Hop til indhold

Recommended Posts

Det var flere år siden jeg sidst havde bevæget mig ned ad den lange sti og op ad trappen.

Men jeg kunne ikke få billederne ud af hovedet. Billerne af Dina. Det var som om, at der ikke var noget valg; at jeg var på en mission. En mission der måske kunne være udført heldigere og bedre en anden dag – skulle det vise sig.

Jeg kunne konstatere, at det var rigtigt, hvad en forhenværende nøglehulsfabrikant for efterhånden længe siden havde belært mig om; at der var kommet plankeværk langs med stien. Den føltes nu stadig lang, men i ly af mørket gik det og op ad trappen. Jeg blev lukket ind og Dina var ledig.

Det gik gennem flere rum, indtil jeg blev lukket ind i et af dem med beskeden om, at Dina ville være der om lidt. Hun kom ganske rigtigt kort efter, og jeg kunne se at billederne var rigtige. Hun var meget smuk, slank og smækker.

Der blev afregnet og Dina gik. Jeg forsøgte at vænne mig til tanken om, at jeg om lidt skulle prøve at komme så tæt på en fotomodel, som man overhovedet kan komme. Dina kom igen. Hun virkede en smule distanceret, men jeg tror det var generthed blandet med den akavede følelse man kan have, når man lige har mødt et andet menneske for kort efter at skulle være intime sammen.

Vi prøvede hinanden lidt og fandt ud af, at det var ok at kysse. Det var blidt, blødt og dejligt. Vi endte i en noget speciel seng. Jeg nød at ligge med ansigtet i hendes skød mellem hende lange, slanke ben, der var et studie værd :-) Men der var noget galt. Jeg kunne ikke koncentrere mig om at slikke hende, fordi jeg ikke kunne få øjnene fra hende. Jeg prøvede at tage mig lidt sammen og det virkede. I hvert fald holdt hun op med at tygge på det tyggegummi hun havde i munden, og der kom nogle små lyde og spændinger i kroppen.

Så var det den anden vej. Regnfrakken blev monteret og der blev suttet ihærdigt og godt med sug.

Dina besteg mig og på hendes bevægelser virkede det som om, at hun også gerne ville have noget ud af det.

Dina steg af og lagde sig på alle fire.

Det var her det var gået galt fra begyndelsen. Jeg kunne slet ikke koncentrere mig om min egen nydelse. Den røv og de ben. Og nu lå hun og strittede med alle herlighederne. Det var dejligt at mærke hende og mærke hendes perfekte baller mod mig. Jeg plejer at kunne få en ret hård erektion men sådan blev det aldrig den dag, og den nåede aldrig at blive ordenligt stiv, selvom Dina gjorde sit bedste.

Man kan nå til et punkt, hvor man føler, at det her går bare ikke. Jeg ved ikke om det var denne psykiske beslutning der gjorde det, eller om det alligevel aldrig var blevet til den store forløsning.

Dina lå igen og kyssede mig blidt og blødt, og jeg kunne mærke at det havde sin virkning nu, hvor tiden var gået. Ikke at den nåede at blive rigtig stiv, men havde jeg fået lov at ligge og kysse og kæle med Dina var det kommet af sig selv kunne jeg mærke. ”så må vi bare gøre det noget mere næste gang”, sagde hun. Måske var det også for længe siden jeg havde prøvet sex med kondom pga af et afsluttet fast forhold.

I samtalen var hun stadig genert og på den måde passede vi måske ikke så godt sammen, for det er jeg også selv. Hun var dog stadig sød og sagde at hun syntes det var synd, at jeg skulle gå med den bule i bukserne.

Jeg tror måske jeg vil komme igen en anden dag, når jeg er mere ”in the mood”, og ikke bare fordi tiden og stedet passede.

Men den numse og de ben vil for altid være ætset ind i min nethinde.

L

Kan ikke finde ud af at indsætte links. Men hun findes her: www.sexyclub.dk/girls/dina4/index.php

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Leglover. Skøn pige, Jeg har også besøgt hende en enkelt gang, jeg blev så vild over hendes billeder, at jeg kørte fra Jylland for at besøge hende. Og hun var ikke mindre en fantastisk, og til min store overraskelse var hun smukkere i virkeligheden.

Der findes ikke bedre røv, man må sige hun er ekstremt velskabt.

Bare at se hende var turen værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare at se hende var turen værd.

Sådan måtte jeg jo også lidt vælge at se på det, da der ikke var stivelse nok i jernet. Det har i øvrigt undret mig i dag. Plejer normalt ikke at have problemer med den slags.

Men jeg ER enig; hun er fantastisk at se på på og røre ved. Man skal dog ikke vælge hende, hvis man bedst kan lide, at der er noget "at tage fat i" for der sidder absolut intet overflødigt på hende.

Ret vildt at du kørte fra Jylland for at møde hende :-)

L

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...