Hop til indhold
jojoda

nogen der har prøvet hende

Recommended Posts

Guest Kowalski

du gør læserne en tjeneste ved at være mere specifik i overskriften. der er temmelig mange der hedder "hende" og enkelte læsere får forhøjet blodtryk når de læser om "hende". :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg får en dårlig smag i munden af "har du prøvet hende?" Det lyder som en prøvekørsel af en bil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får en dårlig smag i munden af "har du prøvet hende?" Det lyder som en prøvekørsel af en bil.

 

Eller endnu være:

Nogen der har været på xxxx?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvekørt utallige biler, store som små , frække , vulgære , vilde, smukke med former og et par grimme er det også blevet til , et par stykker af de helt lækre har jeg testet hårdt  og jeg har endnu aldrig betalt for det så synes det er en total dårlig sammenligning   :mrgreen:  :mrgreen:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Står det ikke i annoncen?

 

 

Og så kan du jo starte med at søge på det bynavn hun nævner

 

Vil dog ikke garantere at det 100% er den samme, men sandsynligheden for at det er "hende" er vist ret stor  :D

 

Indsætter lige annoncen, så alle kan læse den - også senere.

Søger til denne uge (mest aften) - 707 visning(er)

Oprettet idag kl. 10:45

Hej dejlige mænd. (Læs venligst det hele) Jeg er en mor til to på 27. Er ikke en tynd ungpigenips. Der sendes ikke yderligere billeder. Men jeg er sød, sexglad og liderlig og rigtig god til at sutte. Kom og få en dejlig lidenskabelig halv time eller time. Er til dejlige tungekys, fransk, gensidig fransk, kom i mund eller på krop (sluger dog ikke) sex i flere stillinger! INGEN ANAL. Skriv på mail [email protected]. Det er i hedensted tæt på vejle og Horsens og jeg søger efter en eller to fra ca 17-?? Kys og knus mig. Er 165 høj og vejer 75 kg. Har briller og brunt halvlangt hår. Bryster er a/b-skål og nogle piercinger. Priser fra 900 kr pr halv time som er med kondom. Skriv ang pris uden. Skriv kun hvis du er seriøs, useriøse mails svares ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende for nogen tid siden , meget dejlig pige der opfylder alt der står i hendes " annonce " tror 27 år passer rigtig godt !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Står det ikke i annoncen?

 

 

Og så kan du jo starte med at søge på det bynavn hun nævner

 

Vil dog ikke garantere at det 100% er den samme, men sandsynligheden for at det er "hende" er vist ret stor  :D

 

Indsætter lige annoncen, så alle kan læse den - også senere.

Søger til denne uge (mest aften) - 707 visning(er)

Oprettet idag kl. 10:45

Hej dejlige mænd. (Læs venligst det hele) Jeg er en mor til to på 27. Er ikke en tynd ungpigenips. Der sendes ikke yderligere billeder. Men jeg er sød, sexglad og liderlig og rigtig god til at sutte. Kom og få en dejlig lidenskabelig halv time eller time. Er til dejlige tungekys, fransk, gensidig fransk, kom i mund eller på krop (sluger dog ikke) sex i flere stillinger! INGEN ANAL. Skriv på mail [email protected]. Det er i hedensted tæt på vejle og Horsens og jeg søger efter en eller to fra ca 17-?? Kys og knus mig. Er 165 høj og vejer 75 kg. Har briller og brunt halvlangt hår. Bryster er a/b-skål og nogle piercinger. Priser fra 900 kr pr halv time som er med kondom. Skriv ang pris uden. Skriv kun hvis du er seriøs, useriøse mails svares ikke.

kunne det måske være tigerpigen der har fået andet navn

Del dette indlæg


Link til indlæg

kunne det måske være tigerpigen der har fået andet navn

 

Eller måske Hedensted pigen.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hedensted pigen og tigerpigen er samme person   :D

 

Tak for info. Jeg undrer mig bare over denne passus "Priser fra 900 kr pr halv time som er med kondom. Skriv ang. pris uden. 

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bd. Jeg kan godt forstå du undrer dig. Jeg fik det formuleret rigtig skidt i annoncen. Havde trætte øje og træt hoved hehe. Kan garantere dig for at jeg fik mange mails på det.

Prisen "uden kondom" gælder udelukkende det franske. Altså de 900 var med fransk altså med kondom og så ku de spørge om prisen for super fransk. Men fik simpelthen formuleret mig for dårlig.

Øv bøv.

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bd. Jeg kan godt forstå du undrer dig. Jeg fik det formuleret rigtig skidt i annoncen. Havde trætte øje og træt hoved hehe. Kan garantere dig for at jeg fik mange mails på det.

Prisen "uden kondom" gælder udelukkende det franske. Altså de 900 var med fransk altså med kondom og så ku de spørge om prisen for super fransk. Men fik simpelthen formuleret mig for dårlig.

Øv bøv.

:)

 

smiley_big.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...