Hop til indhold
Mon-Cherie

JULE SEXPARTY PÅ MON-CHERIE D.9 DECEMBER ML.18-22

Recommended Posts

SÅ  ER VI KLAR TIL AT BYDE VELKOMMEN TIL ET SUPER FRÆKT JULE SEXPARTY, TIRSDAG D. 9/12-14 FRA KL 18 TIL 22

 

VI STARTER MED EN VELKOMST DRINKS KL 18, HVOREFTER DER ER " FRI LEG" TIL KL CA 19.30

VI SERVERER HEREFTER EN GOD GAMMELDAGS JULE BUFFET, RIS A`LA MANDE MED MANDELGAVE OG DERTIL ØL, VAND OG VIN AD LIBITUM HELE AFTEN. DEREFTER ER DER KAFFE OG HJEMMEBAGT SMÅKAGER.

DU VIL VÆRE OMGIVET AF RIGTIG JULEHYGGE OG FORUDEN NISSEMOR KAN DU MØDE NISSEPIGERNE:JACKIE,  CINDY OG RIKKE.

SKULLE DER KOMME RIGTIGE MANGE TILMELDINGER STÅR DER YDERLIGE NISSEPIGER KLAR TIL AT JULE MED JER.

HELE ARRANGEMENTET KOSTER 2400 KR OG DU KAN ALLEREDE NU TILMELDE DIG OG INDBETALE ENTEN HELE BELØBET ELLER ET DEPOSITUM PÅ 1000 KR.

TILMELDING KAN SKE ENTEN HOS MON-CHERIE, ELLER INDBETALES PÅ KONTO:REG. 5021 KONTO NR. 0001532069.

TIL VORES UDLANDSKE GÆSTER, SKAL BRUGES ET SWIFT NR SOM ER:JYBADKK OG IBAN DK6750210001532069.

HUSK AT SKRIVE DIT NAVN PÅ.

SIDSTE FRIST FOR TILMELDING OG BETALING ER LØRDAG D 6/12-14 KL 23.

VI GLÆDER OS SÅ MEGET TIL AT FORKÆLE DIG.

VI TAGER FORBEHOLD FOR ÆNDRINGER, DET KAN VÆRE ÆNDRING AF PIGER ELLER ANTALET AF PIGER.

PIGERNE PÅ MON-CHERIE TILBYDER KUN SIKKER SEX.

Del dette indlæg


Link til indlæg

JULE SEXPARTY PÅ MON-CHERIE D 9/12 ER DESVÆRRE AFLYST PGA FOR FÅ TILMELDINGER.

 

MEN VI HAR ET NYT SURPRISE PARTY I ÆRMET I DET NYE ÅR. DET BLIVER SÅÅÅÅÅ VILDT, HOLD ØJE MED INFO DER

KOMMER I DET NYE ÅR

 

KNUS FRA PIGERNE PÅ MON-CHERIE :-P .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeres pris er for høj...indse det dog.

Lav FKK aftener eller Flatrate til fornuftige priser og I har 'forretningen' ...

Hop Along!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omend jeg nok havde valgt ord med rundere kant, så har McQueen unægtelig ramt sømmet på hovedet :)


Ræsonnementet for jeres priser er sikkert lige i skabet, men i bliver simpelthen udkonkurreret af de private arrangementer.

 

 

Forandring fryder, og mon ik' et hold handlekraftige tøser som jer kan hitte ud af noget alle kan danse med til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En mulighed for at skille sig ud både på en bæredygtig pris, og et arrangement der ikke til forveksling ligner de arrangementer som Seduction Girls og Pussy Galores har indarbejdet som deres egne succeser, kunne måske være at kontakte Pia Lindblad, der gerne vil udvikle nogle nye tilbud der skiller sig mere ud i markedet, end dem der til forveksling forsøger sig på lignende vis som SG og PG - nogle endda med færre piger til en mindre gunstig pris end de 2 gamle garvede arrangører.

 

Mon-Cherie har jo de piger som Pia til nu ikke har kunnet tiltrække, og ok de har også huset, men hvem ved om det måske er kontakten og dialogen der kan føre til noget nyt, som hverken Mon-Cherie eller Pia kan nå frem til på egen hånd?

 

Medmindre altså at Mon-Cherie som tilsyneladende så mange andre etablerede steder ikke er interesseret i at udfordre "plejer", ved at gå nye veje, også økonomisk til gavn for alle:

 

Pia på EG

http://www.eroguide.dk/forum/user/15371-pia-lindblad/

 

Prøv eventuelt hendes angivne email i stedet for en pm.

 

Jeg skal ikke i netop dette indlæg trætte med egne kæpheste i detaljer, men der sker jo ikke noget ved at skrive en mail til Pia for at foreslå en samtale over en kop kaffe.

 

Angående de private arrangementer så består der jo ud fra en klassisk dansk mutter og klinikpige betragtning, også den faktor at de ikke kun udfordres på pris, men også på som de definerer egen politik om sikker sex.

 

Godt nok er jeg begyndt selv at modtage fransk uden i Tyskland, men jeg er ikke den der vil anbefale klinikker at give køb på deres principper desangående mm, og da slet ikke at gå så vidt som Miss Hell gør det under sine egne succesfulde private arrangementer.

 

Selv deltager jeg hjertens gerne i det rette klinik arrangement til rette pris med de rette piger, også selvom jeg kan få fransk uden til private arrangementer, og det håber jeg også at nok andre interesserede mænd gør.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

JULE SEXPARTY PÅ MON-CHERIE D 9/12 ER DESVÆRRE AFLYST PGA FOR FÅ TILMELDINGER.

 

 

Jamen det er vel ikke så underligt, at Mon-Cherie har aflyst deres sexparty i aften. :???:

 

For 2 uger siden forsvandt én af pigerne fra deltagerlisten, og blev ikke erstattet.

Cindy som skulle deltage, har mindst lige så længe haft fast aftenvagt tirsdag hos Citygirls som Melissa, og det er hun også i aften.

 

Så reelt har Mon-Cherie tilbudt 2 sikre piger, og eventuelt 2 andre ukendte for 2.400 kr. :mrgreen:

 

Så er det vel ikke mærkeligt, at der mangler tilmeldinger, når det er sådanne vilkår, som tilbydes. :-P

 

Mvh

Saxo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...