Bebop 9571 Skrevet 1. December, 2014 Jamen så god fornøjelse med det! Udviklingen er dog allerede i gang og står ikke til at ændre! Og pas nu på, at kondomet ikke sprænger! Bedst af alt er det faktisk helt at holde sig på måtten og blive indenfor under dynen. Så skulle man vel være rimelig sikker! Jeg tror der er en misforståelse på spil her. Hvilket kondom? Jeg foretrækker klart fransk uden, hvilket var det jeg skrev om. Min pointe var at din retorik med "pikforskrækket" omvender ingen modstandere. Det er klassisk "prædiken for de omvendte" (altså dem der allerede er enige med dig). Intelligensfornærmelsen handler om at bilde os ind, at du ved at skrive "pikforskrækket" får omvendt nogen "modstandere". Det er der ingen der tror på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 1. December, 2014 Jeg har simpelthen ikke kunne følge med i min "egen" tråd siden jeg startede den fordi når jeg endelig har tid til at skulle læse hvad det er folk skriver om popper der 20 andre svar ind , men synes det er vildt denne tråd af skabt så meget debat .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 2. December, 2014 Jeg tror der er en misforståelse på spil her. Hvilket kondom? Jeg foretrækker klart fransk uden, hvilket var det jeg skrev om. Min pointe var at din retorik med "pikforskrækket" omvender ingen modstandere. Det er klassisk "prædiken for de omvendte" (altså dem der allerede er enige med dig). Intelligensfornærmelsen handler om at bilde os ind, at du ved at skrive "pikforskrækket" får omvendt nogen "modstandere". Det er der ingen der tror på. Igen jeg er ikke ude på at omvende nogle selvom jeg vist har skrevet dette i en tidligere streng. Men hvis der var nogle, som måske reflekterede lidt over om det nu også reelt var så risky med det der superfransk, kunne det jo godt være, at de sadlede om. Jeg prædiker ikke, men har vel ret til at synes, at der er tale om en form for pikforskrækkelse. Når visse nu tillader sig at tale om GFE oplevelser mv og så ikke engang tilbyder super er det i min optik falsk markedsføring. Jeg er ikke ude på en mission - lad dem gøre som de vil! Markedet skal nok regulere det hen ad vejen som sædvanligt uanset mine skriv eller ej! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 2. December, 2014 Jeg tror der er en misforståelse på spil her. Hvilket kondom? Jeg foretrækker klart fransk uden, hvilket var det jeg skrev om. Min pointe var at din retorik med "pikforskrækket" omvender ingen modstandere. Det er klassisk "prædiken for de omvendte" (altså dem der allerede er enige med dig). Intelligensfornærmelsen handler om at bilde os ind, at du ved at skrive "pikforskrækket" får omvendt nogen "modstandere". Det er der ingen der tror på. Og beklager i øvrigt, at jeg ikke fik læst dit skriv ordentligt! Du er jo som du siger også superfan! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 2. December, 2014 (edited) Artikel i Metroxpress i dag. http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/14166673 Desperate prostituerede dropper kondomet Et stigende antal prostituerede kvinder føler sig presset til at droppe brug af kondom. Årsagen skal findes i mænds sexfantasier og i finanskrisen, mener ekspert. Redigeret 2. December, 2014 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 2. December, 2014 Hah mon de har været her inde og snuse ? Pudsigt sådan en artikel kommer 5 dage efter jeg oprettede indlægget :S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 3. December, 2014 Det har det aldrig handlet om for mit vedkommende. Ingen andre end mig selv og mine grænser kommer til at have indflydelse på, hvad jeg tilbyder og ikke tilbyder... Og nårh ja... Jeg er ikke pikforskrækket! Man kunne være fræk at sige, at pikforskrækkelse jo nærmest per definition er at man ikke engang tør yde superfransk. Dette er en form for pikforskrækkelse. Ergo er du en smule pikforskrækket - sorry to say. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 3. December, 2014 Artikel i Metroxpress i dag. http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/14166673 Desperate prostituerede dropper kondomet Et stigende antal prostituerede kvinder føler sig presset til at droppe brug af kondom. Årsagen skal findes i mænds sexfantasier og i finanskrisen, mener ekspert. Bare desværre en noget tynd artikel uden alt for meget indhold/research desværre. Det kunne være interessant hvis enten information eller en af de større aviser kunne skrive lidt mere om det og gå lidt dybere, fx med kundeinterviews etc. