Hop til indhold

Så er veri pigen tilbage pas på !

Featured Replies

Skrevet

De billeder har hun brugt så sent som i sidste uge.

Bemærk også teksten!

Hun må åbenbart have succes med den, siden hun ikke ændrer den  :wink:

Skrevet

Ip adresser kan skiftes lige så let som at skifte underbukser så det vil ikke hjælpe ret meget.

Det er nu ikke helt korrekt. Det er ikke noget problem at skifte én gang hos visse udbydere. Men som udgangspunkt er det ikke noget de bare gør.

Og med DHCP (standard for de fleste) har du såmænd normalt samme IP i flere måneder ad gangen.

IP banning er og bliver mest effektive form for misbrugskontrol. Og VPN/Tor kan man såmænd tjekke for og autobanne.

Skrevet

Det er nu ikke helt korrekt. Det er ikke noget problem at skifte én gang hos visse udbydere. Men som udgangspunkt er det ikke noget de bare gør.

Og med DHCP (standard for de fleste) har du såmænd normalt samme IP i flere måneder ad gangen.

Der findes andre måder at få en anden IP-adresse end at kontakte ens internetudbyder. Man kan så let som ingenting få en IP-adresse fra et helt andet land helt gratis og skifte til et helt tredje land med et enkelt klik. For eksempel med et browser plugin fra Hola http://hola.org eller andre lignende VPN services.

Det er meget anvendt hvis man for eksempel vil se video streams fra et andet land, der er IP-blokeret til brugere fra dette land. Det er endda helt lovligt at omgå sådanne IP-blokeringer.

Redigeret af Mr. Bean

Skrevet

Jeg indsætter lige hendes billeder, AL brugernavn tpet telefonnummer 40507302 / 4050 7302 / 40 50 73 02  så det dukker op i en Google søgning så man kan blive advaret hvis man søger på hendes billeder, brugernavn og/eller telefonnummer.

https://annoncelight.dk/annonce/174103/billig-blow-i-idag-aarhus

Billig blow i idag - Aarhus - 210 visning(er)

Oprettet idag kl. 08:01

Jeg er en fræk sexlysten 20 årig brunette - 169/74 og med flotte naturlige e-skåls bryster, der til dagligt studerer og kunne derfor godt bruge lidt ekstra lommepenge så hvorfor ikke kombinere fornøjelserne? ;) Jeg giver blow i nat til 400 kr. Men er dog også frisk på en halv og hel time til 700 og 1000 kr. Har dog ikke stedet, så derfor skal det kunne arrangeres, at du måske kan hente mig eller noget? (Også derfor prisen er så lav) ;) Jeg kan hentes i Aarhus... ;) Kontakt mig på 40507302 (Kun idag)

post-9093-0-78103300-1418552572.jpg

post-9093-0-15253800-1418552602.jpg

Redigeret af Mr. Bean

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.