Hop til indhold
Guest Professoren

Fælles front?

Recommended Posts

Guest Professoren

Har lige læst denne her på det fantastisk troværdige site Annoncelight.dk

 

Uagtet de sikkert reelle frustrationer fra Malenes side, finder jeg fremgangsmåden underlig.

Ét er, at brokke sig - det kan jeg godt acceptere i de fleste former, og det er jo tit affødt af et reelt ønske om i det mindste at vise omsorg for sig selv. Men at tro, at denne branche kan leve uden løgnerne er fuldstændig naivt. Uden løgneren, ingen business. Det gælder os alle - uden undtagelse.

 

Jeg er fundamentalist udi den tankegang, at den eneste man reelt kan forandre er en selv - alle andre er (med undtagelse af ens børn i en alt for kort periode) uden pædagogisk rækkevidde. Skal du gøre en forskel, skal du gå forrest.

 

Så Malene, please tænk dig om inden du inviterer Hævnerinden på den Hvide Hest til at komme ridende ind fra solnedgangen. Hun er forlængst faret vild i sine egne løgne, og ville, hvis hun fandt vejen, kun gøre ondt værre.

Redigeret af Professoren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da helt ok at pigerne etablerer et internt forum med det formål hun angiver, og mit indtryk er at sådanne fora allerede findes, men måske er der behov for en samordning af netværk, der er bredere adgang til for flere glædespiger?

 

Jeg kan ikke se det har noget at gøre med at skulle forandre sig selv, hvis det vitterligt er mændene der udgør problemet, men jeg kan heller ikke forestille mig at administrationen af dette site er uden for rækkevidde, hvis pigerne har plausibel kritik at fremføre mod Eroguide.dk

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Eksisterer Malene Vang, -som glædespige? Jeg syntes ikke at have hørt om hende herinde?

 

Det er vel forhåbentlig ikke en mand der prøver at få andre mænds kontaktinfo? Den tanke kunne jeg godt få at det skrevne? -Det er der jo blevet prøvet på engang herinde, dog mislykkedes det....

 

Dernæst så syntes jeg at man skal gøre sine egne erfaringer med mænd, -bare fordi de ved første besøg vil have gumlet den i en halv time, afskriver jeg ikke 2. besøg, -det jo det der er mit job og det jeg kan li, herregud? Så en piges definition af hvordan tingene burde være, behøver ikke være en anden piges definition.

 

Syntes i øvrigt det er et meget svagt fundament hun har for at udveksle kontakter, -det burde være dem der var rigtig grove der burde advares imod, -det andet er jo til at se igennem fingre med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eksisterer Malene Vang, -som glædespige? Jeg syntes ikke at have hørt om hende herinde?

Det er vel forhåbentlig ikke en mand der prøver at få andre mænds kontaktinfo? Den tanke kunne jeg godt få at det skrevne? -Det er der jo blevet prøvet på engang herinde, dog mislykkedes det....

Dernæst så syntes jeg at man skal gøre sine egne erfaringer med mænd, -bare fordi de ved første besøg vil have gumlet den i en halv time, afskriver jeg ikke 2. besøg, -det jo det der er mit job og det jeg kan li, herregud? Så en piges definition af hvordan tingene burde være, behøver ikke være en anden piges definition.

Syntes i øvrigt det er et meget svagt fundament hun har for at udveksle kontakter, -det burde være dem der var rigtig grove der burde advares imod, -det andet er jo til at se igennem fingre med.

Malene vang kan besøges i Viborg området, hvor mange år ved jeg ikke.

Jernsvinet har bl.a. besøgt hende.

Jeg tror kun at hun annoncerer på annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Malene vang kan besøges i Viborg området, hvor mange år ved jeg ikke.

Jernsvinet har bl.a. besøgt hende.

Jeg tror kun at hun annoncerer på annoncelight.

 

Kunne bare ikke umiddelbart finde hende i arkivet....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne bare ikke umiddelbart finde hende i arkivet....

Nej, jeg søgte lige... Der er vist kun de 2 "sure" anmeldelser af hende herinde.

Hvis du mente at E. G. er "arkivet" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ser bare hendes annonce som lidt et surt opstød, som når os mænd kommer med en lidt dårlig anmedelse af en pige, og hun skriver jo også sidst i sin annonce ( vi holder jo af vores mænd )

syntes selv Marlene er en dejlig Kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke hvad pointen er? Hvad skulle meningen være med at pigerne herinde gør fælles front imod Eroguide?

 

Redigeret af Iron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår ikke hendes kritik og synes det er noget tuderi, men det er jo så in at tude over ingenting alle steder.

 

Alle piger kan tage til genmæle overfor en anmeldelse. Faktisk gør en del af pigerne det også, og her tænker jeg ikke på de positive anmeldelser, hvor nogle piger kvitterer med at rose kunden retur og rose også ham for hans fantastiske præstationer på lagnet. Der er ret mange gode elskere på Eroguide også kan man konstatere jo og som får gennemsnitsdanskeren til at blegne. Må men nej jeg tænker på de dårlige anmeldelser. Jeg husker da mange hvor den anmeldte pige gav hendes version af forløbet og så bliver det hele jo sat i relief og folk kan selv bedømme. Det synes jeg er rimeligt og derfor forstår jeg ikke hendes tuderi. Kom ind i kampen moster og skriv din holdning til de anmeldelser af dig du er uenig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Min mening om jeres anmeldelser er som regel overvældende glæde....selv den sidste hvor jeg frygtede det værste.....men nu er jeg også typen, at kommer der nogen der vil have et blowjob i ½ time, jamen så får de det (har desværre ikke haft den slags gæster endnu!)

