Hop til indhold
HG Wells

Dejlige Daniella i Randers

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Daniella for nogen tid siden. Jeg havde lagt mærke til hende før, men det var først da jeg så at hun tilbød pirringsbondage at jeg besluttede mig.

Jeg skrev til hende og aftalte en tid. Det var noget ude på landet og lidt af en køretur, når man kommer fra Viborg. Så næste gang (og der bliver en næste gang) så vil jeg nok besøge hende i Bording.

Da jeg når frem, bliver jeg mødt af et dejligt syn. Den dejlige unge dame i et frækt og spændende kostume. En stramtsiddende lille sag, der på alle måder fremhævede den søde pige. Vi kom ind i elskovshulen, hvor jeg fik besked på at smide tøjet, tage en blindfold for øjnene - og så gik hun ellers i gang.

Hun sneg sig rundt om mig, og rørte og kyssede mig alle mulige spændende steder. Legede med min stive pik og boller. Hældte stearin ud over min brystkasse, satte en tøjklemme på min ene brystvorte (det var ikke lige min stil, det gjorde lidt halvondt - men hun belønnede mig med hendes dejlige og velsmagende fisse, så ubehaget var værd at overstå). Hun slikkede mig, og red mig som en drøm. Vendte mig rundt, stak en finger op i måsen på mig, kyssede mig på flankerne og legede mere med min pik. Vendte mig rundt igen, og kyssede mig lidt mere. Da jeg endnu ikke var kommet, gjorde jeg mig selv færdig, mens hun slikkede mine boller (så dejlig en oplevelse).

Hun er en dejlig og smuk pige. Jeg skal helt sikkert besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Daniella er helt sikkert dejlig :) Men jeg er ikke sikker på at det er muligt at besøge hende i Bording....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Daniella er helt sikkert dejlig :) Men jeg er ikke sikker på at det er muligt at besøge hende i Bording....

Hey Prinz.

Måske jeg, tager fejl. Men synes da ofte Daniella reklamere med hun er i Bording. :-P  :-P  :-P

http://www.eroguide.dk/forum/user/12117-daniella/

Eller vi snakker måske ikke om den samme.  :-P  :-P

God søndag til dig.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Daniella laver en virkelig god pirringsbondage og den vinder ved gentagelser kan jeg sige. :-)

HG jeg undskylder meget for at have foræret hende den pakke med tøjklemmer :-(

Og jo hun kan ind i mellem også besøges i Bording

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit besøg nummer 2 hos den skønne Daniella.

Uha, hun er dælme en dejlig kvinde. Smuk, sensuel og dejlig. Langt lyst hår, små faste bryster, kyssevenlige læber - alt i alt er hun lige til at spise.

Før vi gik i gang med løjerne snakkede vi lidt, og det viste sig at den skønne Daniella er studine indenfor mit arbejdsområde. Det gav et voldsomt erotisk løft at det var en studine, som jeg principielt kunne have mødt på min arbejdsplads. Meget sexet :)

Ligesom sidste gang, fik jeg en omgang pirringsbondage. Daniella gav mig bind for øjnene, denne gang hendes strømpe bukser - desværre nyvaskede - og lænkede mine hænder sammen. Så sneg hun sig rundt og kyssede og rørte, og nappede og kildede. En ganske fantastisk oplevelse. Da hun langsomt lagde sig på min brystkasse og blidt kyssede mig i øreflippen, var topmålet af lykke nået.

Hun heldte stearin ud over mig, og lagde iskolde kæder på min overkrop, og tormentede mig med dem. Heldigvis havde jeg frabedt mig hendes tøjklemmer, som jeg prøvede sidste gang og som ikke lige var min smag.

Hun vendte mig rundt, og jeg tænkte - oh yeah, nu kommer de anale legetøjer jeg havde taget med i brug - men nix. Pludselig svirpede det på min mås, og det vidste sig at hun havde sneget en pisk frem. Det gjorde ikke ondt, men bare pirrende og spas.

Kort efter kom min lille butplug i brug, og den dejlige kvinde sneg sig rundt, og kælede for mig - og kyssede mig strategiske steder og rykkede i banditten - mens den lille vibrerende sag arbejdede på livet løs.

Hun fik mig lagt på sengen igen, og satte sig på mit ansigt. Som en tørstende mand, dykkede jeg ned i hendes velsmagende skød, og slikkede og suttede alt hvad jeg kunne. Hun legede med min diller - men desværre var tiden snart gået, og da jeg endnu ikke var kommet, blev jeg bedt om selv at afslutte.

Mens jeg filede løs på banditten, og slikkede løs, begyndte Daniella og sutte på fingrene på min venstre hånd. Der gik ikke længe før jeg kom. Som en kaskade sprøjtede jeg ud over mine finge og underliv, og så kraftigt, at jeg vil tro at min udladning har skubbet planeten en anelse ud af kurs.

Så hvis vi på et tidspunkt ender med at flyve ud af vores bane og brænde op i solen - så kan i give Daniella skylden. Damn, hvor var det bare godt og dejligt.

Jeg vender helt sikkert tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej!...

I dag fik jeg så endelig besøgt Daniella - har i lang tid fulgt trådene omkring hende!... :-P

Selvom jeg jo havde tjekket køretid på KRAK, og endda tillagt 5 minutter, så måtte jeg alligevel sende Daniella en besked om 5 minutters forsinkelse - tog Danielle nu meget pænt!...

Vel ankommet, blev jeg modtaget af Daniella i døren, og vist ovenpå i "soveværelset". Som det første, afregnede vi lige mellemværende. Tøjet blev lagt, og jeg krøb ned til Daniella i sengen!... :P

Selve akten vil forblive imellem Daniella og jeg!... :D

Møde med Daniella kan jeg bedst beskrive som ægte GFE!.... ;)

Skal jeg beskrive Danielle, så er ord som køn og flot ikke helt dækkende - IMO er Daniella SMUK. Hertil ligges at hun er supersød og middel snaksaglig!... ;)

Gentagelsesfare: nej

Redigeret af Casper Chr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej!...

I dag fik jeg så endelig besøgt Daniella - har i lang tid fulgt trådene omkring hende!... :-P

Selvom jeg jo havde tjekket køretid på KRAK, og endda tillagt 5 minutter, så måtte jeg alligevel sende Daniella en besked om 5 minutters forsinkelse - tog Danielle nu meget pænt!...

Vel ankommet, blev jeg modtaget af Daniella i døren, og vist ovenpå i "soveværelset". Som det første, afregnede vi lige mellemværende. Tøjet blev lagt, og jeg krøb ned til Daniella i sengen!... :P

Selve akten vil forblive imellem Daniella og jeg!... :D

Møde med Daniella kan jeg bedst beskrive som ægte GFE!.... ;)

Skal jeg beskrive Danielle, så er ord som køn og flot ikke helt dækkende - IMO er Daniella SMUK. Hertil ligges at hun er supersød og middel snaksaglig!... ;)

Gentagelsesfare: nej

Flot anmeldelse, men hvorfor så ingen gentagelsesfare Casper?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Carlos Danger:

Virkelig et svært spørgsmål du stiller!...

Jeg mener hvert et ord, i min anmeldelse af Daniella - ingen tvivl om det!...  :-P

Hvad er det så, der peger i retning af, at der ikke er nogen gentagelsesfare?...

Ja - jeg kan nok bedst beskrive det som, at jeg ønskede noget andet, mere gensidig kemi - måske et ønske der aldrig vil kunne gå i opfyldelse!.... :(

Af respekt for Daniella, så er der ingen gentagelsesfare!....

Redigeret af Casper Chr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Casper....du beskriver din oplevelse med pigen som en

ægte GFE hhmmmm gentagelses fare nej, på grund af

lidt manglende kemi, har lidt svært ved at se det hænger sammen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Casper....du beskriver din oplevelse med pigen som en

ægte GFE hhmmmm gentagelses fare nej, på grund af

lidt manglende kemi, har lidt svært ved at se det hænger sammen...

Med fare for at afspore en anmeldelse

Jeg kan godt se det hænger sammen jeg har også besøgt piger og fået en super GFE og hvis jeg kun så det oplevelsen i sengen så var der stor gentagelsens fare, men kemien med pigen ikke var helt super, måske min skyld måske hendes ved jeg ikke men nok til jeg ikke vil gentage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Daniella igen. Hun er stadig smuk og dejlig. Hun har fået farvet hår, hun er ikke længere blond men nu en sexet rødbrun. 

Jeg fik pirringsbondage som jeg plejer, og det var ligeså godt og dejligt som sidst. Jeg vil ikke beskrive selve akten nærmere, ikke fordi jeg er blufærdig eller synes det er privat, men fordi det bliver kedeligt at læse det samme igen og igen. 

En sidste ting, jeg dog vil fremhæve. Den smukke pige har endelig fået faste besøgstider, og det gør det noget nemmere at planlægge et besøg hos hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Var også en tur ved Daniella syntes hun ser godt ud,men her fra var det også forbi,da sexen ikke 

var noget særligt,virker som hun ikke gad men det kan også være at kemien ikke var der,så det måske

var derfor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Carlos Danger:

Virkelig et svært spørgsmål du stiller!...

Jeg mener hvert et ord, i min anmeldelse af Daniella - ingen tvivl om det!...  :-P

Hvad er det så, der peger i retning af, at der ikke er nogen gentagelsesfare?...

Ja - jeg kan nok bedst beskrive det som, at jeg ønskede noget andet, mere gensidig kemi - måske et ønske der aldrig vil kunne gå i opfyldelse!.... :(

Af respekt for Daniella, så er der ingen gentagelsesfare!....

​Har også besøg Daniella og det var en virkelig godt oplevelse, men heller ikke en jeg vil gentage.
Og hvorfor så ikke gentage det hvis det var så godt - det har jeg tænkt meget over.
Uden at lyde alt for dum, så tror jeg at jeg fik lidt præstationsangst da hun var for smuk og ung til mig. Ikke at jeg foretrækker grimme gamle piger, men hun var nok lidt for perfekt.
Ved ikke om det giver mening...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv besøgt hende og har besøgt en del i de x antal år jeg har været igang ... Jeg kan selvfølgelig ikke opveje dem mod hinanden da der var forskellige plusser og minusser ved de forskellige piger. 

men Daniella var den mest personlige, trygge , hyggelige ( virkelige ) oprigtige oplevelse jeg har prøvet til dato ..

ingen stress , intet der indikerede at tiden gik ... Jeg skal uden tvivl afsted igen, når der er lidt mønter i krukken igen ...

Og så er hun (du) jo lækker , jeg elsker at bruge tungen og det fik jeg lov til :)

vh

sh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...