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 3. December, 2014 (edited) Man kunne være fræk at sige, at pikforskrækkelse jo nærmest per definition er at man ikke engang tør yde superfransk. Dette er en form for pikforskrækkelse. Ergo er du en smule pikforskrækket - sorry to say. Og du er bestemt ingen gentleman - sorry to say... Redigeret 3. December, 2014 af Nikita Darling 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 3. December, 2014 Brug hvad du vil, Boring X....men det mister jo lidt værdi, når du ikke kan stave til Pink Floyd Ja UNDERLIGT, da f tasten ligger meget langt væk fra p tasten. Vi må desværre nok konkludere, at vores bedrevidende ven ikke aner hvem de er! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. December, 2014 Ja UNDERLIGT, da f tasten ligger meget langt væk fra p tasten. Vi må desværre nok konkludere, at vores bedrevidende ven ikke aner hvem de er! Det var en endog meget tynd konklusion. Du laver selvfølgelig aldrig tyrkfjel? Faktisk har jeg en del musik af Pink Floyd i reolen, men lad os nu bare sige, at jeg er uvidende - jeg er jo ellers vant til at få prædikatet bedrevidende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. December, 2014 Holde på hvis måtte? Pigens De der kondomer du taler om sprænger. Er det krudt eller ligefrem dynamit Det er nytårskondomer.......de ender med et knald! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. December, 2014 Man kunne være fræk at sige, at pikforskrækkelse jo nærmest per definition er at man ikke engang tør yde superfransk. Dette er en form for pikforskrækkelse. Ergo er du en smule pikforskrækket - sorry to say. Arhh……det kan jeg skrive under på at hun ikke er Jeg hopper liiige op på den hvide hest iført den nypudsede rustning, og rider ind med pikken i panden. (kan vel egentlig godt forsvare det med at Nikita som bekendt er stoppet som GP, så jeg har ingen aktier i at holde mig på god fod med hende) Hun løb ihvertfald ikke skrigende ud af rummet, da junior blev pakket ud de gange jeg nåede at besøge hende da hun var aktiv GP. Hun var heller ikke bange for at røre ved den.....også inden den blev pakket i ”lømmel posen”......så pikforskrækket er hun sgu ikke. Og som jeg skrev tidligere i denne tråd, så findes der GP’er der formår at kompensere for den eventuelle manglede følelse på grund af kondomet........ Men hvis du holder fast i at superfransk med er lig med pikforskrækkelse, kan vi så ikke blive enige om at kalde det ”bekymring for ubudne gæster” i stedet for? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. December, 2014 Man kunne være fræk at sige, at pikforskrækkelse jo nærmest per definition er at man ikke engang tør yde superfransk. Dette er en form for pikforskrækkelse. Ergo er du en smule pikforskrækket - sorry to say. Det havde været mere sigende at skrive "Det handler langt mere om følelser og angst for at blive smittet end statistiske tal og sandsynlighede. Og ja, nogen har måske nok et så stort angst-niveau det umiddelbart for andre kan synes at være lidt ude af proportioner med den reelle risiko" Men det vigtigste må vel være, at man hver især forholder sig til smittefare, og finder et for en selv passende niveau, og i øvrigt har respekt for, at andre vælger anderledes end en selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 5. December, 2014 Og du er bestemt ingen gentleman - sorry to say... Selv om du uden tvivl er både sød og lækker, så lefler jeg altså ikke i modsætning til visse andre her på sitet, der nærmest bukke og skraber hele vejen ud inden tæppet går. Men omkring min status som gentleman, så ved du jo det ikke rigtigt vel? Man kan godt komme til at støde nogle med uhørte sandheder. Det beklager jeg! *SS* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 5. December, 2014 Det havde været mere sigende at skrive "Det handler langt mere om følelser og angst for at blive smittet end statistiske tal og sandsynlighede. Og ja, nogen har måske nok et så stort angst-niveau det umiddelbart for andre kan synes at være lidt ude af proportioner med den reelle risiko" Men det vigtigste må vel være, at man hver især forholder sig til smittefare, og finder et for en selv passende niveau, og i øvrigt har respekt for, at andre vælger anderledes end en selv. Alt det der med at være bange for smitte mv. omkring super er da for langt de fleste blot et skalkeskjul. Sandheden er, at de ikke bryder sig om piksmagen fra mange forskellige mænd. Forståeligt nok måske, men hvorfor så bare ikke indrømme det?? Nej for de vil nødigt give udtryk for at de finder det vemmeligt og klamt, da de hermed nedgør og mentalt set afviser deres klienter. DETTE GÅR SÅ VIRKELIGT UD OVER FORRETNINGEN!! Pakkes det derimod ind i risiko, er det jo meget mere legitimt at afstå fra dette ulækre piksutteri. Så gør man det to pludseligt for begge parters skyld!! Den bagvedliggende årsag er og bliver pikforskrækkelse - den reelle risiko er simpelthen for lav til andre reelle bevæggrunde! Take it or levea it! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. December, 2014 Alt det der med at være bange for smitte mv. omkring super er da for langt de fleste blot et skalkeskjul. Sandheden er, at de ikke bryder sig om piksmagen fra mange forskellige mænd. Forståeligt nok måske, men hvorfor så bare ikke indrømme det?? Nej for de vil nødigt give udtryk for at de finder det vemmeligt og klamt, da de hermed nedgør og mentalt set afviser deres klienter. DETTE GÅR SÅ VIRKELIGT UD OVER FORRETNINGEN!! Pakkes det derimod ind i risiko, er det jo meget mere legitimt at afstå fra dette ulækre piksutteri. Så gør man det to pludseligt for begge parters skyld!! Den bagvedliggende årsag er og bliver pikforskrækkelse - den reelle risiko er simpelthen for lav til andre reelle bevæggrunde! Take it or levea it! Hoooooold da helt kaj klappen i, hvor har du en kringlet hjerne. Jeg er faneme glad for den ikke har ståer model til de danske motorvejsnet. Det er simpelthen de mest syrede hashtågede vrøvleargumenter jeg længe har hørt. Tak for røgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 5. December, 2014 Hoooooold da helt kaj klappen i, hvor har du en kringlet hjerne. Jeg er faneme glad for den ikke har ståer model til de danske motorvejsnet. Det er simpelthen de mest syrede hashtågede vrøvleargumenter jeg længe har hørt. Tak for røgen. Ikke hashtåger men damper dog lystigt på min ecig mod. Jeg kan ikke se hvad der er galt med argumenterne?? Sandheden er ofte ilde hørt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 5. December, 2014 Det var en endog meget tynd konklusion. Du laver selvfølgelig aldrig tyrkfjel? Faktisk har jeg en del musik af Pink Floyd i reolen, men lad os nu bare sige, at jeg er uvidende - jeg er jo ellers vant til at få prædikatet bedrevidende. I modsætning til dig er jeg ikke bleg for at indrømme fejl! Laver såmænd både slå fejl, stave fejl og af og til også fundamentale fejl. Lad mig udfordre dig lidt ved at afkræve et spm om, hvordan man kan ombytte F og P på tastaturret?? Det er mig en gåde - og selv dig kan jo heller ikke vide alt og har måske dine begrænsninger indenfor musikken! Hvad ved jeg?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. December, 2014 I modsætning til dig er jeg ikke bleg for at indrømme fejl! Laver såmænd både slå fejl, stave fejl og af og til også fundamentale fejl. Lad mig udfordre dig lidt ved at afkræve et spm om, hvordan man kan ombytte F og P på tastaturret?? Det er mig en gåde - og selv dig kan jo heller ikke vide alt og har måske dine begrænsninger indenfor musikken! Hvad ved jeg?? ja, så sprang du jo også ud som flueknepper. Jeg vil vove den påstand, at man i skrivende fart kan komme til at bytte om på et hvilket som helst par bogstaver på et tastatur og faren mindskes ikke ved, at man ombryder og retter er tekst. Og i øvrigt er jeg da bedøvende lige glad med, hvad der er gåder for dig. Jeg tror nu nok, at de fleste herinde har vidst, at jeg mente Pink Floyd, men du kunne selvfølgelig ikke dy dig for lige at skulle leve op til dit ry som porvokationernes mester. Jeg synes således heller ikke, at du på mine vegne behøver at bekymre dig om, hvor jeg har mine begrænsninger. Fejl? Dem har jeg da vedgået en del af. Du kan jo selv kigge efter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bangbros Skrevet 5. December, 2014 (edited) Alt det der med at være bange for smitte mv. omkring super er da for langt de fleste blot et skalkeskjul. Sandheden er, at de ikke bryder sig om piksmagen fra mange forskellige mænd. Forståeligt nok måske, men hvorfor så bare ikke indrømme det?? Nej for de vil nødigt give udtryk for at de finder det vemmeligt og klamt, da de hermed nedgør og mentalt set afviser deres klienter. DETTE GÅR SÅ VIRKELIGT UD OVER FORRETNINGEN!! Pakkes det derimod ind i risiko, er det jo meget mere legitimt at afstå fra dette ulækre piksutteri. Så gør man det to pludseligt for begge parters skyld!! Den bagvedliggende årsag er og bliver pikforskrækkelse - den reelle risiko er simpelthen for lav til andre reelle bevæggrunde! Take it or