 

Men som jeg skriver på min blog....man må tage det sure med det søde - er kritikken konstruktiv, kan man jo bruge den fornuftigt og blive bedre :)

 

http://www.sandradee.org/#!Awww/c23md/95BFE8D9-68CE-4DE3-A0F4-05B4A29DAED3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke hendes kritik og synes det er noget tuderi, men det er jo så in at tude over ingenting alle steder.

 

Alle piger kan tage til genmæle overfor en anmeldelse. Faktisk gør en del af pigerne det også, og her tænker jeg ikke på de positive anmeldelser, hvor nogle piger kvitterer med at rose kunden retur og rose også ham for hans fantastiske præstationer på lagnet. Der er ret mange gode elskere på Eroguide også kan man konstatere jo og som får gennemsnitsdanskeren til at blegne. Må men nej jeg tænker på de dårlige anmeldelser. Jeg husker da mange hvor den anmeldte pige gav hendes version af forløbet og så bliver det hele jo sat i relief og folk kan selv bedømme. Det synes jeg er rimeligt og derfor forstår jeg ikke hendes tuderi. Kom ind i kampen moster og skriv din holdning til de anmeldelser af dig du er uenig i.

 

 

Men måske hun ikke gider at "hænge ud" herinde :)

men du har da ret... det bedste var da at oprette en profil herinde.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malene Vang er lidt speciel. Det var i hvert fald min oplevelse da jeg besøgte hende. Jeg tror hun har lidt tourette syndrom, men stadigvæk en sød dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt se at der er et etiske dilemma her. Hvis en kunde, som har haft en dårlig oplevelse sviner "pigen" til i en anmeldelse og hun ikke selv er klar over at denne anmeldelse eksisterer og muligheden for at tage til genmæle. Derfor bestræber jeg mig også på at være så objektiv og afbalanceret, som muligt i mine anmeldelser og vil opfordre andre til det samme. 

Når det så er sagt, så er det vel et grundvilkår ved at leve i et demokrati, at man må finde sig i at blive vurderet i hoved og røv uanset om man er glædespige, frisør, læge, eller lærer.

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

vi er nok enige i at kritikken af eg er forfejlet, men hgwells, generelt er det ikke nogen god ide at tildele mennesker vi møder på vor vej diagnoser på psykiske sygdomme hvis ikke man har dyb indsigt i den enkeltes forhold, eller faktuel viden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, Malene kan godt være lidt speciel, men ellers en dejlig kvinde, der går all in, hvis man også selv er lidt positiv.

 

Her er et udpluk af de væsentligste anmeldelser af hende - og der er jo både gode og dårlige anmeldelser imellem - bemærk dog at flere af dem, som skriver de dårlige anmeldelser også laver negative anmeldelser af andre piger, som andre ellers anmelder positivt - så mon ikke nogen gange årsagen til en negativ anmeldelse ligger hos anmelderen selv.

 

 

 

 

 

Jeg synes absolut det var oplevelse at besøge Malene, der kunne mange piger godt lære noget:

 

 

Der er måske nogen ting, hun ikke helt har styr på (f.eks. kondomer), men jeg er sikker på hun ville være en berigelse for Eroguide - så Malene kom ind i kampen og bliv lyserød på EG, som jeg tidligere har opfordret dig til - det dur, jo ikke at stå udenfor og råbe op, når du bedre kan være med til at forandre tingene indefra  :)

 

Lige et Link til hendes seneste annonce:

 

https://annoncelight.dk/annonce/169214/varm-fisse-tirsdag-viborg

 

Varm fisse tirsdag - Viborg - 350 visning(er)

Oprettet 1 dag(e) siden d. 24. November kl. 15:10

Må jeg sutte? Jeg er vild med sex, og at sutte dybt ; )

Jeg er til alt i alm. fræk, våd kærestesex, jeg får let sprøjteorgasmer. Du er gavmild, og dit udseende betyder ikke noget, bare du er sød, ordentlig, skandinavisk og over 30 år.

Jeg er fræk, sød, køn, glad, positiv og meget ligetil, 42 år,160/69/ 85B. Runde former. Jeg tænder desværre ikke på oversize pik :)

Kan mødes i Viborg,

Tirsdag, kun i tidsrummet kl.12 - 16.

Privat og diskret, lever ikke af dette. Er bare liderlig og vild med sex og pik... Tænder på det "uartige" i, at sælge mig selv.

Har du besøgt mig tidligere, så nævn det i smsén. Jeg gemmer ikke tlf. numre og kan derfor ikke genkende dig : )

Aftaler laves på mail [email protected] eller sms: 2977 6026. Jeg har almindeligt job til dagligt og besvare din besked, når jeg har tid. (indtalte beskeder aflyttes ikke).

Billeder fremsendes ikke.

Renlighed og diskretion er en gensidig selvfølge.

Knus og krammer Malene

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...