Hop til indhold
Massage-testeren

Ubeskyttet sex på annoncer er blevet trendy har du prøvet det ?

Recommended Posts

Gæst

Jeg går ind for det sikre og mener at de piger, der kun tilbyder det, er de kloge, der ikke vil udsætte andre for noget (snavs)

Dem der tilbyder det uden, må jo være piger der er ligeglade med sig selv eller bliver presset til det

Jeg går heller ikke ind for ubeskyttet sex, men går ind for superfransk fordi det er ikke så farligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor kalder du mig hjernevasket, bare fordi jeg ikke vil sutte uden? Hjernevasket af hvem? Af hvad?

Da jeg var helt ny og uerfaren, ville jeg heller ikke sutte uden. Var jeg så hjernevasket allerede inden jeg startede?

Jeg peger ikke fingre af dig, fordi du tager den risiko. Så nu spørger jeg for sidste gang, om du ikke godt vil undlade at pege fingre af mig og finde på alskens gode ting at betegne mig som, bare fordi jeg ikke vil sutte uden?! Er det fordi du ikke kan forstå, hvorfor jeg ikke har lyst, eller vil du bare ikke forstå det? Eller leger du bare troll igen? For så er det her svar jo egentlig ligegyldigt, da du så kun skriver de provokerende ting, for at få andre til at reagere...

Jeg kaster i hvert fald, uanset hvad, håndklædet i ringen nu, da denne debat begynder at komme ned på et ærgerligt lavt niveau.

Når så en mand slikker dig, hvordan beskytter du så ham?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enhver pige der annoncerer med ubeskyttet samleje, ville være absolut no-go at besøge for mig.

Med hensyn til fransk, har jeg altid ladet det være op til pigen, om det skal være med eller uden.

Jeg har faktisk kun fået fransk uden af en GP en enkelt gang. Hun spugte faktisk pænt om det var iorden før hun gjorde det.

Forskellen på fransk med eller uden, er for mig stort set den samme som ved samleje.

Jeg elsker dog at slikke pigerne, og tager derfor den risiko der nu er ved det.

Redigeret af Elsker Piger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bangbros

Pigen vælger om hun vil sutte uden eller ej. Det samme valg har kunden. Vælger man at slikke hende har man selv valgt at tage den risiko der er forbundet med det. En måde at minimere risikoen ved at slikke hende er jo f.eks. at fravælge piger der tilbyder sex uden gummi. Aller sikrest er det jo at lade være...eller endnu mere radikalt at blive hjemme....men hvem fanden har lyst til det  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når så en mand slikker dig, hvordan beskytter du så ham?

Læs mit første indlæg i denne tråd (#40)

Jeg ved ikke, hvorfor du spørger mig om dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Pigen vælger om hun vil sutte uden eller ej. Det samme valg har kunden. Vælger man at slikke hende har man selv valgt at tage den risiko der er forbundet med det. En måde at minimere risikoen ved at slikke hende er jo f.eks. at fravælge piger der tilbyder sex uden gummi. Aller sikrest er det jo at lade være...eller endnu mere radikalt at blive hjemme....men hvem fanden har lyst til det  :-P

Ja det har du ret i, men det Gandalf påpegede var faktisk det dobbeltmoralske i at vedkommende tilbød denne ydelse, men samtidig afviser at slikke pik. Jeg synes det er hyklerisk, når GP'er i denne tråd argumenterer etisk med, at de har et ansvar overfor kunden, men det gælder åbenbart kun så længe de ikke selv bliver udsat for en risiko. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nååårh, det er dét, der foregår! Jeg skal fremstilles som hyklerisk, fordi jeg bliver slikket uden lapper, men ikke vil sutte diller uden? :huh:

Christ... Men så prøver jeg igen...

Jeg modtager ubeskyttet fransk til mig selv. Det er en risiko, som jeg vælger at tage. Jeg passer på mig selv - bliver tjekket - og ved at jeg er sygdomsfri. Vil en gæst ikke slikke mig, respekterer jeg det, da det ikke er et krav, og det kræver en tillid, som jeg har forståelse for, ikke kan være der i alle tilfælde.

Manden der kommer ind med sin fine rene diller... Jeg kan ikke vide, om han er sygdomsfri, og derfor vil jeg ikke sutte uden. Udover det så bryder jeg mig ikke om tanken om 5 forskellige dillere og sperm i min mund samtidig med, at jeg også kissemisser med mine gæster.

At nogle piger ikke har et problem med at sutte uden, er deres egen sag, og ikke noget jeg dømmer dem for. Der er masser af stærke, selvstændige og dejlige kvinder, der tilbyder dette, og det kunne jeg aldrig drømme om at blande mig i.

Jeg kunne ligeledes aldrig drømme om at blande mig i mænds valg om at få suttet den uden. Det er også deres egen sag og ikke min. I gør, hvad i synes er bedst for jer selv... Jeg gør, hvad jeg synes er det bedste for mig selv. Kan vi så stoppe det dér pegen fingre?

Har jeg udtrykt mig klart nok nu?! Suk... :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det har du ret i, men det Gandalf påpegede var faktisk det dobbeltmoralske i at vedkommende tilbød denne ydelse, men samtidig afviser at slikke pik. Jeg synes det er hyklerisk, når GP'er i denne tråd argumenterer etisk med, at de har et ansvar overfor kunden, men det gælder åbenbart kun så længe de ikke selv bliver udsat for en risiko.

Der er jeg så 100% uenig med dig, pigen vælger at beskytte sig når hun yder oralsex på manden og dermed beskytter hun også manden mod at modtage smidte hvis hun skulle være smidtet med noget.

Når du som mand vælger at slikke en GP er det jo dit eget valg pigen står jo ikke og tvinger dig til det. Det er noget du 100% sekv vælger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er jeg så 100% uenig med dig, pigen vælger at beskytte sig når hun yder oralsex på manden og dermed beskytter hun også manden mod at modtage smidte hvis hun skulle være smidtet med noget.

Når du som mand vælger at slikke en GP er det jo dit eget valg pigen står jo ikke og tvinger dig til det. Det er noget du 100% sekv vælger.

Men så burde de i det mindste oplyse om risikoen. Jeg er aldrig blevet oplyst om risikoen. 

På alle andre områder i samfundet bliver der gjort meget ud af at oplyse om de forskellige risici, der er ved alkohol, rygning og sukkerindtagelse. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men så burde de i det mindste oplyse om risikoen. Jeg er aldrig blevet oplyst om risikoen. 

På alle andre områder i samfundet bliver der gjort meget ud af at oplyse om de forskellige risici, der er ved alkohol, rygning og sukkerindtagelse. 

Jow da, men nu er hverken et bordel eller en glædespige et højere organ for sexualoplysning.

Det må folk selv, hvis de ikke allerede har, se at få tjek på.

Jeg kunne da lige forestille mig nigeriapigen i Skelbækgade begynde at præke risiko, før en BJ-aftale indgås.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ja..at få suttet pik med kondom er som at gå til en Pink Floyd koncert med høreværn på :wink:

Du er vel nok en sprogligt set nyskabende finurlighed, Gandalf. Hatten af.

Det gængse udtryk er ellers at "spise karameller med papir på" eller "soppe med støvler på". Men med din tilladelse vil jeg da bruge Fink Floyd fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg heldigvis sådan indrettet, at jeg går efter ungt kød, for hvor fedt er det lige at være pik nr. 5879, der penetrere et hul  :P  

Gednialt Titman what a oneliner! Pik nr.5879 thats simply great og rammer dybt og tungt.  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nååårh, det er dét, der foregår! Jeg skal fremstilles som hyklerisk, fordi jeg bliver slikket uden lapper, men ikke vil sutte diller uden? :huh:

Christ... Men så prøver jeg igen...

Jeg modtager ubeskyttet fransk til mig selv. Det er en risiko, som jeg vælger at tage. Jeg passer på mig selv - bliver tjekket - og ved at jeg er sygdomsfri. Vil en gæst ikke slikke mig, respekterer jeg det, da det ikke er et krav, og det kræver en tillid, som jeg har forståelse for, ikke kan være der i alle tilfælde.

Manden der kommer ind med sin fine rene diller... Jeg kan ikke vide, om han er sygdomsfri, og derfor vil jeg ikke sutte uden. Udover det så bryder jeg mig ikke om tanken om 5 forskellige dillere og sperm i min mund samtidig med, at jeg også kissemisser med mine gæster.

At nogle piger ikke har et problem med at sutte uden, er deres egen sag, og ikke noget jeg dømmer dem for. Der er masser af stærke, selvstændige og dejlige kvinder, der tilbyder dette, og det kunne jeg aldrig drømme om at blande mig i.

Jeg kunne ligeledes aldrig drømme om at blande mig i mænds valg om at få suttet den uden. Det er også deres egen sag og ikke min. I gør, hvad i synes er bedst for jer selv... Jeg gør, hvad jeg synes er det bedste for mig selv. Kan vi så stoppe det dér pegen fingre?

Har jeg udtrykt mig klart nok nu?! Suk... :huh:

Som jeg læser det er der således tale om to argumenter, 1]VD risikoen men også meget vigtigt nemlig 2] At det er ulækkert! Pikforskrækkelse! En god GP skal ikke synes det er ulækkert, men have et naturligt instinkt og lyst til at slikke gerne mange pikke in natura på en dag. Dit skriv vidner jo om, at det udelukkende er pengene som har betydning for din forretning. Det er derfor, at man som kunde kun bør vælge de GPs der tilbyder super. De er pr. automatik så at sige krøbet op på et højere niveau på service skalaen. Svarer til et gym hold som laver en øvelse på et højere sværhedsniveau. Om 10 år tror jeg ikke længere, at man kan operere som GP uden at tilbyde super. Jeg er ikke ude på at omvende nogle, da markedet skal nok selv finde ud af at regulere det hele.

Redigeret af Bukowsky Revival

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bangbros

En god GP skal ikke synes det er ulækkert, men have et naturligt instinkt og lyst til at slikke gerne mange pikke in natura på en dag. 

En god GP skal have evnen til at give sine gæster en god og sikker oplevelse. "In natura" delen er altså ikke afgørende for alle.

Jeg er ikke ude på at omvende nogle, da markedet skal nok selv finde ud af at regulere det hele.

Hvis ikke du vil omvende nogen, hvorfor bliver du så ved med at prædike? Og ja, markedet regulerer sig selv, så lad den nu bare gøre det af sig selv. Og ligesom AIDS bragte sikker sex på agendaen, vil en mirakel kur der fjerner al risiko også tage sikker sex af agendaen igen. Men der er vi da vist ikke endnu.

Men okay, denne tråd handler vist ikke længere om ubeskyttet sex, men om hvordan man kan angribe specifikke GP'er. Måske I skulle tage den snak per PB eller ansigt til ansigt.

Redigeret af Bangbros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gednialt Titman what a oneliner! Pik nr.5879 thats simply great og rammer dybt og tungt.  :mrgreen:

Haha så har jeg vundet! - du er så forudsigelig Bukowsky :) Igår indgik jeg et væddemål med en anden bruger om at du ville forsøge at presse de sidste dråber ud af den provokations-citron.

Hvorfor ikke bare lade pigerne sætte deres grænser selv uden at de straks skal beskyldes for "pik-forskrækkelse" hvis det ikke lige falder indenfor dine præferencer? Som tråden her viser er der også forskellige grænser blandt os brugere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes denne debat er kørt ud på et sidespor hvor det primært handler om oralsex, hvis vi finder tilbage til side 1 indlæg nr. 1 så læser jeg det som trådstarter egenligt fokusere mere på at have samleje uden kondom. Og i de mange indlæg der er kommet om lige netop det ser det ud til vi er mere enige om at det ikke er et tilbud mange benytter sig af.

Lad dette være mine sidste ord i denne debat. Hav en god 1.søndag i afvendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

jeg vil som i debatten sige piger er de største smitte spreder, hvis de tilbyder slik på missen ude, som ND skriver de har sex med flere..

og man er mega dobbeltmoralske hvis man siger man ikke giver super franske pga af smitte men modtager oral sex uden...

fint man bruge gummi under sut, men det skal gå hele vejen og kun modtage fransk med gummi....

for der ingen som checket kunder i munden.. '

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bangbros

Hej,

jeg vil som i debatten sige piger er de største smitte spreder, hvis de tilbyder slik på missen ude, som ND skriver de har sex med flere..

og man er mega dobbeltmoralske hvis man siger man ikke giver super franske pga af smitte men modtager oral sex uden...

fint man bruge gummi under sut, men det skal gå hele vejen og kun modtage fransk med gummi....

for der ingen som checket kunder i munden.. '

prøvemanden

De GP'er der tilbyder fransk uden må da alt andet lige så være endnu større smittespredere. Derfor er det også så godt at vi kunder selv bestemmer om vi vil slikke GP'en eller ej. Ja vi bestemmer endda selv om vi vil besøge GP'en eller ej. Fedt med valgmuligheder.  :-P

Redigeret af Bangbros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg læser det er der således tale om to argumenter, 1]VD risikoen men også meget vigtigt nemlig 2] At det er ulækkert! Pikforskrækkelse! En god GP skal ikke synes det er ulækkert, men have et naturligt instinkt og lyst til at slikke gerne mange pikke in natura på en dag. Dit skriv vidner jo om, at det udelukkende er pengene som har betydning for din forretning. Det er derfor, at man som kunde kun bør vælge de GPs der tilbyder super. De er pr. automatik så at sige krøbet op på et højere niveau på service skalaen. Svarer til et gym hold som laver en øvelse på et højere sværhedsniveau. Om 10 år tror jeg ikke længere, at man kan operere som GP uden at tilbyde super. Jeg er ikke ude på at omvende nogle, da markedet skal nok selv finde ud af at regulere det hele.

Men der er da også mange andre ting / steder hvor pigen gerne vil modtage men ikke vil give.

Pikken er da ikke det eneste, hvis vi snakker hud mod hud.

Altså det jeg mener er, at piger har mange og forskellige grænser.

Det handler ikke kun om smittefarer.

Gæsten har vel også grænser?!

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men okay, denne tråd handler vist ikke længere om ubeskyttet sex, men om hvordan man kan angribe specifikke GP'er. Måske I skulle tage den snak per PB eller ansigt til ansigt.

For mig har det heller aldrig handlet om at angribe specifikke GP'er. Det er noget disse GP'er selv tolker ud af mine indlæg, men når jeg får noget skudt i skoen om, at jeg er "tarvelig" og "ubehøvlet", så er det klart jeg reagerer med at blive vred! Der går min grænse altså bare.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er vel ikke længere end en GP selv vælger hvad hun tilbyder, ligeså vel som kunden selv vælger en GP der tilbyder hvad han vil have? 

Hvis en køber fortæller sælgeren vedkommen har det forkerte i butikken, er køberen nok gået forkert?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bangbros

De bedste debatter er hvor tonen er sober og man går efter bolden i stedet for personer. Personfnidder støjer kun og bidrager ikke på nogen måde til den gode debat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...