Hop til indhold

Recommended Posts

jeg var på et af de sædvanlige steder, hvor massagen er i højsædet og den frække afslutning var nedprioriteret

kom ind fra gaden og der var 3 piger, hvor af 2 var i gang med at give hinanden massage

jeg fik et hurtigt bad og havde bedt om hård thaimassage - efter badet var det op på briksen og med et lille lændeklæde over bagdelen, men fik da lige placeret lillemand den rigtige vej, hvis håndklædet 'blæste' væk

fik massage på ryggen som start og talte lidt med pigen, som tydeligt var i godt humør og kunne samtidig høre de 2 andre piger i det det tilstødende lokale

der gik vel 5 min og så fik jeg fortalt at 'i was the lucky guy today' og tænkte 'ja der var jo en ledig tid' - derefter gik døren op og ind kom 1 pige mere, som nu gik i gang med mine fødder og det er jo prøvet før, at der kommer en ekstra pige ind, så de kan snakke lidt, men de nusser om kunden

og der gik under 3 min, så kom den sidste pige ind og kunne mærke at nu var der 4 hænder på mine ben samt 2 på min ryg, det var nyt og lidt af en oplevelse, for der var hænder alle steder og uden jeg havde bemærket det var håndklædet over min numse væk og jeg var ved at blive smurt in d olie fra top til tå af 3 thaipiger som alle tydeligt var i feststemning, så jeg var ' Lucky guy of the day' og følte det i den grad over hele kroppen og selvfølgelig skulle der nusses rigtig tæt på inderlår - så tæt at det af og til snittede den så velplacerede lillemand med tilbehør at jeg havde svært ved at kontrollere hvad der skete omkring mig.

pigerne hyggede sig noget så vildt og de skulle jo klart sprede mine ben lidt, så de kunne se 'ham' og tilbehøret og det var da fine bemærkninger 'ham' fik, så da de havde hygget sig med mig i en ½ times tid, kunne jeg hører hende der masserede min ryg tale bestemt til de 2 sidst kommende piger, som så forlod rummet igen og jeg blev så bedt om at vende mig om på ryggen og hørte 'ham chang' og tænkte ja ja det er sikkert sagt mange gange før af samme mund, men hun smurte mine ben ind i olie og kom forholdsvis hurtigt op til 'ham' og så blev der nusset til en guldmedalje og reaktionen udeblev da heller ikke og jeg havde ikke bedt om ekstra, hvilket jeg fandt ret besynderligt, for det er aldrig sket før uden at de først har spurgt og jeg havde betalt for den times massage jeg havde bedt om, så jeg tænkte 'fint med mig'

bevaremigvel om ikke hun pludselig smed alt tøjet og lagde sig op til mig og bad mig om at give hende massage og jeg tror jeg fik fremstammet 'i can try' og fik fat i olien mens hun bare lå der med en lækker lysebrun krop og en dejlig lille røv

tankerne blæste rundt i toppen på mig og jeg var for første gang nervøs over hvad der kunne ske og det sker ikke så tit

olie på hænderne og stadig med lillemand i fuld flor, satte jeg mig op over hendes ben og begyndte at massere hendes ryg, selvom jeg havde mest lyst til at nusse den dejlige røv, men jeg ville ikke ødelægge denne hyggelige stund med at være for krævende, nu der bød sig sådan en chance 

efter et stykke tid listede hun en hånd til min stadig strittende lillemand og begyndte at give mig svensk, mens hun lå på ryggen, det var faneme frækt

kort tid efter igen løftede hun hendes dejlige lysebrune røv op og bød sig til og jeg havde ingen pli overhovedet og hjernen var slået helt fra og kørte på et eller andet nødprogram, så jeg puttede olie i hånden og ned mellem hendes ben, så der var godt glat og så løftede hun numsen lidt mere og sagde 'ham now' og uden at tænke eller blinke blev lillemand listet ind bagfra og hun havde simpelthen en skøn 'hoi' og jeg prøvede at styre det, men måtte opgive, da det her overgik min vildeste fantasi på en ellers kedelig fredag - jeg trak mig ud og hun fik mere creme på ryggen end hun havde før og så vendte hun hovedet om og smilede helt vildt og sagde 'good' og nikkede som en glad skoledreng der havde fået sit første kys i skolegården.

fik et bad med pigen hvor jeg blev vasket fra top til tå og jeg blev sendt ud, så hun kunne bade færdig selv

ind i rummet og på med tøjet

hun kom ind med håndklæde på håret og et som dækkede fra brysterne og ned - for fanden hvor var det frækt

sad i bilen på vej hjem med det største smil jeg nok længe har haft og tænkte 'hvorfor lige mig', men det var mig og det var nu en helt speciel fredag i november

hold fast en fræk aften og jeg sidder stadig og tænker 'var det her 4real', men det var det og det var dejligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

En helt speciel fredag, sagtens.

Jeg vil jo ikke være indiskret på nogen måde, og derfor skal jeg vel ikke spørge hvor du var henne?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en vild oplevelse - fed anmeldelse. Glemte du helt kondom? Det kan jo ske i kampens hede, men det kan godt give lidt tømmermænd senere, har selv prøvet det en enkelt gang på 505 for 3-4 år siden hvor jeg havde en oplevelse der mindede lidt om din.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en vild oplevelse - fed anmeldelse. Glemte du helt kondom? Det kan jo ske i kampens hede, men det kan godt give lidt tømmermænd senere, har selv prøvet det en enkelt gang på 505 for 3-4 år siden hvor jeg havde en oplevelse der mindede lidt om din.

Rambuk. Vi har en tråd kørende under debat Stories fra thaiklinikkerne. Nu sætter du dig ned og skriver om dette eventyr, og så får vi læse den i aften. Ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det din heldige Kartoffel!!!

Men det bekræfter jo endnu en gang, at hvis man rammer dagen hvor alt går op i en højere enhed, så kan man få nogle helt fantastiske oplevelser på thai stederne.

Undertegnede har såmænd haft en hel del af disse oplevelser gennem tiderne.

Det er min erfaring at chancen for at de opstår, stiger nogenlunde proportionalt med hvor kendt et ansigt man er.

De steder jeg frekventerer, plejer mutter altid at gøre opmærksom på evt. nye talenter i butikken.

Og så er der jo ligesom lagt i ovnen til nye oplevelser :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det din heldige Kartoffel!!!

Men det bekræfter jo endnu en gang, at hvis man rammer dagen hvor alt går op i en højere enhed, så kan man få nogle helt fantastiske oplevelser på thai stederne.

Undertegnede har såmænd haft en hel del af disse oplevelser gennem tiderne.

Det er min erfaring at chancen for at de opstår, stiger nogenlunde proportionalt med hvor kendt et ansigt man er.

De steder jeg frekventerer, plejer mutter altid at gøre opmærksom på evt. nye talenter i butikken.

Og så er der jo ligesom lagt i ovnen til nye oplevelser :cool:

Og du, kære Miskriller, kan godt også servere nogle af dine helt sikkert meget saftige historier derovre i den anden tråd.. Give, give...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chann

hej super  god oplevelse  tillykke med det    er lidt misundelig   har selv oplevet noget lign.(lang tid siden  og det er fedt når det sker   og jeg taler flydende thai(har boet i thailand)  og "ham chang" betyder elefant  nosser= stor pik  og "hoi" betyder klitoris = fisse   dette er kun nogle ord for kønsorganer   og det er de pæne ord  .

Redigeret af chann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg skrev i en anden streng: ALT kan ske på en thaiklinik.

I øvrigt tak for en god og veloplagt anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har med vilje ikke skrevet stedets navn, da der sikkert vil komme en del kontakt om at få samme ydelse  :D
og det vil jeg ikke ødelægge for stedet, som normalt ikke har denne speciel ydelse på menuen  :D

men jeg delte min, for mig super fede 'lotto' oplevelse og håber det er nok  :D

denne oplevelse kostede mig i øvrigt sølle 500,-  :D :D :D

måske jeg skulle prøve igen snart og bede om 'det samme som sidst tak*  :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er det nok. Ikke. Men alligevel.... nok.

Det er de overvejelser man altid bliver nødt at gøre når man oplever noget helt ekstra. Skrive eller ikke skrive. Men hellere skrive som du, og udelade detaljer, end at ikke skrive overhovedet. Også lidt derfor jeg opfordrer folk at skrive i "Stories fra thaisteder-tråden". Fordi det er jo nogle saftige historier mange af os har oplevet, men som er lidt svært at "anmelde" på sædvanligt vis,

Så mange tak for sharing your lotto. Hvad var det for et sted, sa' du?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke med mine ærede med-medlemmer, men jeg har ikke behov for at vide hvor. Først og fremmest, så ved vi jo ikke om andre kan være lige så heldige.( jeg har en lign oplevelse fra en del år siden hos en meget sød thaipige, der pludseligt udviklede sig ret heftigt i den gode retning).

Sekundært, kemien skal jo være til stede, og den er man ikke garanteret nogen steder.

Såh, tillykke med den fede oplevelse. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke med mine ærede med-medlemmer, men jeg har ikke behov for at vide hvor. Først og fremmest, så ved vi jo ikke om andre kan være lige så heldige.( jeg har en lign oplevelse fra en del år siden hos en meget sød thaipige, der pludseligt udviklede sig ret heftigt i den gode retning).

Sekundært, kemien skal jo være til stede, og den er man ikke garanteret nogen steder.

Såh, tillykke med den fede oplevelse. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læste anmeldelsen med stor fornøjelse, Super oplevelse og nu kan du tage navne forandring til Lucky Hippo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

Jeg har tidligere ligeledes prøvet 6 håndsmassage hos Suphaphorn Wellness, dette skete også uden jeg havde bedt om det og i forbindelse med at pigerne ønskede at hygge sammen fornemmede jeg. - Men desværre aldrig blevet budt på gratis hoi. Hvis du har lyst tror jeg vi er mange der gerne vil høre fortsættelse på historien - Jeg tro den søde lille thaipige er interesseret i andet end et kundeforhold :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baltazar sagde den 23 Nov 2014 - 1:05 PM: Baltazar sagde den 23 Nov 2014 - 1:05 PM:

Jeg har tidligere ligeledes prøvet 6 håndsmassage hos Suphaphorn Wellness, dette skete også uden jeg havde bedt om det og i forbindelse med at pigerne ønskede at hygge sammen fornemmede jeg. - Men desværre aldrig blevet budt på gratis hoi. Hvis du har lyst tror jeg vi er mange der gerne vil høre fortsættelse på historien - Jeg tro den søde lille thaipige er interesseret i andet end et kundeforhold :-P

der kommer ingen fortsættelse, medmindre jeg får samme tur næste gang - så kalder vi den 6 håndsmassage i 2  :D :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også for noget tid siden forbi Suphaphorn Wellness og fik 6 håndsmassage min anmeldelse fra dengang ligger her:

Fik besøgt stedet i sidste uge med min kæreste og hun fik sagt til massøren, at det skulle være hård masage He He hvilket resulterede i, at hendes blod cirkulation blev sat så meget igang at benene summede og snurre de et par dage efter. Udfra Baltazars oplevelser tro jeg, at i stedetfor at kede sig når der kun er en kunde i forretningen så hjælper De lidt til og måske falder der også lidt drikke penge p.g.a. den ekstra service. Så 4 hands og måske 6 hands massage er ikke Utopia på dette sted :-).

For at vende tilbage til trådstarters fantastiske oplevelse, så mangler man jo navnet på dette sted og fordi HappyHippo ikke ønsker at delagtiggøre dette så vil jeg mene, at det ikke er en anmeldelse men snare en fortælling som burde ligge i en anden tråd. Personligt har jeg også oplevet at få en helt speciel service hos en sød Thai pige igennem flere år men mener ikke det giver mening, at skrive en anmeldelse af Thai pigen når andre ikke vil kunne få den samme oplevelse.

Men takker da for din super fortælling HappyHippo

/Giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...