Hop til indhold

Vind 1/2 time i mit søde selskab :-)

Featured Replies

Skrevet

Michella DD (eller DeeDee)

Michella (Double) Delicious

Michella Bonmis

Michella Maitresse

Redigeret af Biltong

• Svar 177
  • Visninger 20.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Scooore...!!!       Glæder mig også meget til belønningen (kiss).   Hvad siger I brødre, vil I have en anmeldelse efterfølgende? (Bekræft evt. med et "Like")        

• Hej alle Tusind mange tak for jeres bidrag - det er helt overvældende, hvor mange forslag der er kommet! Jeg har nu bestemt mig, og har derfor fundet en vinder... Michella l'Amie er mit nye nav

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Måske Michella ikke behøver et efternavn... I så fald er det ikke første gang en kvinde ønsker sig noget, hun ikke behøver! :D

Skrevet

Velkommen til Michella.

Med fare for at tage allerede foreslåede navne foreslår jeg:

- Michella Marple

- Michella Diamond

- Michella Douce

Held og lykke med foretagenet og god vind!

Redigeret af Gæst

Skrevet

Hej Michella

Velkommen til.

Her et par bud, måske nogle er nævnt tidligere :/

- Grey

- Keyz el Key

- Luv

- Maze

- Saint eller Zaint

- Reid

- Sin eller Zin

- Mizz Michella eller Miss Michella (Dette er nok mine favoritter)

- Miles

- Mason

- May

Glæder mig til at se hvilket de ender med.

Skrevet

Hvorfor ikke noget dansk? Sæt tænderne i noget godt: Michella Mammam

Inspireret af dette gode råd vil jeg foreslå:

Michella Mums

Vh./TH :-P

Skrevet

Synes de mange fine forslag bliver for lange :cool: så hvorfor ikke bare Michy el. Michye

Steven

Skrevet

Jeg ville elske at vinde en halv time i Michellas søde selskab. Så selvfølgelig ville jeg være glad, hvis noget af mine forslag vinder.

Men jeg må indrømme, at jeg finder forslaget nedan bedst. Det er lidt usædvanligt, man lægger mærke til navnet. Og man får en dejlig følelse, når man ser det. "Michella . . . . mums!", tænker man når man er på vej til hende.

Inspireret af dette gode råd vil jeg foreslå:

Michella Mums

Vh./TH :-P

Skrevet

Michella Spice

For det er da det du er. Krydderi på hverdagen, ikke sandt?

Skrevet

Michella Ciaobella 

Michella Sensuella eller evt med z Senzuella

Skrevet

Michaellla Tusindfryd - fordi det er en lækker blomst, og du ganske sikkert er en fryd at opleve :)

Skrevet

Hej alle :)

Jeg er helt ny herinde, og faktisk taler jeg ikke dansk, men jeg har fået hjælp til denne oversættelse. :)

Jeg ønsker mig et "efternavn", og hørte en fugl synge om, at der engang blev afholdt en vellykket konkurrence med det mål at finde på et fikst efternavn til en anden pige. Det vil jeg da også prøve! Så kære Eroguide-medlemmer... Læg hovederne i blød og hjælp mig med at finde på noget unikt. :)

Rent typemæssigt er jeg en varm og kærlig hyggenussepusse pige...

Hov, jeg glemte det næsten! Vinderen er den der finder på det bedste (i følge min mening) "efternavn, og præmien er en halv times sjov og ballade på min regning. :)

Jeg tænker, at i får en uge til at lade fantasien løbe løbsk. :D

På forhånd tak :)

Kys fra Michella <3

Kære Michella :)

- - mange bruger jo det med noget velklingende efter deres nickname - også i dit tilfælde : Michella + et eller andet

Michella - hvis man følger i andres fodspor, - hvor ender man så ??  - samme sted !! -  og BAGERST i køen :sad:  :sad: :sad:  :sad:  :sad:  :sad:  :sad:  

Prøv noget nyt så du ikke drukner i den store brogede masse; - men derimod skiller dig ud, så du bemærkes :wub:

Mit forslag :     Michella

- for dem der diskuterer smag og kvalitet før pris -      

Har jeg så vundet ?  :)

Mange hilsner

Nyder livet  

Redigeret af Nyder livet

Skrevet

Michella Cruella

Skrevet

Hvad med

Michella Pleaser

Michella Plese Her

Skrevet

Hej alle :)

Jeg er helt ny herinde, og faktisk taler jeg ikke dansk, men jeg har fået hjælp til denne oversættelse. :)

Jeg ønsker mig et "efternavn", og hørte en fugl synge om, at der engang blev afholdt en vellykket konkurrence med det mål at finde på et fikst efternavn til en anden pige. Det vil jeg da også prøve! :)

Så kære Eroguide-medlemmer... Læg hovederne i blød og hjælp mig med at finde på noget unikt. :)

Rent typemæssigt er jeg en varm og kærlig hyggenussepusse pige... ;)

Hov, jeg glemte det næsten! Vinderen er den der finder på det bedste (i følge min mening) "efternavn, og præmien er en halv times sjov og ballade på min regning. :)

Jeg tænker, at i får en uge til at lade fantasien løbe løbsk. :D

På forhånd tak :)

Kys fra Michella <3

Michella

-magnifique

-tasty

Redigeret af Mr. Ness

Skrevet

Jeg kommer ikke med noget svar.

Så, jeg er vel den oplagte vinder.      :-P      :arrow:     :mrgreen:

Kære Krølle Bølle

- et eller andet sted har jeg læst at du vist er Bornholmer - rigtigt - og hvis,- så er du jo sådan en slags "halvsvensker" :)

- er det her så ikke bedre end intet svar : Michella - hun knulre bollerne                   - jeg mener knulre betyder et eller andet frækt på svensk

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Skrevet

Dear Michella,

My suggestions concern stars and goddesses. Furthermore, they all work well in English:

Michella Star

Michella Nova

Michella Aurora

Michella Eos

Michella Isis

Michella Maia

Kind regards,

Pjotr

Skrevet

Tusind tak for alle jeres fantasifulde og sjove forslag ;):D

Helst skal jeg jo selv kunne udtale mit nye efternavn, og da jeg ikke taler dansk, vil jeg ikke engang prøve at udtale f.eks "Tusindfryd"! :D

Jeg kan kun besøges på Sjælland og i København. Så hvis en jyde skulle vinde og ikke vil ud på en længere køretur, så må præmien gå til en runner-up. :)

Skrevet

Her er også en:)

Michella Hottie

Skrevet

Kære Miss Chella

Nu har du omkring 300 eller flere forslag fra liderlige, skønne og hjælpsomme handyr :-)

Har du brug for flere, eller er du tæt på at kåre vinderen :-)

Venligst

French

Skrevet

Ok - også lige et par forslag herfra

Michella Tender

Michella Amber

Venligst Peter

Skrevet

Michella Matísse

Michella Milano/ Milani/ Milana

Michella Marceau

Skrevet

Dear Michella

What about somthing unique.

Michella Deja-Vu

its never been used before "to what i know!

and its a name you will remember and have a smile and a reminder of the Deja Vu of Michella 

:-P 

Skrevet

Michella Darling

Er allerede foreslået af Nille ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.