Hop til indhold
Guest Oralis voluptatem

Oralis voluptatem jule konkurrence

Recommended Posts

Gæst

Oxen, selvfølgelig er det ren walk over, de andre piger tager sig til hoved, bander mine rim langt væk, og tænker game over, satans til sæ. ;)

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Kan se jeg blev meldt ud af Konkurrencen igen :-) Da på tide Pigerne bød ind ;-)

Konkurrencen ligger op til det skal være en Lyserød og et klinik/ pd besøg. Så selvom han har mange fantasier om mig, vil det jo ikke være rimelig jeg vandt :-)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg melder mig gerne i denne lille frække konkurrence

så vores forhold ikke længere er chat-langdistance.

Jeg håber du er den tredje mand

der få mig til at sprøjte kan.

En time til at gøre mig tændt og klar du har

så sørger jeg for at ligge i kanen klar.

Med spredte jeg ligger våd

Kom så skal jeg også gøre dig kåd.

Jeg elsker hårde og faste pakker

hvis jeg bliver din præmiepige slår jeg flikflakker

 

 

Molly .... :D ... hahahaaaah

god stil!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan se jeg blev meldt ud af Konkurrencen igen :-) Da på tide Pigerne bød ind ;-)

Konkurrencen ligger op til det skal være en Lyserød og et klinik/ pd besøg. Så selvom han har mange fantasier om mig, vil det jo ikke være rimelig jeg vandt :-)

Du kan ikke vide dig sikker, -han er noget begejstret for dig på chatten ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Du kan ikke vide dig sikker, -han er noget begejstret for dig på chatten ;) ;)

Forhåbentlig er du ironisk :-) ellers håber jeg det er min personlighed og ikke min røv han snakker om :-)

Ser ud til du er vinderen. Så får du besøg af en vældig behagelig Mand! Ja jeg har klart en meget lækkere røv end ham, men du gad jo ikke have besøg af mig, så kan du ikke konstatere ved selvsyn :-)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Kan se jeg blev meldt ud af Konkurrencen igen :smile: Da på tide Pigerne bød ind :wink:

Konkurrencen ligger op til det skal være en Lyserød og et klinik/ pd besøg. Så selvom han har mange fantasier om mig, vil det jo ikke være rimelig jeg vandt :smile:

Selvfølge kan du da vinde liderligtøs. Det kræver dog bare at du erkender at du er en Tøs og at min fortolkning at dit bud er rigtig. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Så har han frit slag....hvad han har i fantasien...det er sikkert noget sjovere, end hvad jeg naive pige kan fortælle :D

Sandra en del af konkurrencen er jo netop at du skal bruge din fantasi og fortælle hvad du gerne vil have vi bruger tiden på hvis jeg besøger dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Nu er kl. blevet 12.00. Og konkurrencen er nu slut.

 

Det bud som jeg mener bedst beskriver et evt. kommende møde. Kom fra lidertøsen aka Liderligfyr. Men da han ikke nåede at bekræfte at han er en tøs og var villig til at modtage besøg. Så har jeg valgt at se bort fra dette bud.

 

Vinderen og den eneste der kom med et rigtige indlæg/bud i konkurrencen er Kysseglade Molly. 

 

Tillykke til Molly. Vi kan lige skrive sammen på PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er kl. blevet 12.00. Og konkurrencen er nu slut.

 

Det bud som jeg mener bedst beskriver et evt. kommende møde. Kom fra lidertøsen aka Liderligfyr. Men da han ikke nåede at bekræfte at han er en tøs og var villig til at modtage besøg. Så har jeg valgt at se bort fra dette bud.

 

Vinderen og den eneste der kom med et rigtige indlæg/bud i konkurrencen er Kysseglade Molly. 

 

Tillykke til Molly. Vi kan lige skrive sammen på PM.

 

 Liderlig, kan du ikke skynde dig at bekræfte du er en Tøs, så tager jeg med som fotograf :D :D :D

 

 Tillykke til Molly :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det er Oralis der bliver Genert!!!!! Og ikke vil vedgå hans Fantasier. Han har selv udtalt, at jeg er den eneste som han ønsker sprøjter udover ham

Så besøget bliver som først beskrevet. Ja måske det er location den er galt med, han snakker tit om nogle mørke skove... Så måske det er her han vil bagbindes og ...... For han er helt tilfreds :-)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

 Liderlig, kan du ikke skynde dig at bekræfte du er en Tøs, så tager jeg med som fotograf :D :D :D

 

 Tillykke til Molly :-P  :-P  :-P

 

Ha ha

 

Men der var jo ikke skrevet noget om at der ville være tilskuer, så det kan desværre ikke lade sig gøre. Du kunne evt. have lavet dit eget bud hvor du var med som fotograf. Men nu er det for sent :sad:  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tillykke Molly, du har fortjent det. Men ikke for at slå skår i glæden, jeg tror altså du skal aflevere den tilbage, når du har brugt den ;)

 

Find dit eget legetøj liv, -jeg har vundet den fair and square :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Tillykke Molly, du har fortjent det. Men ikke for at slå skår i glæden, jeg tror altså du skal aflevere den tilbage, når du har brugt den ;)

Det kunne jo være Oralis blev så glad for Molly, at han synes det er en genial ide, hvis hun beholdte den.... Ja han hører så med i pakken :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...