Hop til indhold
HappyHippo

Nina på Kultorvet - super lækker ung thai

Recommended Posts

Hvem har sagt at jeg vil ha lækkert elskov ?

 

Det er det thaistederne tilbyder. Er du til det mere kinky, er du på den forkerte vej. Men det er måske netop det der trigger dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Det er det thaistederne tilbyder. Er du til det mere kinky, er du på den forkerte vej. Men det er måske netop det der trigger dig ;)

 

Du er helt væk, nu da vi skal snakke pænt til hinanden herinde så undlader jeg yderligere kommentar til dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Du er helt væk, nu da vi skal snakke pænt til hinanden herinde så undlader jeg yderligere kommentar til dig...

Nu da vi taler pænt til hinanden,

Så blev jeg vist lige kaldt fjols eller provokatør,

Fint med mig jeg tror ikke jeg er nogle delene men siger blot min mening.

Og de gør jo bare som alle andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kritikerne har jo ret!

Man køber en massage, der er sat til 1 time....og en del af oplevelsen er, hvorvidt man får lyst til mere UNDERVEJS...dét er den uskrevne kontrakt mellem thaipigen og kunden....

Problemet er dog egentlig ikke at blive spurgt fra start, om man vil have HJ eller lign...problemet er, at man risikerer dårligere massage og kortere tid, hvis man siger NEJ TAK....

Gælder også hvis man spørges allerede 'ved vending' efter 30 min....et nej der og ' ballonen kan være punkteret'!

Det rette svar er derfor altid et MÅSKE ...afleveret med et glimt i øjet...og gerne et 'hvis din massage er rigtig god ja' :-)

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maler, Hygge og andre

Jeg har så svært ved at forstå at I på den ene side gerne vil have lækker massage, og derefter lækker elskov, og så bliver I så pisset af , når pigen forsøger at finde ud af hvad I ønsker til dessert.

Er i novicer indenfor thaimassage verdenen, eller er I blot notorisk sure mænd? - Der er glimt i mine øje her drenge ;)

 

Jeg ønsker at jeg giver tegn til ekstra

Forsøger at finde ud af?

Hun spurgte 3 gange inden vi gik i gang. Det er altså ikke normalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Nu da vi taler pænt til hinanden,

Så blev jeg vist lige kaldt fjols eller provokatør,

Fint med mig jeg tror ikke jeg er nogle delene men siger blot min mening.

Og de gør jo bare som alle andre

 

Ok, skal jeg virkelig skære den ud i pap for dig.

 

Vil lige først slå fast at jeg er et ordenligt menneske og prøver at behandle andre mennesker med respekt.

 

Lad os antage at jeg kommer hjem til dig fordi du har ringet efter en dygtig maler som du har fået anbefalet da du har hørt jeg laver flot arbejde.

 

Jeg kommer hjem til dig og du fortæller mig at du gerne vil have et tilbud på dit stue loft, så spørger jeg dig, jamen vil du ikke også ha malet væggene eller resten af huset og du svarer, nej kun mit stue loft....Skulle jeg så blive sur eller tøse fornærmet pga det og evt udføre en dårlige service til dig til fuld pris ? nej vel......Det var lige netop det jeg oplevede hos pågældende massør NINA på kultovet og så kan det godt være hun er smuk og smilende for bevars det er hun, men sådan noget som ekstre ydelser skal ske helt aftumatisk under en massage hvis det føles for det og ikke blive påduttet ned over hovdet 3 gange inden man overhovdet et trådt ind i lokalet....så er lysten næsten væk fra min side.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Jeg forstå godt hvad du mener, men i din første kommentar i denne tråd, skrev du at du gik uden massage så du ved jo ikke om hun ville have gidet dig en dårligere massage, men det er noget du antager, jeg har prøvet at sige nej til tillægs ydelser og fik stadig en rigtig god massage, det var dog et andet sted i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Ja det er noget jeg antager eller rettere sagt tydeligt kunne mærke på hende at hun var MEGET ivrig for de her ekstre ydelser og som sagt ville ekstre ydelse også være dejligt, men var måden det blev påduttet på som gjorde at jeg mistede lysten, har da før fået ekstre ydelser andre steder, men det er kommet helt naturligt hvor man har følt sigt tilpas og langsomt er blevet tændt, jeg kan ik sex på komando før en evt massage, men tror i bund og grund du ved hva jeg mener :-) Så lad os lukke den her....Ha en dejlig dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

rolig nu brødre

 

i thai verdenen er der forskel på servicen og servicen hænger sammen med det antal kroner der skifter hænder.

 

hvis en thai modtager 300,- for 1 times arbejde uden ekstra, vil hun betragte det som om at hun ikke er 'god' nok til at lave de ekstra ydelser 

 

derimod bestiller du fuld pakke bliver hun meget glad og du kan være heldig at få mere show for pengene

 

thai piger er noget af det sværeste at forstå, da de lever i en helt anden verden, med en anden dagsorden end f.eks. danske piger

 

men Nina er super sød og jeg fik en kanon lækker oplevelse

 

hendes annonce er oppe at køre igen  :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, det hænger sammen med, at pigen alt for ofte skal aflevere indtægten til klinikejeren.

