Gæst Skrevet 7. December, 2014 Dejligt... Det har du jo så nok mere styr på, end jeg selv har Og så må mine interesser herinde jo så være at pleje min "måske (ifølge Fraiser) fremtidige tilbagevendte karriere"? Klart klart.... Jeg fremlagde blot hvad du selv skrev på din hjemmeside som en kommentar til påstanden om at du var pensionist. Hvad dine interesser er herinde skrev jeg intet om. Storyteller med fantastiske historier, hyggeskændes, eller bare hygge måske, dine interesser kan være mange, men læser du det indlæg du svarede på så skrev jeg intet om hvad dine interesser måtte være for at skrive herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. December, 2014 Men jeg er altså ikke mindre pensionist af at jeg ikke ved hvad fremtiden bringer - det gør ingen af os :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 7. December, 2014 Jeg vil gerne reservere til min 125-årsdag i 2029 Hvad pokker, det ville være godt gået "X" - mon ikke du skulle henvende dig til Duracell om et sponsorat til pacemakeren 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. December, 2014 Jep! Men jeg skal selvfølgelig have lov at kunne aflyse uden sure miner i tilfældet af, at Fraiser tager fejl i forhold til min fremtid, ik?! Taget tidhorisonten i betragtning, så ok da ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2014 (edited) Jep! Men jeg skal selvfølgelig have lov at kunne aflyse uden sure miner i tilfældet af, at Fraiser tager fejl i forhold til min fremtid, ik?! Vi får at se hvad fremtiden bringer, og så skal jeg nok linke til denne debat men når man ikke selv udelukker et comeback betyder det jo at muligheden er der også for at jeg får ret. Derudover så er pigerne i branchen kendt for at tage afsked og lave comebacks i en uendelighed og de gør det mere end i nogen anden branche. Redigeret 7. December, 2014 af Frasier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. December, 2014 Jeg vil gerne reservere til min 125-årsdag i 2029 Du skal sgu ikke reservere tid hos mig !!!!! - HUS FORBI 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2014 (edited) Det er godt at se at der er nogle der stadig kan more sig og har humor Jeg håber at vi kan blive enige om at være uenige, eller skal vi fortsætte afsporingerne, mudderkastningen og mobningen? Redigeret 7. December, 2014 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. December, 2014 Vi får at se hvad fremtiden bringer, og så skal jeg nok linke til denne debat men når man ikke selv udelukker et comeback betyder det jo at muligheden er der også for at jeg får ret. Wauw! Jeg er beæret over den opmærksomhed, du giver mig! :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. December, 2014 Men jeg er altså ikke mindre pensionist af at jeg ikke ved hvad fremtiden bringer - det gør ingen af os Du skrev engang at du ikke ville udelukke et comeback, lige hvor kan jeg ikke huske... Men meget kan jo ske, og meninger kan ændres flere gange, så for nu er det jo vel slut. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. December, 2014 Great ! kan man booke tid til engang i 2025 ? Sjaaaa det syns jeg er i orden, fanermene, og så ku vi to måske skillinge sammen, af pensionen, og lave en lille trekant. Det vil, til den tid, næppe være hårdt arbejde for Nikata retur pensionisten. Vi kan lige mailes ved, til den tid! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Find 16 Skrevet 7. December, 2014 Jeg har en gang fået fransk undet gumme . det var ikke noget jeg spurte om Hun begynde bare at gøre det og jeg tænke ikke over det . For det var jo ikke som vis jeg var oppe i hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. December, 2014 Sjaaaa det syns jeg er i orden, fanermene, og så ku vi to måske skillinge sammen, af pensionen, og lave en lille trekant. Det vil, til den tid, næppe være hårdt arbejde for Nikata retur pensionisten. Vi kan lige mailes ved, til den tid! Altså det bliver din pension så... til den tid har jeg stadig 20-25 år tilbage før jeg når "det forjættede land" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. December, 2014 Altså det bliver din pension så... til den tid har jeg stadig 20-25 år tilbage før jeg når "det forjættede land" Ja, og julenisser eksisterer da skam Men ok jeg betaler da gerne, hvad skulle jeg eller bruge den fyrstelige pension til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. December, 2014 Hvad pokker, det ville være godt gået "X" - mon ikke du skulle henvende dig til Duracell om et sponsorat til pacemakeren Det var mig, der opfandt Duracell :D :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2014 (edited) Come on, hav lidt tillid til at andre godt kan træffe en beslutning selv. Jeg synes ikke det er klamt at få suttet pik uden kondom, jeg synes ikke det er klamt at sprøjte min sæd ud i munden på en lækker fræk kvinde.Jeg synes det er knaldfrækt at se min ladning ryge ind i munden på hende. Jeg synes det er, hvis ikke klamt, så ikke noget jeg har videre lyst til, at kysse en som har sædrester i munden fra andre fyre. Men bortset fra det, så har jeg valgt at afholde mig fra super og mega, ikke fordi det er klamt, men simpelthen fordi jeg ikke har lyst til at praktisere usikker sex. Det har jeg gjort en del tidligere, men lige nu, har jeg ikke lyst til det. På et senere tidspunkt kan det være jeg ændrer mening, men lige nu har jeg det bedst med at få suttet pik med kondom. Det kunne jo også bare være at de havde samme overbevisninger. Jeg havde svært ved at afkode dit budskab og jeg er i tvivl om hvad du mener. Jeg vil ikke svare, hvis du ikke har en velmenende hensigt med det. Redigeret 7. December, 2014 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2014 (edited) Ja okay, det er selvfølgelig en smags sag om man synes det er ulækkert eller ej, det lød måske lidt fordømmende fra min side. Ja det må man sandelig sige det gjorde, men det er i det mindste godt, at du kan se at det kunne opfattes fordømmende. Jeg ved ikke hvad jeg har gjort dig, men det er ikke rimeligt at du gør dig til dommer over, hvad der er god smag. Redigeret 7. December, 2014 af titman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 7. December, 2014 Der er mange der er uenige, nogle gange kan det være værd at se indad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2014 Tjah, det er så din holdning, men jeg er ikke overraskende uenig med dig. Når jeg føler at der er nogen, der angriber min smag og holdninger, så reagerer jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2014 Jeg havde svært ved at afkode dit budskab og jeg er i tvivl om hvad du mener. Jeg vil ikke svare, hvis du ikke har en velmenende hensigt med det. Fair nok, min intention var at påvise at man ikke behøver at holde sig fra superfransk eller mega fordi man synes det er klamt, men blot fordi man gerne vil praktisere sikker sex...uanset hvor lille risikoen er ved superfransk. Og så en lille perspektivering. Denne tekst er taget fra en annonce hos en GP: Megafransk ved kemi mod tillæg på 500 Det kan jeg ret godt lide...det har intet med sikker/usikker sex...hun gør det ved kemi. Respekt for det. Hvis jeg var giggolo og var hos en kunde der var vildt lækker, fræk og som jeg tændte på(og hvis jeg ikke tog usikker/sikker sex med i ligningen), ville jeg da nyde at slikke hende til en orgasme og gerne sprøjteorgasme hvor alle hendes dejlige safter sprøjtede i ansigtet på mig. Hvis jeg var giggolo og kom ud til en jeg ikke tændte på og måske endda frastødte mig lidt, ville jeg bestemt ikke nyde at slikke hende i første omgang, men slet ikke at få hendes safter sprøjtet i ansigtet. Gør det mig fisseforskrækket? Nogle ville mene ja. Det jeg mener, er at jeg er bevidst om mine egne grænser og at jeg respekterer dem. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 7. December, 2014 Derudover så er pigerne i branchen kendt for at tage afsked og lave comebacks i en uendelighed og de gør det mere end i nogen anden branche. I en uendelighed ligefrem? Der må godt nok være nogen gamle krager derude.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 7. December, 2014 Du skrev engang at du ikke ville udelukke et comeback, lige hvor kan jeg ikke huske... Men meget kan jo ske, og meninger kan ændres flere gange, så for nu er det jo vel slut. Man har vel altid lov at håber på et comeback 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. December, 2014 Muligvis, men det er ikke et populært synspunkt at have herinde, som man kan se på de reaktioner der kommer bliver man straks fremstillet, som en der er klam, ulækker og afstumpet. Det er typisk at de "likes" i får er fra folk, der er selvhævdende og mener at deres smag er bedre end andres. Det er ikke rimeligt at jeg gang på gang skal bankes i hovedet bare fordi jeg har en anden holdning til det her emne. Jeg forstår ikke hvorfor du tror det er dig jeg snakker om hver gang jeg kommenterer noget herinde. Det er det altså ikke. Men som sagt så lød det måske mere fordømmende end det var ment. JEG synes det er klamt, men du og andre har selvfølgelig lov til at have en anden holdning. Og du har ikke gjort mig noget nej 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. December, 2014 Jeg kan konstatere at de seneste svar i denne tråd ikke så meget handler om modstand mod superfransk, men mere en antipati mod mig, som skribent! Jeg synes det har været ganske hårdt at forsvare dette synspunkt med al den modstand og personlige fordømmelse man har oplevet. Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men denne tråd har kun gjort mig endnu mere overbevist om at jeg fortsat vil købe superfransk hos GPer. Jeg tager en frivillig skrivepause julen over. God jul til alle, i fortjener det sgu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 9. December, 2014 Jeg vil gerne reservere til min 125-årsdag i 2029 Forhåbenligt lidt senere end det! Om 15 år skulle du altså fylde 125 år dvs. være 110 år nu?? Godt nok er du på plejehjem og det er da en kilde til inspiration, at en mand på 115 er så aktiv! Nu mangler vi bare at få fastlagt din Demes type, vælg imellem: 1] Alzheimers 2] Vaskulær Demens 3] Body Lewy Demens 4] Fronto Pandelaps Demens Det forklarer jo også lidt af dine svar hen ad vejen! *SS* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. December, 2014 Forhåbenligt lidt senere end det! Om 15 år skulle du altså fylde 125 år dvs. være 110 år nu?? Godt nok er du på plejehjem og det er da en kilde til inspiration, at en mand på 115 er så aktiv! Nu mangler vi bare at få fastlagt din Demes type, vælg imellem: 1] Alzheimers 2] Vaskulær Demens 3] Body Lewy Demens 4] Fronto Pandelaps Demens Det forklarer jo også lidt af dine svar hen ad vejen! *SS* Sikken da en bunke anstrengelser, du gør dig på mine vegne. Det er jo ret smigrende. Men der er heldigvis tale om en slåfejl ved 2-tallet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg