Hop til indhold
reknas

Berlin

Recommended Posts

Besøgte for nylig et større etablissement i Berlin FKK, men vil ikke nævne navne for ikke at støde eventuelle kritikkere herinde.

 

Men Fakta var at jeg efter 2 dages besøg på samme havde sted, hvor jeg havde været sammen med flere dejlige piger pludselig løb ind i en skønhed jeg havde tilbragt 1 time med dagen før.

 

Jeg var på vej hjem til Hotellet, da hun pludselig stod foran mig og spurgte om jeg ikke havde lyst til at gentage seancen fra dagen før.

 

Desværre var batterierne flade, men vi tog en kop kaffe i baren og fik talt om løst og fast.

 

Jeg fik et tilbud om at jeg kunne kontakte hende direkte, når jeg var i Berlin igen, altså uden om klubben.

 

Tog så af sted for et par uger siden, og onsdag havde vi så aftalt at mødes til frokost. 

 

Vi havde 2 dejlige dage, var på museer med hende som guide, gik ture på Ku' Damm, spiste gode middage 2 aftener og dyrkede naturligvis en masse sex, må indrømme det var en oplevelse ud over de sædvanlige.

 

Vi havde aftalt en pris på 300 euro hvilket jeg må sige var hver en kr./euro værd.

 

Mener at vi have sex sammen 5 eller 6 gange, det hele flød lidt sammen, men en oplevelse det var det.

 

Hun boede på mit Hotel, og må indrømme at jeg nød blikkene fra de misundelige mandlige  gæster når vi kom spankulerende til morgenmad o.l. som 2 forelskede turtelduer. Jeg er selv 55 og hun er 28, og er ualmindelig smuk, en lille petit sorthåret skønhed, med en ualmindelig lækker tøjstil, om formiddagen stramme jeans, og om aftenen i sort kort kjole med stilletter, jo der blev sgu kikket fra de andre borde. :)

 

Til daglig læser hun på Humboldt Uni, og har jobbet som FKK pige som en hobby.

 

Da hun fredag morgen forlod mig, var det faktisk lidt som Pretty Women filmen, desværre er jeg ikke millionær, så havde jeg taget hende med hjem.

 

Men vi er da nu næsten hver dag i mail kontakt med hende, jeg har muligvis ordnet hende et praktikophold i DK, så som det ser ud nu kommer hun herop i 2 måneder i marts/april, det ser jeg så absolut frem til.

 

Der er fordele ved at være single.. :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et kæmpe tillykke til dig Reknas med en oplevelse som man ellers kun kan drømme om, men aldrig forestiller sig kan ske i virkeligheden.

 

Endnu vildere er udsigten til at du kan møde hende over 2 måneder her i landet, det skal nok blive helt fantastisk :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et kæmpe tillykke til dig Reknas med en oplevelse som man ellers kun kan drømme om, men aldrig forestiller sig kan ske i virkeligheden.

 

Endnu vildere er udsigten til at du kan møde hende over 2 måneder her i landet, det skal nok blive helt fantastisk :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja det kunne være sjovt, men det er nu tanken at hun skal " praktikke" mest i firmaets Københavner afd., men det er da planen at hun kommer på et par ture til Vejle... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...