Hop til indhold
kanonkongen

Et venskab der betyder alt.

Recommended Posts

Hey allesammen, her på EG og god weekend til jer. 
 
Fik denne video,https://www.facebook.com/video.php?v=733259510102134&pnref=story tilsendt igår, af en kammerat, og må sige, den rørte mig meget. Husk at se den til ende. Lidt over 12 min vare den. Men et sandt venskab, er svært, at bryde. Uanset hvor meget galt det kan gå. Det her er imellem mand og hund i know. Men er det ikke også sådan imellem os mennesker.
 

Jeg, ser et venskab på mange måder, men. i mine øjne, er. Den sande ven er en ven, som fra tid til anden afstår fra at sige en sandheden, (der kan være situationer hvor man ikke kan fortælle sin ven alt) Men man ved man kan stole på hamhende, ja det kan, lade sig gøre.

 

Den græske filosof Aristoteles (384-322 f. Kr.) mente, at der fandtes tre former for venskab, grundlagt på henholdsvis nytte, nydelse eller dyd. For Aristoteles var sidstnævnte det sande venskab. Det er kendetegnet ved, at vennen værdsættes for hans eller hendes egen skyld og ikke på grund af den nytte eller det behag, som vennen giver. Synes jeg egentlig siger tingene meget godt. Hvordan ser i på venskaber?

 

Nå ja de over springs handlinger er ikke sunde  :-P  :-P  Er ved, at gøre rent. Må hellere se, at komme igang igen. Huset bliver fyldt imorgen af gale venner. der bare vil drikke.  :-P  :-P

 

Ha en helt igennem dejlg fredag allesammen.

 

KK

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor så gøre rent i dag ?  :grin:

 

Vennerne sviner sikkert så meget, at du må i gang igen på søndag - med TØMMERMÆND :D  :D

 

UNDSKYLD den sædvanlige afsporing . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey An2n SKAM DIG  :-P  :-P  :-P Nej fandme om jeg gør rent søndag. :-P  :-P

 

Hey resenschwanz. Filmen har, jeg desværre ikke set. Men det kan da nåes endnu.

Og mange tak. Er sikker på det bliver en fed fest  :-P

 

God fredag til jer 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...