Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har erfaring med deep throat med Kate? Kan hun tage den til roden?

Og er det det 300 ekstra værd?

Jeg har oplevet en del piger der tilbyder det, men det er sjældent at de rent faktisk kan tage pikken ned i halsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ligesom når en pige annoncerer med kys til ekstra pris. Det betyder bare, at hun ikke er vild med at kysse, derfor bliver det heller ikke godt, bare fordi man betaler ekstra for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var på besøg hos Kate i dag og må sige at det var lidt en skuffelse.

Fik 15 min med ekstra megafransk til 500 + 200. Og jeg fik hvad jeg bad om, hverken mere eller mindre, så ingen sag for Forbrugerklagenævnet der.

Fik to meget overfladiske kys. Da jeg bad om 69 (begge dele burde være inkl.), havde hun en teknik, hvor hun godt nok vendte fissen op mod mit hoved, men med så meget afstand at jeg ikke kunne nå at slikke hende. Dertil kom at hun hvilede så tungt på min mave at den gjorde ondt længe efter.

Undervejs spyttede hun på min pik, hvilket var ok, men da noget af det ramte kuglerne, så tørrede hun det af med køkkenrulle og pressede derefter stykket ret ufølsomt fast mellem nosser og lår, så det var klar til hun skulle spytte ud. Hun slikkede mig til jeg kom i munden på hende. Hun spyttede rimeligt diskret ud og suttede mig ren, den ros skal hun ha' og hun tørrede mig også rimeligt forsigtigt af bagefter.

Hun er lækker, ingen tvivl om det. Det er stort set helt sikkert hende på billederne. Men hun var i hvert fald ikke et hit for mig i dag.

Sandsynlighed for gentagelse: 0

Vil ti gange hellere være sammen med min SD, selv om hun ikke vil lade mig komme i munden, men så vil hun så meget andet... Mmmmmm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra det nok meste triste møde jeg nogensinde har haft med en massagepige.

Jeg ser ikke mig selv som super køn, men jeg er i midten af 30'erne, ikke fed, ikke ryger og altid flink og høflig over for pigerne (og folk generelt :-)) Jeg tog iøvrigt i mod tilbuddet om et bad på stedet inden vi gik i gang.

Kate lever fysisk helt op til beskrivelserne herinde. Hun er en super flot pige, men desværre var hun meget langt fra oplagt da jeg besøgte hende. Vi startede med blowjob, som kun kunne foregå med ansigtet og kroppen vendt væk fra mig. Vi gik derefter til missionær som pludselig skulle foregå med lukkede øjne og med en pude over sig, som dækkede brysterne og det halve ansigt. Hun virkede desuden absolut heller ikke interesseret i at jeg skulle røre hende. Jeg spurgte om hun ville ridde mig, men dette kunne også kun foregå med ansigtet væk fra mig.

Jeg følte nærmest jeg var i gang med et overgreb og spurgte mange gange, om der var noget galt og om hun havde lyst til at stoppe, men hver gang svarede hun at alt var fint. Jeg overvejede til sidst at gå derfra efter 20 min med uforrettet sag, men jeg kom til sidst. Jeg forsøgte at small talke med hende i ca. 10 min for at se om hun kunne bløde lidt op, men det virkede som om der ikke var noget at gøre. Jeg gik 20 min før tid.

Jeg er lidt i tvivl om jeg gjorde det rigtige eller jeg skulle være gået med det samme, men regnede ikke med jeg ville se mine 1200 igen så.. 

Jeg er godt klar at det sandsynligvis var kemien som slet ikke var der hos Kate, men så ærgre det mig at hun ikke tog imod tilbuddet om at stoppe før tid og give mig differencen tilbage.

Synes i jeg skulle have grebet situationen anderledes an og tror i jeg ville kunne få nogen penge retur, hvis det var mig som sagde fra og ikke hende?

Redigeret af Mr McLovin
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var på besøg hos Kate i dag og må sige at det var lidt en skuffelse.

Fik 15 min med ekstra megafransk til 500 + 200. Og jeg fik hvad jeg bad om, hverken mere eller mindre, så ingen sag for Forbrugerklagenævnet der.

Fik to meget overfladiske kys. Da jeg bad om 69 (begge dele burde være inkl.), havde hun en teknik, hvor hun godt nok vendte fissen op mod mit hoved, men med så meget afstand at jeg ikke kunne nå at slikke hende. Dertil kom at hun hvilede så tungt på min mave at den gjorde ondt længe efter.

