Hop til indhold
jens1333

fake eller ægte

Recommended Posts

Guest Bangbros

Er det ikke bare naturligt at anmelde den slags til sites admin? Det har jeg i hvert fald gjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Flot. Så fjerner de annoncen, og vupti er der en ny: https://annoncelight.dk/annonce/168688/magler-lommepenge-plzzz-hjaelp-xd

Jamen så anmelder man da bare også den - men nej nej, det kan man åbenbart ikke. Måske der er max. på anmeldelser??? Men man kan oprette ubegrænset antal af den slags annoncer??? Grænser da til at det site burde anmeldes, ikke kun annoncøren.

 

Sorry, er bare arrig  :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Politiet er vel det rigtige sted at anmelde sådan nogen til. Om de så vil bruge tid på det kan kun politiet vurdere.

Moderationen af annoncelight er kendt som værende pænt sagt mangelfuld. Eller ikke eksisterende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Jeg kan godt se at disse annoncer kan sætte Annoncelight i dårligt lys, og at der kan være grund til at de fjerner dem.

 

Om de er ulovlige, ved jeg ikke. Hvori består den eventuelle lovovertrædelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Jeg ved heller ikke om de som sådan er ulovlige, men forkastelige er de. Og det er uanset hvem der står bag dem. Og Annoncelight bør jo som udgangspunkt følge sine egne regelsæt, hvor paragraf 1 er ret klar:

 

  1. Alle annoncører skal være over 18 år, ligeledes skal dem man søger også være over 18.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den tidligere annonce blev anmeldt til SPP I Vejle som vil prøve at finde ud af om det var reelt eller om hun bliver moppet.

Da byen nu er skiftet, er det sandsynligvis mopning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...