Hop til indhold

Recommended Posts

Hey folkens.

Jeg besøgte Alba for små 10 dage siden, og sikke en oplevelse! ;-)

Først lidt om klubben:
Personligt synes jeg, at indgangen til Sexyclub er hel fin. Man kan muligvis føle sig lidt til offentlig skue, når man står og ringer på døren til klubben - det har jeg dog personligt ikke gjort, da jeg begge gange er blevet budt hurtigt indenfor.

Stedet er ok uden at være prangende, dog er sengene langt fra de bedste (Man kan få hudafskrabninger på knæene, hvis man knalder for hårdt igennem, ikke fedt at komme hjem til konen med dem ;-)). De har dog nogle yderst velplacerede spejl, som trækker op! (y)

Jeg ventede spændt på Alba i bollerummet, og da hun kommer indenfor tabte jeg kæben. Den kvinde har i mine øjne en PERFEKT krop! Hun er stram, spændstig, tilpas vægt, og alt sidder bare lige som det skal! ;-) Nu er jeg også til silicone, og de bryster er bare verdensklasse! Er man dog ikke til silicone, så skal man nok andetsteds! :-)

Og nu til selve "sagen".
Alba er på med det samme, vi begynder straks at small-talke inden jeg bestemmer mig for, at jeg skal have en halv time med DT og hele svineriet med denne skønhed. Pengene skifter hænder, Alba forlader rummet, men er straks tilbage.
Vi begynder hurtigt at kysse og allerede der er det godt gang i kalorious! Der bliver gnuppet godt, og jeg er faktisk allerede klar til at kneppe hende, men jeg beslutter mig for at prøve hendes orale færdigheder! Kondom på spidsen og ellers kører det bare. Og hold da op, den tøs har virkelig et godt mundarbejde. Hun sutter dejligt og gagger på livet løs. Jeg får desuden lov til selv at presse på pikken/hovedet, så den næsten kører helt i bund. Dejlig tøs der kan sit kram!

Hun bestiger mig, og giver mig en ganske dejlig ridetur. Efter et stykke tid må jeg dog se den røv bagfra, og jeg får beordret hende af, og hun vender røven til. Jeg får penetreret hendes dejlige vagina, og hun ber mig selv om at kneppe hende hårdt. Herfra er der ingen vej tilbage for pigebarnet ;-) Jeg kører den helt i bund og sætter tempoet op. Hun stønner helt tilpas, hverken for fake eller for lavt. Hun dirty-talker samtidig med seancen, og vi knalder derudaf. Hun er bare møgfræk. Jeg ender med at eksplodere i kaskader, og hun spørger selv ligeså frækt, om der nu ikke er mere pik til hende. Desværre ikke for kort efter banker det på døren, og tiden er ved at være gået. Hun henter mig et glas vand, vi snakker lidt og siger derefter farvel. Alba er skøn!

Alba lever helt bestemt stadigvæk op til hendes tidligere varme anbefalelser! ;-)
Jeg kommer helt sikkert igen, og jeg kan kun anbefale Alba! ;-)

Så brødre, snyd ikke jer selv for denne oplevelse! :-) Den er alle pengene værd! Wauw.. Det var en dejlig dag, jeg har sjældent været gladere og mere udtømt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alba på SexyClub var cirka 165-170 cm og cirka 50-55 kg. Dvs en slank ungpige i god form, der hade pumpet op sine naturlige A/B-skåle med silicone i Linse-klassen helt op til DD/E-skåle. Så det lyder ikke som Cassiopeia "Venus figur med flotte, feminine kurver og kæmpe ægte bryster" og 80 kg. Medmindre de har tastet forkert og der sku stå 50 kg. Men teksten lyder lidt i retning 80 kg, og at der ikke er billeder på den nye pige på Cassiopeia tyder også på at hun ikke har taget billeder endnu. Derfor er det nok to forskellige piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...