Undervejs spyttede hun på min pik, hvilket var ok, men da noget af det ramte kuglerne, så tørrede hun det af med køkkenrulle og pressede derefter stykket ret ufølsomt fast mellem nosser og lår, så det var klar til hun skulle spytte ud. Hun slikkede mig til jeg kom i munden på hende. Hun spyttede rimeligt diskret ud og suttede mig ren, den ros skal hun ha' og hun tørrede mig også rimeligt forsigtigt af bagefter.

Hun er lækker, ingen tvivl om det. Det er stort set helt sikkert hende på billederne. Men hun var i hvert fald ikke et hit for mig i dag.

Sandsynlighed for gentagelse: 0

Vil ti gange hellere være sammen med min SD, selv om hun ikke vil lade mig komme i munden, men så vil hun så meget andet... Mmmmmm

​Desværre så kan man ikke regne med at få nogle af sine penge eller hele beløbet tilbage som udgangspunkt. Så må man også handle derefter og få det bedste ud af situationen. Ud fra hvad du skriver, skulle hun SLET ikke have taget en eneste kunde ind i dag. Men pengene er jo gode nok. Og det er det som er så pissetræls ved branchen, at man ikke kan gøre noget når pengene er faldet og man har udsigt til en rigtig dårlig omgang. Ingen returret så at sige.

Men man kan ja kun prøve at gardere sig ved at tale lidt med pigen, og se hvordan hun feks griber tiden an. Det er jo så latterligt som noget kan være, at man ikke kan få pengene tilbage hvis pigen tydeligvis ikke leverer varen, men sådan er det som Vestager ville sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Desværre så kan man ikke regne med at få nogle af sine penge eller hele beløbet tilbage som udgangspunkt. Så må man også handle derefter og få det bedste ud af situationen. Ud fra hvad du skriver, skulle hun SLET ikke have taget en eneste kunde ind i dag. Men pengene er jo gode nok. Og det er det som er så pissetræls ved branchen, at man ikke kan gøre noget når pengene er faldet og man har udsigt til en rigtig dårlig omgang. Ingen returret så at sige.

Men man kan ja kun prøve at gardere sig ved at tale lidt med pigen, og se hvordan hun feks griber tiden an. Det er jo så latterligt som noget kan være, at man ikke kan få pengene tilbage hvis pigen tydeligvis ikke leverer varen, men sådan er det som Vestager ville sige.

​Prøv lige at klappe hesten. Kate har været i branchen mere end 1 år nu. Personligt synes jeg ikke det er så underligt at hun er begyndt at yde maskin sex, med den rovdrift der har været på hende, ligeså snart hendes annonce er online.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Prøv lige at klappe hesten. Kate har været i branchen mere end 1 år nu. Personligt synes jeg ikke det er så underligt at hun er begyndt at yde maskin sex, med den rovdrift der har været på hende, ligeså snart hendes annonce er online.

​Hvor har jeg skrevet at det er unaturligt for hende, at yde det skod-sex som hun gjorde i dag? Det jeg påpeger er langt mere vigtigt, nemlig at hun og SÅ mange andre udnytter at når først pengene er faldet kan hun gøre nogenlunde hvad der passer hende uden konsekvenser. Og det bliver så også udnyttet af mange af de udenlandske kvinder.

Det du skriver er den ene side af mønten, den anden side er vores dvs mændenes der bliver snydt og udnyttet på det groveste. Hvis de skulle få præstationsløn ville piben ret hurtigt få en anden lyd. Så skal du nok se dem arbejde for pengene, ellers ville de simpelthen ikke tjene en rød reje hvis de skulle yde som Kate gør her.

Jeg kender hende jo ikke personligt, det kan være syndt for at hende at hun fortsætter med at sælge noget hun ikke har lyst til. Jeg skriver upersonligt og generelt. Ingen mand fortjener en sådan behandling som McLovin har fået, hvis det står for pålydende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Hvor har jeg skrevet at det er unaturligt for hende, at yde det skod-sex som hun gjorde i dag? Det jeg påpeger er langt mere vigtigt, nemlig at hun og SÅ mange andre udnytter at når først pengene er faldet kan hun gøre nogenlunde hvad der passer hende uden konsekvenser. Og det bliver så også udnyttet af mange af de udenlandske kvinder.

