde omsat 1200 euro hvor chefen havde snuppet de 900 så hun kun fik de 300 euro. Ja chefen var også voldelig.

Jeg ved det ikk, men tror måske der er lidt lystløgner over hende :smile: Men derfor kan der da godt have været mange i weekenden :wink:

Tja, man kan jo ikke se folk længere end til tænderne.

Maria virkede dog ivrig nok efter at få mig med op ovenpå, så jeg ser det ikke som en afvisning.

 

Nu vi er ved det med troværdighed, på hjemmesiden og i Fairgirls står der at Candi er "anwesend". Da jeg var der for en uge siden fortalte hun at hun havde ferie fra fredag og seks uger frem.

Jasmin der også er på hjemmesiden håber jeg at træffe i Rendsborg i morgen. Hun arbejder nu på Club-Paris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

 

Maria virkede dog ivrig nok efter at få mig med op ovenpå, så jeg ser det ikke som en afvisning.

 

 

Tror jeg heller ikke du skal :-) Nok nærmere en lettere måde at slippe nemt om ved tingene. Kunne jo være som hun nævnte at hun var brugt efter Weekenden. En anden mulighed… den månedlige ven er på besøg… og hun derfor kun ønsker give Fransk. Der er sikkert flere muligheder! Og egentlig også ligegyldig…. hatten af for hun trods alt siger det i Sofaen og ikke i rummet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...