Like 1 Skrevet 1. December, 2014 Nogen der har kendskab til et sted hvor man kan blive tvangmalket og tømt med en maskine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 1. December, 2014 Spør en landmand, der har malkekøer. Men hvad er der nu galt med ganske almindelige kvinder? Undskyld men kunne ikke lade vær. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bent53 60 Skrevet 2. December, 2014 Nogen der har kendskab til et sted hvor man kan blive tvangmalket og tømt med en maskine Hvis du har den slags drømme, så kan jeg anbefale dig at kontakte KikkiCat (www.kikkicat.dk). Jeg har ikke selv prøvet, men har læst, at hun har anskaffet sådan en - til stor glæde for hende selv og slaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 491 Skrevet 3. December, 2014 Hej Jeg har en venus 2000 som den hedder når man taler om proff malke maskiner jeg vil ikke sige at den er god om end heller ikke ringe eller dårlig men hvis du forventer at den sutter sig fast så sker det ikke nogen er helt vilde med den andre knap så glade hilsen helene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg