Hop til indhold
Bananas

Piger - hvad er en god vibrator?

Recommended Posts

Man tror måske at jeg er en meget erfaren onkel, men når det gælder sexlegetøj er jeg nok ligeså bevandret som paven. Og nu tænkte jeg at en kvinde - som deler sin viden om sexlegetøj med Moder Theresa - skulle få prøve lidt af dette moderne samfunds viktigste opfindelser. Vi er altså to no-bodies der aner nul og intet om de vibrerende små tingester.
 
Jeg har jo læst på Internettet, og ved f.eks der findes en lille ting som sælger som svenskt snus over hele jorden: MiniBullet tror jeg eller sådan noget. Er den god? Magic Wand eller Smart Wand ser jo flotte ud. Er det noget?
Kan i hjælpe disse gamle teenagers med nogle hemmelige tips i denne jungle?
Mænd med erfaring må naturligtvis også svare.
 
Tak for det
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Jeg har et par erfaringer med MiniBullet...

 

Kan varmt anbefales ved græsk, hvor den lille charmetrold placeres i forrummet hvor den får lov til at summe af glæde, og give gode vibrationer i forskellige tempi...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, Onkel Hest  her kender lidt til det. 

 

Passion pointer fra sinful er den bedste wand. Den er rimelig fri for larm. Nogle af de andre lyder som om man er i gang med at skære fliser med en vinkelsiber.

 

We vipe Salsa er en lille - men satans god - Den vibrerer rigtigt i stedet for at "summe" den vækker glæde

Glem de der we-vipe fisseklemmer de holder ikke selv om ideen er god

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tip, so far. Den der wanden fra Lelo virker jo flot, Sandra, den er nok noget man skal prøve.  Passion pointer er vel omtrent detsamme, fast ikke lige så flot og ikke lige så dyr?

Den der We-vibe Salsa kan jeg ikke finde i nogle Internet-butikker hverken i Sverige eller Danmark. Er den virkelig så meget  bedre end Love Bullet?

 

Tak også til Nille for guldetip: har allerede bestilt 10 st at dele ud til familien i jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...