Gæst Skrevet 23. November, 2014 Hejsa. Jeg var der et besøg i går. Og det er hende på billederne. lille og lækker pige, og brysterne sidder intet mindre end perfekt. Hun var rigtig sød og gjorde det hele godt. sutter godt og en dejlig mis. Snakkesalig og krævede ikke ekstra for mit forslag til hende. ikke noget med det bare skulle hurigt overstås. Eneste minus var at hun kiggede væk under sexen. Tror godt jeg kunne besøge hende igen http://side6.dk/resultatside/?q=loegstoerpigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjevs 24 Skrevet 23. November, 2014 Wow hvis det virkelig er hende...hvad kostede det...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
netrom1919 30 Skrevet 23. November, 2014 Ja, hun ser sgu lækker ud, men hvad sker der lige med de brystvorter, er de så store i virkeligheden, eller er de pumpede på billedet ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. November, 2014 Jeg syns de passer godt med billedet. Gav 700 for dansk+fransk. hun har en tattoo på armen som ikke ses på billedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 942 Skrevet 26. November, 2014 Undskyld mig for at træde lidt ved siden af emnet, men de brystvorter får mig til at tænke på en sort pige i Aarhus på Kongsvangs Allé. Hun kaldte sig Anita og var der i mange år. Hun havde de største brystvorter jeg har set irl. 4-5 cm lange og med en kugleformet afslutning så man havde fornemmelsen af at tage en sut i munden. Alene den oplevelse var værd at betale for. Hun var nu også sød nok ellers. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
netrom1919 30 Skrevet 29. November, 2014 Brystvorter som var 4-5 cm lange... Mumsss... Sådan en pige vil jeg gerne møde , men de hænger desværre ikke på træerne... Løgstør pigens brystvorter ser dejlige lange ud og hun er vel det nærmeste man kommer pt. !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. November, 2014 Den første GP jeg var sammen med havde også lange brystvorter, men jeg måtte desværre ikke sutte på dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 942 Skrevet 2. December, 2014 Titman og netrom1919, måske vi skulle lave en klub for brystvortefetichister. Eller er det for snævert? Også de rigtig store bryster eller dem med mælk eller de helt små ... Aaarghhh. Det er svært at bestemme sig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg