Hop til indhold
kajbigpakaj

hvorfor er analsex, når griseri?

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

men du kunne ikke dy dig fra at læse det? hvorfor mon ikke?

Fordi jeg jo ikke ved hvad det indeholder, før jeg har læst det, Einstein ;) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen hvad bliver så det næste, som er en provokation? urinsex? spanking? usikker sex? gangbang? jeg var ikke klar over at de flest brugere herinde var fra indre mission

 

Kajlillepikpakaj, du er vist bare en Troll, der vil provokere - ikke andet...

 

2879775-internet_troll.jpg

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen hvad bliver så det næste, som er en provokation? urinsex? spanking? usikker sex? gangbang? jeg var ikke klar over at de flest brugere herinde var fra indre mission

Læser du absolut INTET af det folk har skrevet? Eller er du bare så "tung" at du ikke fatter det?

Sletningen af din post, har INTET at gøre med at det var anal sex.

Hjalp brugen af store bogstaver på at forstå det Pakaj?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læser du absolut INTET af det folk har skrevet? Eller er du bare så "tung" at du ikke fatter det?

Sletningen af din post, har INTET at gøre med at det var anal sex.

Hjalp brugen af store bogstaver på at forstå det Pakaj?

er det ulovligt at dyrke sex med en 15 årige pige? nej det er det ikke, er det ulovligt at dyrke analsex? nej det er det ikke. skal du eller andre være smagsdommer? hvorfor blev den anden tråd , jeg oprettede også slettet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det ulovligt at dyrke sex med en 15 årige pige? nej det er det ikke, er det ulovligt at dyrke analsex? nej det er det ikke. skal du eller andre være smagsdommer? hvorfor blev den anden tråd , jeg oprettede også slettet?

 

Kald du det bare smagsdommeri, men det er nu engang mig som ejer Eroguide.dk, og dermed også mig der sætter grænsen for hvad jeg vil tillade herinde. Det kan godt være det er lovligt at have sex med en 15 årige pige, men indlæg om sådanne ting ønsker jeg ikke herinde. Kurator og resten af moderator-teamet, har min fulde opbagning til at fjerne sådanne tråde. Er du eller andre brugere ikke tilfreds med dette, så er i, i jeres fulde ret til at oprette jeres egen hjemmeside, hvor i kan snakke om sex med 15 årige piger.

  • Synes godt om 15

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du nu skriver så bombastisk, var det så ikke en ide at præcisere, hvor grænsen går?

 

Er et halal at omtale sex med piger på 21, 18 eller 16?

 

Der er jo ingen grund til, at folk spilder deres tid på at skrive indlæg, som alligevel liver slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækkert at få det slåt fast, tak skal du have. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Reglen om Personangreb... bliver den tilsidesat, når en bruger er gået over stregen og har udstået sin straf? Så står det en frit for at svine personen.

Hvad det ser ud til, så gør den. Der er jo både latterliggørelse af navn latterliggørelse af intelligens niveau og latterliggørelse om hvor moden Personen er. Ja sikkertflere ting.

EG paragraf 23, hvis en bruger er trådt ved siden af, så fyr endelig hele bredsiden af!!!!

Redigeret af Havnebumsen
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså     Altså      Det snart jul.

 

Er denne her klejne ikke snart både spist og slugt.

 

Hver sten er vist nu blevet vendt.

 

Om 3 uger bliver dagene længere  (desværre osse koldere).

 

Min mening: Stop nuuuuuuuu!!!      :eek:     :oops:    :arrow:    :mrgreen:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kald du det bare smagsdommeri, men det er nu engang mig som ejer Eroguide.dk, og dermed også mig der sætter grænsen for hvad jeg vil tillade herinde. Det kan godt være det er lovligt at have sex med en 15 årige pige, men indlæg om sådanne ting ønsker jeg ikke herinde. Kurator og resten af moderator-teamet, har min fulde opbagning til at fjerne sådanne tråde. Er du eller andre brugere ikke tilfreds med dette, så er i, i jeres fulde ret til at oprette jeres egen hjemmeside, hvor i kan snakke om sex med 15 årige piger.

hvorfor får jeg et advarselpoint,? jeg handlede job i god tro. da der under hyggesnak står "kort sagt ordet er frit" jeg kan jo ikke vide hvilken holdinger du har. hvad med tråden om pigen som modtager hash som betaling? hvorfor fik jeg så den anden tråd slettet, det var den som gav mig karantæne, ikke den om den 15 årige pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

kajbigpakaj du får et advarselspoint og karantæne, af den helt enkle årsag, at du ikke retter ind efter at vi beder dig stoppe.

det er såmænd grund nok. men, det er simpelthen faktuelt forkert at du ikke var advaret inden det skete.

du fik pm's som du svarede på at vi ikke ville have indlægget om analsex med en 15årig. indlægget kom i umiddelbar sammenhæng med strengen om en ung pige (under 18 årig fra mors) dit indlæg var intet andet en provokation som opfølgning på den tråd  

 

 

 

 

 
Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

kajbigpakaj du får et advarselspoint og karantæne, af den helt enkle årsag, at du ikke retter ind efter at vi beder dig stoppe.

det er såmænd grund nok. men, det er simpelthen faktuelt forkert at du ikke var advaret inden det skete.

du fik pm's som du svarede på at vi ikke ville have indlægget om analsex med en 15årig. indlægget kom i umiddelbar sammenhæng med strengen om en ung pige (under 18 årig fra mors) dit indlæg var intet andet en provokation som opfølgning på den tråd  

 

 

 

 

hold dig nu til sandheden, i slettede tråden og gav mig 1 advarselpoint, der efter spørger jeg pænt og ordenligt om hvilken regler jeg har overtrådt, dette ønsker du ikke at svare på, du kunne kun komme med et " hvad er det du ikke forstår"  så spørger jeg pænt og ordenlig endnu en gang om hvilken af jeres regler jeg har overtrådt, dette læser du , men gider ikke at svare. senere opretter jeg tråden "analsex forbudt på eroguiden" den bliver først låst, og jeg får karantæne, senere sletter i den, den indeholdt intet om den 15 årige pige. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

onslow og i don't care, begge indlæg er slettede, vi opfordrer jer til at finde en anden tone. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad var der faktuelt i mit indlæg, som stødte dig på manchetterne?

 

Er det nogo at påpege en anden debattørs utilbørlige sprogbrug?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser denne tråd til nu er det vist bare at smide kvajpagaj eller hvad han kalder sig ud fra dette sted. Han forstår jo ikke et vink med en vognstang.

 

I dont care's sidste indlæg taler vel for sig selv. Men det plejere moderatorerne at have meget godt styr på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

i don't care har lige fået en tænkepause, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhhh hvor blev lige dit seneste indslag af i denne debat - det du skrev til pakaj i eftermiddag om tænkepause til ham også??

Undre mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

kaj har tænkepause igen, denne gang noget længere

 

 

og så lukker vi denne tråd, enhvert forsøg på omtale af sex med nogen der er under 18 år bliver stoppet, helt uagtet den sexuelle lavalder. 

Redigeret af Kowalski
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...