Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Laaaaaaaang tråd

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Dovne piger syr med lang tråd, er et gammelt ordsprog.

Men på EG er det ihærdige mænd med indadvendt syn, der laver den lange tråd.

Eks: Pias rækkehus, Bly i Husum og Maja Lærke.

Efter de 5-6 første indlæg er alt vel sagt? Resten af indlæggene bringer jo ikke noget nyt.

Ja, jeg kan bare springe over. Det gør jeg også, men tråden dukket op hver gang man kigger efter nyt indhold.

Jeg går ind for at en tråd max. kan være på to sider!! Efter 2 sider går der som regel pernittengryn eller person fnidder i den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

kikkede efter nyt indhold så dukkede denne ligegyldige, og intetsigende tråd op, og for at den ikke bliver for lang.... springer den lige over.....miau

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dovne piger syr med lang tråd, er et gammelt ordsprog.

Men på EG er det ihærdige mænd med indadvendt syn, der laver den lange tråd.

Eks: Pias rækkehus, Bly i Husum og Maja Lærke.

Efter de 5-6 første indlæg er alt vel sagt? Resten af indlæggene bringer jo ikke noget nyt.

Ja, jeg kan bare springe over. Det gør jeg også, men tråden dukket op hver gang man kigger efter nyt indhold.

Jeg går ind for at en tråd max. kan være på to sider!! Efter 2 sider går der som regel pernittengryn eller person fnidder i den.

Synes du skal skrive til admin om dine ideer. I en PM.

Selv mener jeg, at det klart fremgår at et indlæg er på mere en 2 sider uden at man behøver glo i indlægget. Bare et tip.

Men hvis du hver gang bliver overmandet af din nysgerrighed og bagefter bliver møgirriteret, så kan jeg da godt se dit problem. Dit problem.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Græker og Starson

 

Nåhhhhhh hvor er i søde. Det er det med bold og mand.

Næste gnag jeres leder beordrer jeg til at skrive, bør i bede om lidt mere hjælp, så der kan komme mere bid i det.

Grækerens er jo på bundniveau, hvor Starsons dog indeholder en smule selvstænding tænkning. Men han har jo også, indtil for nyligt, lovet at forbedre sig.

 

Nu mangler vi så bare at hunden kommer og fræser en rille.

Dernæst kan vi andre så forholde os til indholdet, og ikke forfatteren.

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon denne tråd bliver til endnu en børnehavne tråd, de kan også være lange og opslidende at læse...

 

Jeg synes det er en dårlig ide at begrænse trådenes længde til 2 sider... det er en personlig sag om man gider at læse meget eller lidt.

Ingen tvinger dig til at læse alle siderne.

 

Navnekonkurrence-tråden er et godt eksempel på at en lang tråd godt kan føres i god tone... der er ikke så meget at skændes om her.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er faktisk indtil flere tråde, der formår både at være lange, interessante og holdt i en god tone ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Græer og Starson

Nåhhhhhh hvor er i søde. Det er det med bold og mand.

Næste gnag jeres leder beordrer jeg til at skrive, bør i bede om lidt mere hjælp, så der kan komme mere bid i det.

Grækerens er jo på bundniveau, hvor Starsons dog indeholder en smule selvstænding tænkning. Men han har jo også, indtil for nyligt, lovet at forbedre sig.

Nu mangler vi så bare at hunden kommer og fræser en rille.

Dernæst kan vi andre så forholde os til indholdet, og ikke forfatteren.

Jamen dog. Fik du ømme tæer? Det var bestemt ikke meningen.

Jeg siger bare, at jeg ikke kan se problemet. Men det er da ikke godt, at du har et problem. Det synes jeg bare du må håndtere selv. Derfor mit tip til dig.

Intet ondt ment i det. :-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mon denne tråd bliver til endnu en børnehavne tråd, de kan også være lange og opslidende at læse...

 

 

Nu har du i hvert tilfælde ydet dit bidrag omend jeg tror, at du mener 'børnehavetråd'.

 

Og det er måske endnu ikke gået op for dig, at du ikke nødvendigvis skal læse alle tråde og derefter kommentere dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dovne piger syr med lang tråd, er et gammelt ordsprog.

Men på EG er det ihærdige mænd med indadvendt syn, der laver den lange tråd.

Eks: Pias rækkehus, Bly i Husum og Maja Lærke.

Efter de 5-6 første indlæg er alt vel sagt? Resten af indlæggene bringer jo ikke noget nyt.

Ja, jeg kan bare springe over. Det gør jeg også, men tråden dukket op hver gang man kigger efter nyt indhold.

Jeg går ind for at en tråd max. kan være på to sider!! Efter 2 sider går der som regel pernittengryn eller person fnidder i den.

Ej altså Århuselsker, sådan er det ordsprog altså ikke, det er Doven skrædder syr med lang snor!

Men jeg sidder og tænker nu på om der er nogen af de herre, som allerede har skrevet på tråden ser Eroguide som et træbord, hvor man hver gang man skal skrive et indlæg, tager en sav frem og saver lidt af de 4 ben af...hvor lange er de bordben mon?

Lidt tidligere læste jeg at en streg, var blevet lukket i flg. regel nummer 21, regel nummer 21???? Jeg troede først Moderator lavede sjov, ala nu kan der ikke koges mere suppe på det her, så vi laver lige en regel der ikke er der(for sjov) men 21 regler?

Tænk at for at blive hevet lidt i tisseren og betale for det, og snakke om det i høveriske veninger og ellers prøve på at nogenlunde opfatte andre som selvstændigt tænkende væsner, kræver ihvertilfælde (så godt der var 23 regler) 23 regler???

Så kunne man spørge sig selv om, evt. dette board for tiden henvender sig specielt til en type mennesker(her må den enkelte selv sætte forskellige typer ind, og hvert svar man kommer frem til kan jo være overraskende).

Det er da godt at vi ikke skal forvalte grundloven eller andre alvorlige ting, så skal der nok et andet nummer af regler til feks 666 regler :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og imens i bliver ved at like hinandens tilsvininger, synes jeg alligevel at EG hverken er bedre eller værre end andre boards. Hvis trådene er mange sider lange eller kun få, gør ikke nogen forskel for mig. Nogle er interessante, andre ikke. Og formålet er jo alligevel ikke at man skal læse og kommentere på alt.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Igen et ligegyldigt skriv fra en ligegyldig person. :-)

Jamen hvis du synes indlæget er ligegyldigt, hvorfor skriver du det så?

Du er lidt hård ved dig selv i din selvkritik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen hvis du synes indlæget er ligegyldigt, hvorfor skriver du det så?

Du er lidt hård ved dig selv i din selvkritik.

Kan det hjælpe lidt på humøret, hvis jeg eftergiver de 250 kr., som du skylder mig? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen hvis du synes indlæget er ligegyldigt, hvorfor skriver du det så?

Du er lidt hård ved dig selv i din selvkritik.

Ligesom dig trænger jeg til et ekstra point på min skrivkonto.

Du fører dig frem , det samme gør jeg.

Du taler nedladende til andre, det gør jeg ikke.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...