Hop til indhold
Gæst

Så er veri pigen tilbage pas på !

Recommended Posts

De billeder har hun brugt så sent som i sidste uge.

 

Bemærk også teksten!

 

Hun må åbenbart have succes med den, siden hun ikke ændrer den  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ip adresser kan skiftes lige så let som at skifte underbukser så det vil ikke hjælpe ret meget.

 

Det er nu ikke helt korrekt. Det er ikke noget problem at skifte én gang hos visse udbydere. Men som udgangspunkt er det ikke noget de bare gør.

Og med DHCP (standard for de fleste) har du såmænd normalt samme IP i flere måneder ad gangen.

IP banning er og bliver mest effektive form for misbrugskontrol. Og VPN/Tor kan man såmænd tjekke for og autobanne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu ikke helt korrekt. Det er ikke noget problem at skifte én gang hos visse udbydere. Men som udgangspunkt er det ikke noget de bare gør.

Og med DHCP (standard for de fleste) har du såmænd normalt samme IP i flere måneder ad gangen.

 

Der findes andre måder at få en anden IP-adresse end at kontakte ens internetudbyder. Man kan så let som ingenting få en IP-adresse fra et helt andet land helt gratis og skifte til et helt tredje land med et enkelt klik. For eksempel med et browser plugin fra Hola http://hola.org eller andre lignende VPN services.

Det er meget anvendt hvis man for eksempel vil se video streams fra et andet land, der er IP-blokeret til brugere fra dette land. Det er endda helt lovligt at omgå sådanne IP-blokeringer.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg indsætter lige hendes billeder, AL brugernavn tpet telefonnummer 40507302 / 4050 7302 / 40 50 73 02  så det dukker op i en Google søgning så man kan blive advaret hvis man søger på hendes billeder, brugernavn og/eller telefonnummer.

https://annoncelight.dk/annonce/174103/billig-blow-i-idag-aarhus

 

Billig blow i idag - Aarhus - 210 visning(er)

Oprettet idag kl. 08:01

 

Jeg er en fræk sexlysten 20 årig brunette - 169/74 og med flotte naturlige e-skåls bryster, der til dagligt studerer og kunne derfor godt bruge lidt ekstra lommepenge så hvorfor ikke kombinere fornøjelserne? ;) Jeg giver blow i nat til 400 kr. Men er dog også frisk på en halv og hel time til 700 og 1000 kr. Har dog ikke stedet, så derfor skal det kunne arrangeres, at du måske kan hente mig eller noget? (Også derfor prisen er så lav) ;) Jeg kan hentes i Aarhus... ;) Kontakt mig på 40507302 (Kun idag)

 

post-9093-0-78103300-1418552572.jpg

 

post-9093-0-15253800-1418552602.jpg

 

 

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...