 

Måske er hun blot på (lav) fast løn...måske får hun kun mad der...intet andet.

 

De penge hun REELT kan tjene, tjener hun kun på EKSTRA ydelser....dvs. et nej til dem, er også et nej til indtjening til hende og derfor udsigt til at arbejde 'gratis'...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Uha...Håber ik det hænger sådan sammen hvis din påstand holder, for så er det ulovligt nærmere betegnet rufferi og er strafbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbh sagde den 08 Dec 2014 - 12:52 PM:

Uha...Håber ik det hænger sådan sammen hvis din påstand holder, for så er det ulovligt nærmere betegnet rufferi og er strafbart.

 

så bør i nok lærer lidt mere om thai steder

 

det gælder sikkert alle steder som 'lejer' værelser ud

 

men start en tråd om emnet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften

 

Jeg har fulgt denne tråd fra starten, det var jo spændende læsning fra HappyHippo :-P . Tråden har desværre været rundt omkring forskellige irrelevante skænderier siden da. Hvor har det dog været "lav" læsning.  Og nu her til sidst har det også handlet om, at massørerne måske kun arbejder for at få mad og slet ikke får penge for deres arbejde.  Det er ikke min opfattelse, at massørerne ikke tjener "penge". Jeg har indtryk af, at massørerne nogle steder tjener mere end klinikejerne, fordi de deler indtægter ligeligt, måske endda lidt mere til massørerne.  Og så er det klinikejerne, der har alle udgifter til husleje og alt andet.  Men lad os starte en særlig tråd om det, hvis der er behov. Det er ikke rimeligt at fortsætte dette emne under denne overskrift.

 

Dbh Goodie

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften igen

 

Og så lige en oplysning om, at det ikke kun er Nina, der kan besøges, der er også andre søde piger. Jeg havde f.eks. en super oplevelse med en anden massør i dag.

 

Dbh Goodie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften igen

Og så lige en oplysning om, at det ikke kun er Nina, der kan besøges, der er også andre søde piger. Jeg havde f.eks. en super oplevelse med en anden massør i dag.

Dbh Goodie

Jamen til lykke med det Goodie...

Men måske du burde følge dit eget regelsæt og lade være med at afspore en anmeldelse af Nina!

Opret en selvstændig tråd om den anden pige!

Alt andet er jo topmålet af hykleri!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen til lykke med det Goodie...

Men måske du burde følge dit eget regelsæt og lade være med at afspore en anmeldelse af Nina!

Opret en selvstændig tråd om den anden pige!

Alt andet er jo topmålet af hykleri!

Hej McQueen

 

Tak skal du have for din hilsen.

 

Du har selvfølgelig ret, jeg burde ikke afspore anmeldelsen om Nina, ved at henvise til min oplevelse med en anden massør, beklager dybt.

 

Dbh Goodie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Godaften

 

Jeg har fulgt denne tråd fra starten, det var jo spændende læsning fra HappyHippo :-P . Tråden har desværre været rundt omkring forskellige irrelevante skænderier siden da. Hvor har det dog været "lav" læsning.  Og nu her til sidst har det også handlet om, at massørerne måske kun arbejder for at få mad og slet ikke får penge for deres arbejde.  Det er ikke min opfattelse, at massørerne ikke tjener "penge". Jeg har indtryk af, at massørerne nogle steder tjener mere end klinikejerne, fordi de deler indtægter ligeligt, måske endda lidt mere til massørerne.  Og så er det klinikejerne, der har alle udgifter til husleje og alt andet.  Men lad os starte en særlig tråd om det, hvis der er behov. Det er ikke rimeligt at fortsætte dette emne under denne overskrift.

 

Dbh Goodie

 

Nu er det jo heldigvis ikke dig som er overdommer og skal diktere hvad der skrives og ikke skrives, der er der heldigvis en admistrator  til, det er levende mennesker bag skærmen med hver vores oplevelser og holdninger og tja indimellem går bølgerne højt, men kan du ikke lide lugten i bageriet, kunne du evt blive over på din egen boldbane og starte din egen tråd....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi Nina, og er fuldt ud tilfreds. Meget naturlig og indlevende, en rigtig flot krop som hun ikke var bange for man rørte. Noget af det bedste sex jeg har fået sådan et sted, men hendes body2body havde jeg helst været foruden, det var ganske ubehageligt :) 

 

Hun spurgte også mig fra starten af, om jeg ville have fuld pakke. Jeg foretrækker det sker naturligt, men på den anden side er det en af grundene til jeg er der, så ikke det store problem for mig.

 

Det skal lige siges at "ung" åbenbart kan betyde meget. Skød hende til sidst i 20'erne, men hun fortalte mig at hun var 36-37.