Det du skriver er den ene side af mønten, den anden side er vores dvs mændenes der bliver snydt og udnyttet på det groveste. Hvis de skulle få præstationsløn ville piben ret hurtigt få en anden lyd. Så skal du nok se dem arbejde for pengene, ellers ville de simpelthen ikke tjene en rød reje hvis de skulle yde som Kate gør her.

Jeg kender hende jo ikke personligt, det kan være syndt for at hende at hun fortsætter med at sælge noget hun ikke har lyst til. Jeg skriver upersonligt og generelt. Ingen mand fortjener en sådan behandling som McLovin har fået, hvis det står for pålydende.

Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så find dig et andet bageri.

Jeg forstår ikke din fustration, og jeg gider ikke ind i en længere offtopic diskution og pigernes ydelse eller mangel på samme. Venligst opret en tråd i generel debat hvis du vil diskuter dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det går ned af bakke for den kære Kate. 

Jeg sendte hende en besked igår hvor jeg spurgte om det var muligt at lave en aftale 1-2 time senere. Intet svar, skrev så og spurgte om hun ville skrive hvis hun havde mulighed for at mødes idag, da jeg så ville skrive det ind i min kalender med det samme. Heller ikke noget svar. 

Men med de anmeldelser der har været på det seneste, er jeg begyndt at være glad for det manglende svar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så find dig et andet bageri.

Jeg forstår ikke din fustration, og jeg gider ikke ind i en længere offtopic diskution og pigernes ydelse eller mangel på samme. Venligst opret en tråd i generel debat hvis du vil diskuter dette.

Fint nok jeg tager bare diskussionen med en anden der gider. Det her er sgu for barnligt fra din side :-) Dig om det. Det handler om at prøve at forstå det fra begges sider, at se på hvad man betaler for og hvad man får for det, om sælger har et ansvar osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fint nok jeg tager bare diskussionen med en anden der gider. Det her er sgu for barnligt fra din side :-) Dig om det. Det handler om at prøve at forstå det fra begges sider, at se på hvad man betaler for og hvad man får for det, om sælger har et ansvar osv.

​Jeg tager gerne diskutionen. Bare ikke i denne tråd hvor den ikke høre hjemme. Kate handler ikke anderledes end stort set alle andre piger i branchen, så diskutionen bliver meget hurtig generel, også høre den ikke hjemme i denne tråd.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det går ned af bakke for den kære Kate. 

Jeg sendte hende en besked igår hvor jeg spurgte om det var muligt at lave en aftale 1-2 time senere. Intet svar, skrev så og spurgte om hun ville skrive hvis hun havde mulighed for at mødes idag, da jeg så ville skrive det ind i min kalender med det samme. Heller ikke noget svar. 

Men med de anmeldelser der har været på det seneste, er jeg begyndt at være glad for det manglende svar

​Min erfaring er desværre at flere og flere piger ikke længere reager på SMS'er, hvis ikke man har en aftale i forvejen. Man er efterhånden nød til at ringe først. :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

virker nu mere som den kære Kate var kørt træt inden hjemturen .

den måde som beskrevrt  har jo ikke noget med maskinsex , det virkede ud fra beskrivelsen som hun var rigtig down . 

tror nu godt der havde været en chance for at få penge tilbage , hvis der var sagt fra i starten . 

dette er ikke en undskyldning , men det er sgu ikke nemt at dag efter dag have fremmed mænd oven på sig .

vi nyder det .. for pigerne er det nødvendigt onde .

Kate skulle nok tage nogle meget kortere arb. perioder. 

/softcore

Del dette indlæg

Link til indlæg

ang sms. der er såååå mange som skriver og stiller nøjagtig samme spg som er på den side hvor de har fundet nummeret men som alligevel 100% ikke har tænkt sig at komme. men det er  som et gratis 900 nummer . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​ikke fordi jeg vil blande mig i jeres "underholdende" udlægning af en gps gøren og laden, men hvis hun har været aktiv i mere end 1 år, var hun så ikke max 17 år der?:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

​ikke fordi jeg vil blande mig i jeres "underholdende" udlægning af en gps gøren og laden, men hvis hun har været aktiv i mere end 1 år, var hun så ikke max 17 år der?:-)

​Da ikke hvis hun var 18år og nogle måneder da hun startede, og nu er 19år og nogle måneder. Hun kan jo have 2 år på bagen fra det starten af det 18 til slutningen af det 19 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TroelsTroløs

Har problemer med at modtage sms fra hende :-(

​Jeg gik glip af hende af samme grund. Hun sagde at hun havde sendt den to gange og jeg ikke skulle ringe igen før jeg var der. Jeg kunne desværre ikke forstå hendes udtale af vejnavnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

JohnPop jeg har stået i nøjagtig samme situation med en anden meget populær pige, der ikke gad netop mig.  Hun svarede faktisk på min anmeldelse, og vi blev enige om at JEG burde have vendt mig om i døren og gået, da jeg så, at hun ikke gad mig, og at HUN burde have sagt fra.  Men det er åbenbart meget svært for begge parter at gøre.  Det er nok også et særligt problem med de polske piger, for deres priser er så lave at de nok arbejder altid for meget, når de er her, hjulpet godt af sted af de mange positive anmeldelser herinde.

Ang. Kates alder er hun faktisk 22. 

Ang. manglende svar på SMS, som er ret almindeligt i branchen, skyldes det nogle gange simpelthen, at pigerne ikke kan skrive på engelsk.

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan til dels godt genkende McLovins beskrivelse af sit besøg hos Kate - dog ikke, hvad hendes person angår. Da jeg var sammen med hende, var hun vildt sød, smilende og charmerende, og vi clickede rigtig godt i sengen.

Men efter en halv time trak hun sig rigtig meget, og som jeg beskrev i min oprindelige anmeldelse, fik hun tilsyneladende ret ondt. Jeg spurgte, om vi ikke skulle stoppe, hvis det gjorde ondt, og jeg sagde rent ud, at vi kunne stoppe her, og så kunne jeg få halvdelen af mine penge tilbage. Dette afviste hun, og vi forsøgte så at komme omkring problemet ved at forsøge os med andre stillinger osv.

Kate blev dog ved med at ømme sig, hvilket virkelig ikke var særlig rart, da det - som McLovin netop beskriver - føltes som om, jeg begik en form for overgreb. Og det endda selvom vi havde en virkelig god kemi, og hun helt klart syntes, at jeg var rigtig sød. Det var ikke særlig rart eller sjovt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inspireret af anmeldelserne på eroguide, tænkte jeg at jeg ville prøve en time hos Kate. Når man så alligevel er i byen, skal der også være til desserten, så jeg bestilte en time med både Kate og Anna. Jeg havde de højeste forventninger til Kate, men det vendte hurtigt.

Kate holdt sig meget i baggrunden og taler næsten ikke engelsk. Anna var den aktive, der turde behandle kunden som om hun ikke bare ventede på at jeg skred igen. Kates krop er super lækker og fristende, men hun holder sig hele tiden udenfor rækkevidde. Tænderne er gule, skæve og hun gemte hovedet under en pude, da jeg kneppede hende. Samtidig skubbede hun mig hele tiden væk med ben og hænder og ville kun bolles lidt, fordi hun var stram og ville blive ved med at være stram, sagde hun. Da jeg slikkede hende, tog hun hele tiden hånden ned og gemte sin kilder. Kemi nul og jeg kunne kun glæde mig over at jeg også havde booket Anna. På positiv siden var Kate god til at deepthroate, selvom hun blev træt og bad Anna overtage.

Anna var derimod 100% på og kyssede vanvittigt godt. Desværre er hun ryger og det kan smages, men ikke noget, der ødelagde  oplevelsen. Hun slikker gerne, nusser og krammer og nyder en god pik. Jeg tog hende bagfra og det var både frækt, godt og et dejligt syn. Som hun siger, får man fuld valuta for pengene med polske piger, hvis man atså holder sig fra Kate. Jeg måtte lege med begge Annas huller og dejlige bryster så meget jeg ville.

Farvel kram og smil fra Anna, mens Kate igen holdt sig på den anden side af sengen, så jeg måtte spørge om jeg kunne få et kram.

Lejligheden er rigtig pæn og rummet virker rent. En god oplevelse for samme pris, som én pige forlanger på klinik. Og dejlige minder, som jeg kan hygge mig med i dag 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget trist læsning. Den slags er med til at give vores hobby et dårligt renommé. Vi vil altså gerne have sex med piger, der er med på legen.

Lucky Luke, kan du ikke hjælpe med at få den pige sendt hjem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...