levea it! Det der er galt med argumentationen er vel bare at postulater bliver solgt som sandheder. Og derved mister argumentationen sin værdi. Men som provokationer er de da hyggelige nok, men selv provokationer bliver kedelige, særligt når de gentages i det uendelige. Og jo, man kan godt forsøge at italesætte noget - men det i sig selv gør det altså ikke til en sandhed. Redigeret 5. December, 2014 af Bangbros 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 ja, så sprang du jo også ud som flueknepper. Jeg vil vove den påstand, at man i skrivende fart kan komme til at bytte om på et hvilket som helst par bogstaver på et tastatur og faren mindskes ikke ved, at man ombryder og retter er tekst. Og i øvrigt er jeg da bedøvende lige glad med, hvad der er gåder for dig. Jeg tror nu nok, at de fleste herinde har vidst, at jeg mente Pink Floyd, men du kunne selvfølgelig ikke dy dig for lige at skulle leve op til dit ry som porvokationernes mester. Jeg synes således heller ikke, at du på mine vegne behøver at bekymre dig om, hvor jeg har mine begrænsninger. Fejl? Dem har jeg da vedgået en del af. Du kan jo selv kigge efter. Jeg vil sige at det er rent menneskeligt at fejle og det var også en lille ubetydelig slåfejl, som Hr. X begik. Jeg vil hellere gå efter modpartens argumenter end at kværulere over små ubetydelige slåfejl, som vi alle kan begå og som ikke ændrer på betydningen af ordet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 Selv hvis man ser bort fra sygdomme, hvor lækkert er det så at stikken pikken op i en hvor en anden måske har spermet i en halv time inden? Eller hvor lækkert er det at kysse en pige der sutter uden, som måske har fået sperm i munden fra 5 fyre der har været der inden? Alene det er nok for mig til jeg ikke har lyst til at tilbyde noget uden.. Det frækt med en kæreste, måske en bolleven. Men ikk med fremmede fyre, og slet ikk flere på en dag.. Og ja så kommer alle sygdommene. Måske er nogle ligeglade med deres eget helbred, men hvis man ikke holder sig til en pige, så smitter man måske den næste.. Eller en tilfældig pige der ikke er gp.. Vi skylder sgu hinanden at være lidt mindre selvviske på det punkt, for det er tvivlsomt det kun er os selv det går ud over hvis uheldet er ude.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 Selv hvis man ser bort fra sygdomme, hvor lækkert er det så at stikken pikken op i en hvor en anden måske har spermet i en halv time inden? Eller hvor lækkert er det at kysse en pige der sutter uden, som måske har fået sperm i munden fra 5 fyre der har været der inden? Alene det er nok for mig til jeg ikke har lyst til at tilbyde noget uden.. Det frækt med en kæreste, måske en bolleven. Men ikk med fremmede fyre, og slet ikk flere på en dag.. Og ja så kommer alle sygdommene. Måske er nogle ligeglade med deres eget helbred, men hvis man ikke holder sig til en pige, så smitter man måske den næste.. Eller en tilfældig pige der ikke er gp.. Vi skylder sgu hinanden at være lidt mindre selvviske på det punkt, for det er tvivlsomt det kun er os selv det går ud over hvis uheldet er ude.. Lige præcis og nemlig! :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 Selv hvis man ser bort fra sygdomme, hvor lækkert er det så at stikken pikken op i en hvor en anden måske har spermet i en halv time inden? Eller hvor lækkert er det at kysse en pige der sutter uden, som måske har fået sperm i munden fra 5 fyre der har været der inden? Alene det er nok for mig til jeg ikke har lyst til at tilbyde noget uden.. Det frækt med en kæreste, måske en bolleven. Men ikk med fremmede fyre, og slet ikk flere på en dag.. Og ja så kommer alle sygdommene. Måske er nogle ligeglade med deres eget helbred, men hvis man ikke holder sig til en pige, så smitter man måske den næste.. Eller en tilfældig pige der ikke er gp.. Vi skylder sgu hinanden at være lidt mindre selvviske på det punkt, for det er tvivlsomt det kun er os selv det går ud over hvis uheldet er ude.. Tjah det er da en legitim holdning at have, men spørgsmålet er om dine betragtninger tjener noget andet formål end at bekræfte dem, som i forvejen støtter dig i din holdning om at alt usikker sex er klamt og frastødende. Jeg mener man skal se mere nuanceret på det og betragter risikoen ved at modtage superfransk som minimal og det er en risiko jeg vælger at tage. Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men du får altså ikke mig til at stoppe med at efterspørge superfransk, tværtimod. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg