Massage-testeren 159 Skrevet 27. November, 2014 Jeg personligt har aldrig slikket en GP det er faktisk kun noget har gjort med kærester Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 27. November, 2014 Der var engang en læge på Bispebjerg, der sagde til mig, at man skulle gøre sig virkelig umage for at få HIV. Underforstået, det var ikke noget der skete ved et lille uheld, et revnet kondom der hurtigt blev udskiftet, oralsex og den slags. Der skulle kort sagt køres hæmningsløst igennem uden gummi. Det var jo rart at få at vide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 28. November, 2014 Der var engang en læge på Bispebjerg, der sagde til mig, at man skulle gøre sig virkelig umage for at få HIV. Underforstået, det var ikke noget der skete ved et lille uheld, et revnet kondom der hurtigt blev udskiftet, oralsex og den slags. Der skulle kort sagt køres hæmningsløst igennem uden gummi. Det var jo rart at få at vide. Louie jeg må desværre modsige dig der, og det er så fordi jeg har nemlig en ven ( ja det er altid en ven, men det er sandt i dette tilfælde ) - Og det var blandt andet derfor jeg faktisk startede det emne for at hører omkring det med ubskyttet sex om nogen rent faktisk betaler for det. Anyway, min ven, havde for snart 2 år siden besøgt en spansk talende massage pige, hun skulle vidst være fra spanien, hun var lidt mørk i huden, og var på en klinik i Valby mener jeg han sagde, han havde sex med hende her, og mens de havde sex, så sprang kondommet og det er max 1 minut fordi han havde fået 15 minutter og havde fået 10 minutters opvarmning med lidt forspil og lidt sutten osv fortalte han, han fik så gummiet på ,og tog den ind,og han sagde efter lidt få ryk kunne han mærke det føltes meget bedre, som en mere naturlig følelse som der gør forskellen på sexen er med eller uden gummi og egentlig kunne han ikke føle kondommet om sin lillemand Han valgte at stoppe og så kondommet var sprunget, og sagde til pigen det var sprunget, og eneste hun sagde "its okay, i can not get pregnant" så stoppede han jo han var jo helt klart ikke interresseret i at forsætte uden et kondom og blev egentlig lidt bange allerede der fortalte han mig. Manden havde været helt ude af den , han kom op til mig hvor jeg ikke havde snakket med ham dagene op til han havde besøgt hende og ca en uge frem , og begyndte at snakke om det, fordi han vidste jeg også selv gik til GP og der kom vi frem til efter lidt søgen på nettet at der var vidt forskellige holdninger omkring hvordan og hvorledes osv - fordti et sted stod der en ting, selv på HiV linen eller havde den hedder tjekkede vi på hvad der kunne forsage det osv. og vi blev enige om han skulle lade sig teste Men han havde så haft det i tankerne faktisk i 3 uger, og tænkte han sku nok hellere måtte lade sig teste, og sjovt nok de 10 sekunder uden gummi havde givet ham HIV smitte, og vi ville faktisk se om vi kunne finde hende igen, men da han er ordblind, så kunne han ikke huske navnet på hende så vi kiggede en masse annoncer igennem og fandt nogen der lignede hende, og vi kørte endda ud på den klinik hvor det vr sket, men de sagde hun vr på en anden klinik de vidste ikke hvilken , og iøvrigt hvad skulle vi bruge hende til ..så forklarede vi det så til personen der havde været "telefondame" hun var faktisk meget underlig over det og sagde om han var sikker på det var hende han var smittet af og det var han fordi han havde ikke haft sex med nogen i 6 måneder og diagnosen han fik var helt ny altså det havde ikke rigtigt muteret sig så derfor vidste han det ikke vr fr hans ekskæreste som var den sidste hn vr sammen med inden. Så det KAN smitte ved at dyrke sex selv i 10 sekunder, det kunne være hun havde rifter i missen, som nok er sandsyndligt d mange af de piger jo som regel arbejder 24/7 jo og derfor måske egentlig er helt "slidt" og er 10 eskunder "hæmnngslyst igennem" så er det skidt for den person der synes det er lang tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. November, 2014 @massage-tester .... GISP! Sikke dog en forfærdelig historie! Jeg håber virkelig at man finder frem til hende pigen. Hvis hun ved hun er smittet, så er det jo en sag for Politiet!!! Nå men .... selvom jeg elsker at slikke fisse, grådigt og intenst, så gør jeg det ikke med en GP. Jeg ved godt at man ikke kan gardere sig 100% mod kønssygdomme, men jeg kan ikke se hvorfor man skal tage den risiko. Jeg er heller ikke til BJ uden gummi af samme grund. Der er nogen der nævner slikkelapper, fisseflabber, blabberlapper (eller hvad de nu hedder?!), men det er sgu en dødfødt ide. Det bedste ved at slikke fisse er da at få ansigtet tværet ind i en varm kvindes elskovssafter .... uhmmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 28. November, 2014 @massage-tester .... GISP! Sikke dog en forfærdelig historie! Jeg håber virkelig at man finder frem til hende pigen. Hvis hun ved hun er smittet, så er det jo en sag for Politiet!!! Nå men .... selvom jeg elsker at slikke fisse, grådigt og intenst, så gør jeg det ikke med en GP. Jeg ved godt at man ikke kan gardere sig 100% mod kønssygdomme, men jeg kan ikke se hvorfor man skal tage den risiko. Jeg er heller ikke til BJ uden gummi af samme grund. Der er nogen der nævner slikkelapper, fisseflabber, blabberlapper (eller hvad de nu hedder?!), men det er sgu en dødfødt ide. Det bedste ved at slikke fisse er da at få ansigtet tværet ind i en varm kvindes elskovssafter .... uhmmmm Det er lidt skræmmende ja, men det var nemlig også det vi ville nemlig finde hende og så anmelde hende til politiet ,problemet er bare HVIS de ikke kan finde nogen dokumentation for hun er testet og havde viden om det så kan de fakitsk intet gøre, men derimod hvis de kan finde oplysninger om det i hendes land hun HAR været testet ogregistreret så kan man jo få en dom for det. Men kan lige tilføje at det er faktisk endt godt for min ven nu, han kom jo på medicin ret hurtigt, og fandt sig en kæreste som har respekteret det og har ville leve med det, og de ha rent faktisk fået børn nu fordi han ikke smitter så længe han tar sin medicin. Og det er garanti det ikke ville væres sket hvis han ikke var bleve smidtet det var slet ikke hans stil, men efter han blev smittet frygtede han fatisk han aldrig ville finde en ny kæreste mere og han tog sin livsstil op til revidering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. November, 2014 Det er lidt skræmmende ja, men det var nemlig også det vi ville nemlig finde hende og så anmelde hende til politiet ,problemet er bare HVIS de ikke kan finde nogen dokumentation for hun er testet og havde viden om det så kan de fakitsk intet gøre, men derimod hvis de kan finde oplysninger om det i hendes land hun HAR været testet ogregistreret så kan man jo få en dom for det. Men kan lige tilføje at det er faktisk endt godt for min ven nu, han kom jo på medicin ret hurtigt, og fandt sig en kæreste som har respekteret det og har ville leve med det, og de ha rent faktisk fået børn nu fordi han ikke smitter så længe han tar sin medicin. Og det er garanti det ikke ville væres sket hvis han ikke var bleve smidtet det var slet ikke hans stil, men efter han blev smittet frygtede han fatisk han aldrig ville finde en ny kæreste mere og han tog sin livsstil op til revidering. Det er da fint for ham og godt at behandlingen er kommet så langt! Objektivt er det dog lidt farligt at folk får den tanke at HIV ikke er så slemt længere. Behandlingen er nemlig svine-dyr og det vil belaste sundhedsvæsnet umanerligt meget, hvis folk holder op med at beskytte sig selv bare fordi man ikke længere dør af HIV. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 28. November, 2014 Det er da fint for ham og godt at behandlingen er kommet så langt! Objektivt er det dog lidt farligt at folk får den tanke at HIV ikke er så slemt længere. Behandlingen er nemlig svine-dyr og det vil belaste sundhedsvæsnet umanerligt meget, hvis folk holder op med at beskytte sig selv bare fordi man ikke længere dør af HIV. Tro mig de var igennem alle mulige test før de overhovedet turde dyrke sex uden kondomer ... og barnet er hellere ikke HIV smittet så det er fedt faktisk for ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. November, 2014 Ikke for noget men du har måske ikke overvejet om fyren måske spurgte om det for at vide om du rent faktisk gav blowjob til en kunde uden gummi, måske er det hans måde at tjekke om du er en risiko at besøge så det kan godt betale sig at svare personer hvis du f.eks siger nej og personen så siger jamen perfekt så besøger jeg dig. Bare en tanke jamen det står i min annonce... hvis man har brug for at spørge må det jo være fordi man tror jeg lyver i annoncen.. der står meget meget tydeligt Jeg tilbyder ikke tis, bæ, babylege, usikker sex, mega/superfransk Jeg bliver faktisk pikeret over spørgsmålet og har også en fast indkodet reply til det fjollede spørgsmål hvor jeg fortæller at jeg ikke giver hverken gratisk kondylomer eller gonorre med i prisen på fransk... når jeg skriver det i alle annoncer burde det jo være nok til at gæsterne stoler på at det passer.... at jeg skal afkræves svar OM det passer... det har jeg det indrømmet lidt stramt med. men ok - måske burde jeg være vant til at annoncen ikke bliver læst ordentligt alligevel :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 28. November, 2014 (edited) Tja det skorter da ikke på restriktioner og forskrækkelse her på sitet! Jeg synes det er spændende at grænserne hele tiden flyttes, men vi er stadigvæk langt bagud i forhold til England, hvor bareback og creampies er meget udbredt. De er bare mere liderlige og riscikovillige derovre. Prøv blot at chekke adultwork.com og log ind under UK. Jeg har selv for en del år siden prøvet bareback også med GPs, men gør det ikke længere grundet risikoen issær for HIV, men også for de andre ting man kan pådrage sig. At afstå fra superfransk derimod er efter min målestok totalt latterligt. Langt hovedparten af GPs i både UK og Tyskland gør det for det tilsiger konkurrencen og det er glædeligt at se, at de danske trunter nu også er på vej til at være mindre pik forskrækkede. Sjovt nok er de yngre danske GPs meget mere friske end de lidt ældre, som er hjernevaskede fra deres opvækst omkring oversikker sex. Mon ikke kondomet lige så godt kan briste osv. I livet skal og bør man påtage sig nogle kalkulerede riscisi og super er en begrænset en af slagsen. Og dem som har nosser til at gå videre end det fx bareback og creampies får virkelig udløst deres sex drive til det yderste. Mange af pigerne som tilbyder bareback afstår dog fra at modtage sperm i skeden, man må ikke komme oppe i dem, hvilket jo ødelægger en del af fornøvelsen. Jeg ved ikke om riscikoen er ret meget mindre ved denne forholdsregel, men det er der vel nogle som kan kloge sig på her for nærværende. [Det er den faktisk jf. link til tekster andetsteds, så denne forholdsregel er klog! Endelig er bareback med sperm i anus endnu farligere for modtageren!] Og til dem som måtte ønske alle disse risk riders hen hvor pebberet gror - tja det siger jo vel egentligt mere om deres eget menneskesyn og mon ikke deres bad karma på et tidspunkt vil ramme dem selv som en boomerang. En ting er dog bekymrende og det er disse umutiverede østpiger som tilbyder "sex no condom". Jeg er nemlig bange for, at de ikke selv har valgt dette, men er blevet presset ud i det. Min holdning skal lige her præciceres inden jeg overfaldes af hysteriske GPs: 1] Bareback fuck come inside or outside bør ikke forekomme i miljøet - VD risk for høj og hygiejniske ulemper 2] Super/Mega burde være standard 3] Spændende at 1] alligevel er muligt - meget ophidsende at lege med tanken/ilden 4] Cream Pie fantasier kan blive opfyldt i UK Og så er der jo parties, hvor der kneppes alles ohne i Tyskland efter en såkaldt schnell test. Det er sku vildt ophidsende og fedt, men måske også lidt "ulækkert" og uhygiejnisk, når spermen bare driver ud af fissen på pigebarnet. Jeg ska dog under alle omståndigheder prøve det engang - det er simpelthen for kinky og vildt! Pas på jer selv derude! Redigeret 28. November, 2014 af Bukowsky Revival 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. November, 2014 Jeg tror simpelt hen ikke på at en glædespige tilbyder sex uden kondom...... med mindre hun allerede har alle de grufuldheder man kan få ved at have sex uden kondom !! Og så udsætter man sig altså for alt det værste hvis man falder for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 28. November, 2014 (edited) Han valgte at stoppe og så kondommet var sprunget, og sagde til pigen det var sprunget, og eneste hun sagde "its okay, i can not get pregnant" så stoppede han jo han var jo helt klart ikke interresseret i at forsætte uden et kondom og blev egentlig lidt bange allerede der fortalte han mig. Det er jo ikke noget nyt at kondomet kan springe. Det skete tit for mig i min grønne ungdom, hvor en forskrækket pige med sæd løbende ned af inderlåret og et tomt frygtsomt blik styrtede ud under bruseren og jeg stormede ud på toilettet for at afvaske kalorius. Jeg er udmærket godt klar over, at vand ikke hjælper en klap på dette, men der var blot tale om en instinktiv reaktion. Første gang det skete, var man sikker på sin egen dødsdom. Da man så siden og senere kom helskinnet igennem HIV testen og heller ikke pådrog sig andre dårligdomme sendte man venlige tanker opad og lettet over, at ens uasketiske liv ikke havde medført en straf fra de højere magter. Siden lærer man at tage den med ro. Sandsynligheden for en mand for at blive HIV smittet er faktisk relativt lille, nemlig 0,04 pct. i high income countries for manden, når man på forhånd ved, at modparten har HIV. [1:2380]. Dette er en ret lav risiko og ved uheld har langt hovedparten ikke HIV i forvejen, så risikoen er altså nærmest forsvindende ved kondomuheld! Link til en god analyse af emnet: http://www.catie.ca/en/pif/summer-2012/putting-number-it-risk-exposure-hiv eller http://www.aidsmap.com/HIV-risk-levels-for-the-insertive-and-receptive-partner-in-different-types-of-sexual-intercourse/page/1443490/ Redigeret 28. November, 2014 af Bukowsky Revival 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 28. November, 2014 (edited) Hej Massage tester Jeg er helt enig i at hende der smittede din ven, hvis muligt bør opspores og konfronteres med at hun kan være/er smittet med hiv, og at hun kan have/hun har smittet din ven. Men i og med at din ven benyttede kondom, mener jeg ikke at hun kan dømmes efter straffeloven for at have smittet din ven:Hiv og straffelovenhttp://www.hivzonen.dk/index.asp?DokID=190 Næppe ej heller, skulle hun kende sin status. Det der er sket for din ven og hende udgør et simpelt, omend i situationen skæbnesvangert uheld. Grov kådhed og med forsæt udgør juraen, mens det er et spørgsmål om moral om du vil orientere en partner om din status, når og hvis du/I iøvrigt bruger kondom. Anbefalingerne omkring sikker sex beror i udgangspunktet på polygam og promiskuøs adfærd, og er primært målrettet mennesker der ikke holder sig til sex i monogame forhold, hvor begge parter er testede for hiv og andre sex sygdomme. Faktisk udgør præmissen for sikker sex, som jeg fortolker samme, at hver enkelt tager ansvar for at dyrke så sikker sex som muligt, ud fra at vi ikke kender en partners smitte status, og heller ikke behøver at kende den. Sker uheldet så alligevel er det ud fra et forebyggelses og behandlingsmæssigt synspunkt mest optimalt at konfrontere smittede med deres status, for at få dem bragt i et behandlingsforløb, for deres egen og andres skyld. Det har jo vist sig at en velbehandlet hiv smittet kan opnå så lave virus tal, at vedkommende næsten ikke kan smitte andre længere ved ubeskyttet sex. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 28. November, 2014 af Rejsenetvaerk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. November, 2014 Der dyrkes jo utroligt meget sex uden gummi, hvert eneste sekund i Danmark. Set i det lys, er der meget, meget få der får veneriske sygdomme af at lege. MEN når vi taler om købe sex, er det en noget anden snak .. Med den omhu de fleste piger udviser. mht at beskytte sig, er jeg ikke det mindste rystende på hånden, (nå det var måske ikke et helt heldigt udtryk ) for at dyrke ubeskyttet oralsex. At nogen piger så tilbyder sex, samleje altså, uden gummi er vel ikke ensidigt et udtryk for at de følger moden, sælger varen, eller er dumligeglade. Der er piger der har meget få partnere i deres købeunivers. Disse partnere udvælges meget selektivt. Disse to ting i forening minimerer risikoen. Der er også piger der har nogle faste aftaler med nogle få mænd, om at vi dyrker ubeskyttet sex, men kun os i denne lille gruppe. Der giver man hinanden Musketereden! For thaipigernes vedkommende gælder lidt det samme. Jeg har naturligvis oplevet at blive tilbudet uden gummi, jeg har også oplevet blot at blive besteget ubeskyttet. Her er tale om en lidt speciel situation, som har noget med kultur at gøre, tror jeg. Det at dyrke sex uden, bunder for en asiatisk pige i mange ting. Dels er der den kommercielle, men der er også i høj grad tale om at vise respekt og tillid. Sæd er lidt "helligt" Pigerne er også på en helt anden måde opdraget til at være manden til glæde og gavn. Jeg siger ikke jeg i alle detaljer synes det er foreneligt med mit livssyn, men kan sagtens se det positive i det. Jeg har til gode at blive tilbudt denne nøgne ydelse ved første besøg hos en thaipige. Det sker altid først efter mange besøg, og ofte når man kender hinanden godt. Her kommer Musketer eden op igen. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg for nogle år siden, havde en sådan aftale med en thaipige i Århus ( hun er ikke i landet mere, desværre) hvor hun havde samlet en lille gruppe af mænd, som havde lovet kun at dyrke ubeskyttede lege med hende. Al anden aktivitet foregik med gummi. Hun havde sværget samme ed Det stod på i et par år, og vi lod os naturligvis alle teste regelmæssigt. Jeg gjorde, og jeg formoder de andre også gjorde. Hun gjorde, og havde altid papiret i nærheden. Den slags forhold indeholder jo en lille risiko. Det er der mange tiing i livet der gør, uden at man vælger dem fra. Vi laver hver dag kalkuler på om det er værd at gøre dette eller hint. Skal jeg selv gå på taget og skrue den taghætte fast, og risikere at skvatte ned og brække en arm, eller skal jeg vente og betale i dyre domme for en håndværker? Skal jeg spise tartar, rå æggeblomme? Kan jeg drikke mælken, eller har de glemt sidste skylning af tappeanlægget, så jeg får et ordentligt skud klor? Man ved det ikke, der er mange chancer at tage i livet. Men tager man de små chancer, overvejer følgerne og sikrer at man ikke påfører ander lidelser pga sin entusiasme eller sine valg, eller har en aftale, mener jeg man kan sove roligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 28. November, 2014 (edited) Hej Massage tester Jeg er helt enig i at hende der smittede din ven, hvis muligt bør opspores og konfronteres med at hun kan være/er smittet med hiv, og at hun kan have/hun har smittet din ven. Men i og med at din ven benyttede kondom, mener jeg ikke at hun kan dømmes efter straffeloven for at have smittet din ven:Hiv og straffelovenhttp://www.hivzonen.dk/index.asp?DokID=190 Næppe ej heller, skulle hun kende sin status. Det der er sket for din ven og hende udgør et simpelt, omend i situationen skæbnesvangert uheld. Grov kådhed og med forsæt udgør juraen, mens det er et spørgsmål om moral om du vil orientere en partner om din status, når og hvis du/I iøvrigt bruger kondom. Anbefalingerne omkring sikker sex beror i udgangspunktet på polygam og promiskuøs adfærd, og er primært målrettet mennesker der ikke holder sig til sex i monogame forhold, hvor begge parter er testede for hiv og andre sex sygdomme. Faktisk udgør præmissen for sikker sex, som jeg fortolker samme, at hver enkelt tager ansvar for at dyrke så sikker sex som muligt, ud fra at vi ikke kender en partners smitte status, og heller ikke behøver at kende den. Sker uheldet så alligevel er det ud fra et forebyggelses og behandlingsmæssigt synspunkt mest optimalt at konfrontere smittede med deres status, for at få dem bragt i et behandlingsforløb, for deres egen og andres skyld. Det har jo vist sig at en velbehandlet hiv smittet kan opnå så lave virus tal, at vedkommende næsten ikke kan smitte andre længere ved ubeskyttet sex. Venlig hilsen Rejsenetværk Kære Rejsenetværk Et rigtigt godt indlæg - og i et andet vigtigt adfærds perspektiv! Mange hilsner Nyder livet Redigeret 28. November, 2014 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 28. November, 2014 det er glædeligt at se, at de danske trunter nu også er på vej til at være mindre pik forskrækkede. ------------- Sjovt nok er de yngre danske GPs meget mere friske end de lidt ældre, som er hjernevaskede fra deres opvækst omkring oversikker sex. ------------- Min holdning skal lige her præciceres inden jeg overfaldes af hysteriske GPs: 2] Super/Mega burde være standard Med fare for allerede på forhånd at være dømt hysterisk glædespige, så vælger jeg lige at skrive mit indlæg alligevel... Jeg peger ikke fingre af mænd, der spermer i munden på glædespigerne, ej heller glædespigerne der modtager. Så gider jeg til gengæld heller ikke blive kaldt pikforskrækket, for jeg kan faktisk godt lide dillere, men jeg har ikke lyst til at have fem forskellige mænds pik og sperm i munden på en dag! Jeg kan højst blive kaldt lidt sart, men hjernevasket?! Jeg modtager ubeskyttet oralsex. Det er en kalkuleret risiko, som jeg vælger at tage. Giveren af oralsex tager den største risiko, og derfor respekterer jeg også, hvis gæsten ikke tør slikke mig. Men så skal det til gengæld også respekteres, at jeg ikke tør tage risikoen at give ubeskyttet oralsex den anden vej, da jeg skal slikke på en del flere dillere, end gæsten skal slikke misser! Så der er intet, der burde være standard, da jeg ikke regner med, at du synes, at nogen glædespiger skal overskride deres personlige grænser, bare fordi du dømmer dem pikforskrækket?! 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. November, 2014 jamen det står i min annonce... hvis man har brug for at spørge må det jo være fordi man tror jeg lyver i annoncen.. der står meget meget tydeligt Jeg tilbyder ikke tis, bæ, babylege, usikker sex, mega/superfransk Jeg bliver faktisk pikeret over spørgsmålet og har også en fast indkodet reply til det fjollede spørgsmål hvor jeg fortæller at jeg ikke giver hverken gratisk kondylomer eller gonorre med i prisen på fransk... når jeg skriver det i alle annoncer burde det jo være nok til at gæsterne stoler på at det passer.... at jeg skal afkræves svar OM det passer... det har jeg det indrømmet lidt stramt med. men ok - måske burde jeg være vant til at annoncen ikke bliver læst ordentligt alligevel :) Hvad så, hvis man er ordblind og kun kan læse telefonnummeret ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. November, 2014 ... Så gider jeg til gengæld heller ikke blive kaldt pikforskrækket, for jeg kan faktisk godt lide dillere ..... Det kan jeg godt bekræfte . Og Bukowskys indfaldsvinkel finder jeg ret "anderledes" end min egen og som sædvanlig lovlig kategorisk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. November, 2014 vi er stadigvæk langt bagud i forhold til England, hvor bareback og creampies er meget udbredt. De er bare mere liderlige og riscikovillige derovre. fnis - BR mener vist at vi danske piger ikke er liderlige fordi vi ikke er komplet idioter Hvis det er et krav at være jubelidiot for at være våd i trussen... så ser det vist sløjt ud for os herinde *gg* Langt hovedparten af GPs i både UK og Tyskland gør det for det tilsiger konkurrencen og det er glædeligt at se, at de danske trunter nu også er på vej til at være mindre pik forskrækkede. ja det er glædeligt at se.... så har du også en chance for dansk fisse BR ellers var du jo nødt til at nøjes med de udenlandske altid... nåååh ja... det er du jo næsten altid alligevel med dit budget... Sjovt nok er de yngre danske GPs meget mere friske end de lidt ældre, som er hjernevaskede fra deres opvækst omkring oversikker sex. ja de er så meget friskere... de er nemlig taget lige ud af "de unge mødre" "Paradise hotel" ect... de er sååååååå meget friskere... fred være med at de tror pomfritter er grønsager - det har intenting at sige... de skal jo bare være risikovillige (nååhhh nej liderlige) Og dem som har nosser til at gå videre end det fx bareback og creampies får virkelig udløst deres sex drive til det yderste. fnis.... ja - det er utænkeligt at det kunne ske for os andre... det er faktisk fuldstændig UTOPI at jeg får udløst mit sexdrive fordi jeg ikke er risikovillig... er der nogen der pænt vil informere sidste anmelder af mig om at mit sexdrive slet ikke er udløst og at han i virkeligheden er blevet snydt 100% for den oplevelse det er at gamble med livet som indsats.. En ting er dog bekymrende og det er disse umutiverede østpiger som tilbyder "sex no condom". Jeg er nemlig bange for, at de ikke selv har valgt dette, men er blevet presset ud i det. er du virkelig... nej pjat da... de er da bare risikovillige skatter... de ELSKER da at få udløst deres sexdrive.. nu må du komme ind i kampen... de er da naturligvis totalt vilde med at 5-8 mænd spermer deres fisse til på daglig basis så de får alle godterne med... up close og meget meget personligt 2] Super/Mega burde være standard selvfølgelig burde det da være standard... det er vigtigt at vi ALLE sammen er risikovillige samtidig så ingen ved hvor gonorreen i halsen kommer fra og hvem der egentlig smittede med kondylomerne... Og så er der jo parties, hvor der kneppes alles ohne i Tyskland efter en såkaldt schnell test. Det er sku vildt ophidsende og fedt, men måske også lidt "ulækkert" og uhygiejnisk, når spermen bare driver ud af fissen på pigebarnet. Jeg ska dog under alle omståndigheder prøve det engang - det er simpelthen for kinky og vildt! jamen det er da det du skal.. det er lige det du skal... og du må også gerne gøre det snart.. og gerne være riiiiiiigtig risikovillig rigtig mange gange... så du rigtig kan nyde frugten af din risikovillighed... igen og igen og igen og igen.... hvis du skulle være så heldig... :) 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 28. November, 2014 Haha, Jasmin... Sarkasme is our friend! :D 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. November, 2014 (edited) Jeg er enig med Bukowski i at superfransk og megafransk burde være standard og det undrer også mig, hvorfor danske glædespiger er så pikforskrækkede. Når man høfligt spørger dem, hvorfor de ikke tilbyder disse ydelser, så henviser de enten til diverse klamme kønsygdomme, deres egen sikkerhed, eller bruger et etisk argument om at de ikke kun er ansvarlig for sig selv, men også for kunden og evt. dennes bedre halvdel. Alternativ kunne det handle om at de slet og ret var bange for, at det kunne skade deres forretning på sigt, hvis de tilbød denne ydelse pga. klager fra danske mænd, som mente, at de var blevet inficeret med en eller anden kønssygdom. Danske mænd er en flok "brokrøve" og tryghedsnarkomaner, som elsker at gå med livrem og seler. Redigeret 28. November, 2014 af titman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 28. November, 2014 Alternativ kunne det handle om at de slet og ret var bange for, at det kunne skade deres forretning på sigt Det har det aldrig handlet om for mit vedkommende. Ingen andre end mig selv og mine grænser kommer til at have indflydelse på, hvad jeg tilbyder og ikke tilbyder... Og nårh ja... Jeg er ikke pikforskrækket! :D 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. November, 2014 Jeg kunne ikke drømme om, at købe en seksuel oplevelse i den velrenommerede og dyre ende af branchen, hvis jeg rendte rundt og troede at disse piger var smittet med alskens skidt. Til gengæld er det så mit indtryk, at samme påpasselighed som disse piger har omkring beskyttelse, løbende tjek osv det har den øvrige del af befolkningen ikke (altså når der kneppes på kryds og tværs på single-kødmarkedet) Det som så synes er lidt komisk er, når nogen siger "Du er hjernedød og gamler med dit liv, hvis man dyrker gensidig ubeskyttet Oral-sex med en GB, men du løber blot en minimal risiko hvis du dyrker helt ubeskyttet sex med et mand/kvinde du har slæbt hjem fra byen". Og...det er jo desværre ikke helt løgn, at manges forhold til risikoen er betinget af hvor godt de synes om modparten. Mine "sikkerhedsforanstaltninger" er ens uagtet om pigen er GB eller bare en total fremmed kvinde, og hvis alle havde samme afsæt, kunne jeg godt forestille mig, at mange kønssygdomme ville falde til et helt andet niveau. Og hvorfor så det ? Tja, måske fordi jeg aldrig har set en statistik fortælle, at den store smittekilde skal findes i glædesbranchen. At glædesbranchen også berøres er en anden snak, men kønssygdomme forsvinder altså ikke ved at lukke hele glædesbranchen ned. så, skulle der være et budskab i mit indlæg var det måske mere "Husk nu samme sikkerhedsforanstaltninger, når du skal ud på grisse-bassen ved festlige sammenhænge i det pulserende og rigtige liv". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 28. November, 2014 Puha - her har jeg lige været på dame besøg fordi den aftale i går jeg gik i stykker og tjekker min telefon og så er der bare 15 mails på 3 timer med svar på dette emne , der virker som om der er mange forskellige meninger men er blevet en interressnt tråd og mange indgangsvinkler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. November, 2014 (edited) Jeg vil sådan set bare besøge glædes piger, eller andre for den sags skyld... Lave alt muligt hvad man nu lige kan finde på, uden at skulle forholde sig til %-vis chance / risiko for at blive smittet eller smitte andre. Så kan man sexe fra nu af og til man får ondt i ryggen uden at skulle holde pause hvis man har "fanget" noget. Edit: Altså derfor går jeg ind for sikker sex... Det fik jeg vist ikke skrevet i første omgang Desuden så ville det heller ikke lige tiltale mig at give en pige fransk, 1 time efter at gæsten før mig havde ubeskyttet sex, og måske endda udløsning oppe i..., uanset om hun havde været grundig i bad bagefter. Jeg kan godt huske anmeldelser herinde fra hvor en mand besøge en glædes pige der tilbød alt uden... Frækt Lige indtil at han så kom tæt på og kunne "se" gaven fra gæsten før ham... Så var pigen pludselig klam?! Hmm... Redigeret 28. November, 2014 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 28. November, 2014 Jeg er enig med Bukowski i at superfransk og megafransk burde være standard og det undrer også mig, hvorfor danske glædespiger er så pikforskrækkede. Når man høfligt spørger dem, hvorfor de ikke tilbyder disse ydelser, så henviser de enten til diverse klamme kønsygdomme, deres egen sikkerhed, eller bruger et etisk argument om at de ikke kun er ansvarlig for sig selv, men også for kunden og evt. dennes bedre halvdel. Og det mener du er, at være pikforskrækket? Jeg kalder de argumenter for almindelig sund fornuft. Selvfølgelig skal superfransk og megafransk ikke være standard, vi bestemmer selv, hvad vi tilbyder. Du og Bukowski skal være velkomne til selv at bestemme, hvilke piger I vil frekventere, der er masser der tilbyder det I ønsker. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg