Gæst Skrevet 20. November, 2014 Annonce fra EB. Intet link: FREDERIKSHAVN/ SINDAL NY pige, store bryster. 2 udløsninger 500,-. Frederikshavnsvej 425. 9183 4783 Blev mødt af en afrikansk (kenyansk) pige i starten af 30'erne. Hun er vel 155 eller 160 cm høj og virker ærligt talt lidt mut. Kæmpe(!!!) bryster der dog hænger en del. Kropsbygningen er nok at beskrive som små-chubby. Menukortet var meget standard med spansk til 400, fransk til 500, dansk til 600, mv. Jeg bad om det annoncerede tilbud hvilket ikke var noget problem. Penge skiftede hænder og i gang med akten. Jeg ved ikke hvor hun har lært at sutte - men flere burde smutte forbi den skole. Deep throat og gagging var inklusive og der var aldrig antydningen af tænder. Til gengæld var der et bredt udvalg af tricks Alt i alt endte jeg med at være der 50 minutter for 500 kroner. Det er sgu en god pris! Jeg kan dog ikke anbefale det. Da vi var færdige og hun skiftede fra rødt til hvidt lys opdagede jeg at hun var fuld af blå mærker. Hun kan selvfølgelig bare være klodset, men jeg tror der stikker andet under. Ved ikke hvorfor - kald det en mavefornemmelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2014 Hvordan var sex'en? Og talte hun dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2014 Den var ganske okay. Ikke noget speciet men heller ikke dårligt. 5/10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
netrom1919 30 Skrevet 22. November, 2014 Hejsa... Nogen som ved hvilken skål pigen bruger ?? Kan læse, at hun har kæmpe bryster !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madert 39 Skrevet 25. November, 2014 Jeg er også interesserret i at vide hvor store hendes bryster er?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 315 Skrevet 25. November, 2014 Havde været godt med et billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. November, 2014 Hun talte dansk, om end en smule gebrokkent. Hvilken skål hun bruger ved jeg sgu ikke. Det var i hvert fald ikke en A-skål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madert 39 Skrevet 26. November, 2014 Tak for svar men var hendes bryster større end andre meget storbarmede der er beskrevet eller billeder af herinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. November, 2014 Jeg må indrømme at jeg ikke er så erfaren udi feltet med stor-brystede glædespiger. Har du nogen eksempler som jeg kan holde det op mod? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
netrom1919 30 Skrevet 26. November, 2014 Hejsa... Du kan prøve at sammenligne med Sexy Amanda xxxl bryster Valby ?? Det er bryster i den størrelse jeg går efter og jeg har haft fornøjelsen af hendes... Kæmpe patter, som vejer 8 kg stykket... De største jeg har oplevet endnu !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. November, 2014 De er mindre end Amandas, men det virker ikke til at være meget. Hendes er i hvert fald også store! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
netrom1919 30 Skrevet 26. November, 2014 Bryder mig ikke om det du skriver med de blå mærker... Virkede hun nervøs eller fornemmede du at hun kunne lide det ?? Tungekyssede hun og har du før set billeder af hende på en profilside ?? Ellers tak for dine gode anmeldelser !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2014 Jeg bar forbi igen i aften men kørte med det samme. Hun havde ingen synlige mærker men til gengæld en promille der ville aftvinge enhver russers respekt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madert 39 Skrevet 30. November, 2014 Fik du så vurderet brysterne igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2014 Fik du så vurderet brysterne igen? Nej, jeg vendte om nærmest inden jeg var kommet ind. Hun fik hende her til at virke ædruelig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg