Hop til indhold
RobinHood

Orgasme i forbindelse med købesex

Recommended Posts

Der er snart gået et par år siden min købesexdebut.

Jeg har haft en del rigtigt gode oplevelser - men meget få orgasmer. Faktisk er det kun lykkedes mig at komme to gange..... Og det efter meget solidt "håndarbejde"

Der er slet ingen tvivl om at problemet er mentalt. Jeg har ingen problemer med at få orgasme på egen hånd eller når min kone giver blow eller hånd. Omvendt har jeg også altid haft svært ved at komme hvis jeg var røget med en pige hjem efter en bytur....den gang troede jeg bare at det var alkoholens skyld ;-)

Når man læser anmeldelser virker det som om problemet, for de fleste, er at holde igen ;-)

Er jeg den eneste med dette "problem"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Nope, det lykkedes også kun yderst sjældent for mig. Men det tager nu ikke fornøjelsen fra mig.... :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er snart gået et par år siden min købesexdebut.

Jeg har haft en del rigtigt gode oplevelser - men meget få orgasmer. Faktisk er det kun lykkedes mig at komme to gange..... Og det efter meget solidt "håndarbejde"

Der er slet ingen tvivl om at problemet er mentalt. Jeg har ingen problemer med at få orgasme på egen hånd eller når min kone giver blow eller hånd. Omvendt har jeg også altid haft svært ved at komme hvis jeg var røget med en pige hjem efter en bytur....den gang troede jeg bare at det var alkoholens skyld :wink:

Når man læser anmeldelser virker det som om problemet, for de fleste, er at holde igen :wink:

Er jeg den eneste med dette "problem"?

 

 

Er du sikker på at det er mentalt ?

 

Jeg er faktisk gået fra at være "one minut man", til at være "Desværre tiden er gået" :D - på ca. 1 år.

Jeg har dog nogle ideer til hvorfor at det har ændret sig, uden at jeg har en decideret "hjemme diagnose".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er du ikke alene om. Har det på samme måde. For mig er det bedst at have "fastet" i nogle dage og kan godt have svært ved at komme mere end en gang på en dag, også selvom det er med en kæreste uden kondom. Sådan har jeg faktisk altid haft det, så tror ikke der er noget galt. Det er bare sådan det er for mig.

Men jo, det mentale betyder også meget for mig og det er vigtigt at jeg har en rigtig god kemi med pigen. F.eks. Måtte jeg gå med uforrettet sag sidst jeg var ved GP.

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også nogle gange svært ved at få udløsning. To udløsninger er stort set umuligt. Der skal normalt gå en del timer imellem for at det sker.

 

Jeg kan dog godt få orgasmer uden at få udløsning. Især hvis jeg bliver stimuleret analt.

 

Det omvendte sker så ikke. Jeg får altid en orgasme når jeg får udløsning.

 

Som andre allerede har skrevet, hjælper det som regel for mig, hvis jeg har undladt at onanere nogle dage inden jeg skal på besøg.

Redigeret af Elsker Piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har observeret, at jeg har betydeligt sværere ved at sprøjte, når jeg har gummi på.

Er det mon – med henvisning til en anden steng – derfor, at gummiløs sex tilsyneladende efterspørges i stigende grad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I den henseende har jeg så været heldig jeg har altid haft let ved at komme og meget svært ved at holde det tilbage selv om jeg meget gerne ville. Jeg var på et tidspunkt kendt i århus som nr.10 sek.

I den senere tid hvor jeg gentagende gange har besøgt samme GP, har jeg dog bemærket i taget med kemi og tryghed er styrket en stigende grad af selvkontrol så jeg nu kan holde en begyndende udløsning tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Evt. lad være med at onanere eller have sex i 1 uge... så kommer I :P

 

Ikke nødvendigvis. Langtfra. Det er nok, som nogen er inde på, mentalt betinget.

 

Jeg har f.eks prøvet at sove med hænderne over dynen i 4-5 dage før et besøg hos en glædespige, hvor der under besøget intet skete. Absolut intet.

Jeg har også prøvet at prygle aben ca. 12 timer før et diskret besøg, hvor "udstyret" har virket upåklageligt.

 

Alt med gummi, naturligvis

 

Jeg tror derfor ikke rigtigt på din teori.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror bestemt det er en mental ting. Jeg har både prøvet at have problemer med at holde igen, men også at komme. Har dog efterhånden fundet teknikkerne, så i dag kan jeg normalt selv styre det så jeg kan holde den kørende i meget lang tid, og så komme indenfor 5 min. fra at have besluttet det. Kan også klare at komme 3-4 gange på en aften, hvis jeg kan få lidt pause mellem hver gang. Og det er mest pga. mentale tekniker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Jeg tror bestemt det er en mental ting. Jeg har både prøvet at have problemer med at holde igen, men også at komme. Har dog efterhånden fundet teknikkerne, så i dag kan jeg normalt selv styre det så jeg kan holde den kørende i meget lang tid, og så komme indenfor 5 min. fra at have besluttet det. Kan også klare at komme 3-4 gange på en aften, hvis jeg kan få lidt pause mellem hver gang. Og det er mest pga. mentale tekniker.

 

Cool. Kan du give hints til de mentale tekniker?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cool. Kan du give hints til de mentale tekniker?

Øhhh, det ville jeg egentligt gerne, men det er vist lidt for afslørende til at jeg har lyst til at gøre det i al offentlighed :-)

Beklager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhhh, det ville jeg egentligt gerne, men det er vist lidt for afslørende til at jeg har lyst til at gøre det i al offentlighed :smile:

Beklager.

 

Altså manner, hvis det ikke er ud i de helt extreme preversiteter, så .............. :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det  kan være en god ide at prøve pirringsbondage - gerne med en lidt erfaren kvinde, der ved hvordan stemningen skal bygges op. Evt. blindfolded, for at forstærke sanserne, men jeg vil nu helst have lidt til nethinden også.

 

Thai eller Tantramassage, hvor massøren lige ved hvordan og hvornår, der skal trykkes på mellemkødet mellem nosserne og anus.

 

http://droemmekaeresten.dk/kvinde-saadan-kaertegner-du-din-kaereste/

 

Lige en tilføjelse til hvordan kvinden kan kærtegne mandens penis:

 

Brug spyt istedetfor glidecreme - mere naturligt, hvis du senere vil slikke ham - desuden er følelsen mere "ægte" - og istedetfor at knytte hånden - så stræk fingrene helt ud og pir ham følsomt med hulningen i midten af hånden som køres laaaaangsomt rundt om glansen (penishovedet) - forestil dig lidt ligesom vinduesviskerne der skurrer på ruden. Kør desuden af og til en let finger rundt om glansen, samtidigt med at du laver en isnende lyd med munden  :wink: 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Øhhh, det ville jeg egentligt gerne, men det er vist lidt for afslørende til at jeg har lyst til at gøre det i al offentlighed :smile:

Beklager.

 

:-P En mental teknik der er afslørende ? He he, ja okay, den kan jeg ikke lige greje da min hjerne scanner pt. ikke virker. Men det er da helt i orden du  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså manner, hvis det ikke er ud i de helt extreme preversiteter, så .............. :mrgreen: :mrgreen:

 

Hvorfor ikke bare acceptere at ikke alle har lyst til at krænge ud med private oplevelser/erfaringer (ud over anmeldelser, hvor der også er nogen, der holder på hemmelighederne); selvom man er anonym kan der jo godt være, at der er nogen, der ved hvem man er.

 

Og formoder i øvrigt at du ikke mener preversiteter, men perversiteter, eller er det også et ord du brugte for 50 år siden?  :mrgreen: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså manner, hvis det ikke er ud i de helt extreme preversiteter, så .............. :mrgreen: :mrgreen:

:-) jeg vil ikke kalde det perversiteter, men jeg er ikke så glad for at skulle dele mine inderste tanker som jeg bruger når jeg vil komme, du må prøve dig frem selv. Tror også det er ret individuelt hvad der vil virke, det er jo ofte meget forskellige ting vi mænd (og kvinder) tænder på.

Når det gælder om ikke at komme så bruger jeg at tælle. Ikke 1 2 3 4 5 osv. Det er for nemt, så jeg tæller 2, 4, 8, 16, 32, 64 osv. kommer nok af at jeg er IT mand. :-)

Det virker stort set hver gang.

Og det at have flere skud i bøssen, har jeg fundet ud af kræver at jeg slet ikke tænker sex i pauserne. Går ikke så godt til gangbangs :-) men med alene tid med en GP så er hygge smalltalk om løst og fast i pausen det der virker for mig.

Nu er vi jo alle forskellige, så det er ikke sikkert mine tekniker vil virke for andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke bare acceptere at ikke alle har lyst til at krænge ud med private oplevelser/erfaringer (ud over anmeldelser, hvor der også er nogen, der holder på hemmelighederne); selvom man er anonym kan der jo godt være, at der er nogen, der ved hvem man er.

 

Og formoder i øvrigt at du ikke mener preversiteter, men perversiteter, eller er det også et ord du brugte for 50 år siden?  :mrgreen: 

For 50 år siden hed et faktisk preversions:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For 50 år siden hed et faktisk preversions:

 

 

På dansk?

 

Og i øvrigt hed det jo så heller ikke  preversiteter, som var spørgsmålet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke bare acceptere at ikke alle har lyst til at krænge ud med private oplevelser/erfaringer (ud over anmeldelser, hvor der også er nogen, der holder på hemmelighederne); selvom man er anonym kan der jo godt være, at der er nogen, der ved hvem man er.

 

Og formoder i øvrigt at du ikke mener preversiteter, men perversiteter, eller er det også et ord du brugte for 50 år siden?  :mrgreen: 

 

Nej, det er min tyrkfejl på tastaturet.

I øvrigt er "perversiteter" skrevet med et smil, En kropsreation, du næppe kender til, så derfor er fejlen min: Ordet skulle slvfølgeligt have været skrevet i anførselstegn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

I øvrigt er "perversiteter" skrevet med et smil,En kropsreation, du næppe kender til, så derfor er fejlen min: Ordet skulle slvfølgeligt have været skrevet i anførselstegn.

 

Du må være en klog mand siden du kan bedømme det på sådan en tynd en baggrund (går ud fra at dine stavefejl er en del af dine normale provokationer) og så endda svare med et smil.  :roll:

 

For at undgå at få  :huh: advarselspoint (håber jeg) skal jeg undlade at skrive hvad jeg mener om dig og dit "debatform". :o

 

 

NB: Kan se du er en travl mand, der skal svare på alle tråde, så glem bare denne. :-P

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må være en klog mand siden du kan bedømme det på sådan en tynd en baggrund (går ud fra at dine stavefejl er en del af dine normale provokationer) og så endda svare med et smil.  :roll:

 

For at undgå at få  :huh: advarselspoint (håber jeg) skal jeg undlade at skrive hvad jeg mener om dig og dit "debatform". :o

 

 

NB: Kan se du er en travl mand, der skal svare på alle tråde, så glem bare denne. :-P

 

Nej, jeg synes, at vi skulle tage resten på PB, så du ikke får advarselspoint for at drive strengen alt for langt væk fra trådstarters orgasmespørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer altid, og altid for hurtigt så jeg må ud i en runde nummer to :)

 

Det er vel da kun en fordel? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...