 

TLDR: Mellemgod hård massage, flot pige, ingen økosut, rigtig god sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej MalerKbh

Alle steder er ikke ens ... hviljet passer godt med efterspørgslen. Ofte er det faktisk pigen, som beslutter udbudet. Hos Green Wellness besøger jeg Wan (eller Uan) hvis jeg er ude efter en super god massage, og ikke andet. Og der smiles når man betaler, også de mindre beløb. Du kan løse tråden om Green Wellness, hvis du er nysgerrig for detaljer.

Hej

Jeg var der igår aftes og absolut enig at Nina er en rigtig flot tøs, men så stopper det også her....Jeg havde ringet og bestilt tid til kl 17.00 og blev taget imod af Nina, sød og smilende, og da hun spurgte hvad jeg skulle have og jeg svarede en time oliemassage da de reklemere med tilbud 300 kr pr time....Så hun spurgte hun"kun det og så lidt skuffet ud" Jeg sagde jeg måske også ville ha HJ hvis det udviklede sig til det, men allerede der havde jeg mistet lysten da jeg kunne mærke at det kun drejede sig om ekstre ydelser og ekstre penge og ærlig talt trængte jeg blot til en god gang olie massage af en sød pige, så jeg besluttede at gå igen....da stemningen var ødelagt af hendes iver for at få så mange penge ud af tillægsydelser....Oplever desværre at flere og flere thai klinikker er blevet rene penge maskiner under dække at thai og olie massage :-( Er der nogen af jer andre som oplever det samme ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Hej Unip, tak for info, men nu er jeg ret garvet mht thai massage og har været på en del steder de sidste 20 år, så ved godt hva der er godt og mindre godt og det med efterspørgelsen kan du godt trække i dig igen, Nu handler denne tråd om Nina på kultovet og hun har faktisk valgt at sætte prisen ned på olie massage i dec til 300 kr pr time og det havde hun nok ikke behøvet hvis hendes kalender var overbooket..... :-P Og har besøgt Green wellnes på nørre søgade som iøvrigt var meget middelmådigt og til jer som ikke kender gamet, så er pigerne generalt nemme at forhandle ned fra 300 kr til 200 kr for et handjob, jeg vælger altid en times olie massage til 300/400 kr og afsluttes med handjob såfremt der sker naturligt og ikke bliver "overfaldt" med ekstreydelser lige så snart man er trådt inden for døren, det tænder mig af....Virker desperart, tror iøvrigt også mange kvinder tænder af på desperete mænd ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Unip, tak for info, men nu er jeg ret garvet mht thai massage og har været på en del steder de sidste 20 år, så ved godt hva der er godt og mindre godt og det med efterspørgelsen kan du godt trække i dig igen, Nu handler denne tråd om Nina på kultovet og hun har faktisk valgt at sætte prisen ned på olie massage i dec til 300 kr pr time og det havde hun nok ikke behøvet hvis hendes kalender var overbooket..... :-P Og har besøgt Green wellnes på nørre søgade som iøvrigt var meget middelmådigt og til jer som ikke kender gamet, så er pigerne generalt nemme at forhandle ned fra 300 kr til 200 kr for et handjob, jeg vælger altid en times olie massage til 300/400 kr og afsluttes med handjob såfremt der sker naturligt og ikke bliver "overfaldt" med ekstreydelser lige så snart man er trådt inden for døren, det tænder mig af....Virker desperart, tror iøvrigt også mange kvinder tænder af på desperete mænd :wink:

 

Det et udtryk der har ændret betydning over det seneste årstid.

Mener du de bliver liderlige, eller sure ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Unip, tak for info, men nu er jeg ret garvet mht thai massage og har været på en del steder de sidste 20 år, så ved godt hva der er godt og mindre godt og det med efterspørgelsen kan du godt trække i dig igen, Nu handler denne tråd om Nina på kultovet og hun har faktisk valgt at sætte prisen ned på olie massage i dec til 300 kr pr time og det havde hun nok ikke behøvet hvis hendes kalender var overbooket..... :-P Og har besøgt Green wellnes på nørre søgade som iøvrigt var meget middelmådigt og til jer som ikke kender gamet, så er pigerne generalt nemme at forhandle ned fra 300 kr til 200 kr for et handjob, jeg vælger altid en times olie massage til 300/400 kr og afsluttes med handjob såfremt der sker naturligt og ikke bliver "overfaldt" med ekstreydelser lige så snart man er trådt inden for døren, det tænder mig af....Virker desperart, tror iøvrigt også mange kvinder tænder af på desperete mænd :wink:

 

Den Green Wellness jeg nævner er den i Hellerup. Jeg tænkte ikke lige på, at der også er den anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Det et udtryk der har ændret betydning over det seneste årstid.

Mener du de bliver liderlige, eller sure ?

 

Vil du være sød at formulere dit spørgsmål så man kan forstå hva du mener ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...