Hop til indhold
Gæst

Nyt job

Recommended Posts

Gæst

Må erkende at millionerne ikke triller ind ved almindelig arbejde! Ja Chefen, den Nar, kan sgu også være lidt irriterende at høre på  :???:  Så er kommet til en Skillevej i mit liv, hvor Skeen skal i den anden hånd. Jeg vil ind i en anden Branche… En branche hvor der er flere Penge… ligeledes vil jeg være Kongen og ikke Slaven, meget federe.

 

Jeg har puslet med tankerne et stykke tid, hvad skal jeg finde på? Bankrøver og Ganster har været indover. Men efter nærmere overvejelse, ville det være fedt, hvis man kunne kombinerere Arbejde og Hobby. Ja så var valget jo oplagt: ALFONS

 

Min første udfordring ligger i, hvordan bliver man det? Har kigget på Jobnet, der var ingen stilling som det! Ja har sågar kigget under Thyborøn, man skal jo vise sin fleksibilitet, men nej, intet held. Har Googlet det lidt, men ligeledes uden held. Nå måske man bare skulle sende nogle uopfordrede ansøgninger rundt til Luderne? " mangler du en Alfons?" Har overvejet om man bare går ind i en Klinik og siger " Hej Lækkermås, nu er jeg din Alfons" …. har lavet en risikoanalyse på det… man skal jo nok forvente, at få en ordentlig en på Lampen, hvis hun er ejet af en anden Alfons, hvis man gør det på den måde  :???:

 

Google har for en gangs skyld ikke været særlig behjælpelig i denne Proces. Der står faktisk ikke alverden om det at være Alfons! Hvad forventer sådan en Luder egentlig af Alfonsen? skal man slå hende i ny og næ? eller er det ok at være varm og kærlig ved hende og bare snuppe Pengene? Regning er ikke min stærkeste side, det lykkedes ikke rigtig for Lærerinden at få lært mig det, måske en mindre Kavalergang havde givet hende mere held, ikke utænkelig :smile: Men kan dog regne ud, at flere Ludere i Stalden må maksimere Profitten!!! Men hvad siger Luderen til man er hende "utro" sammen med flere Ludere? Slipper man heldig fra det? eller kommer det store ramaskrig så? Ja Kvinder i almindelighed er jo ikke så vilde med ens interesse i andre Kvinder  :???:

 

Kan man bruge hende som man lyster? ja det ville jo være lidt af et Personalegode  :cool: behøver ikke at være hver dag, men må da gerne!!!!!!!!!! Og har man sådan et Alfonsforbund? hvor man bytter Ludere med jævne mellemrum for at få ny inspiration? eller alternativt låner dem ud til hinanden uden beregning?

 

Ja udfordringer er der nok af  :-P  men kæmper videre med Projektet med krum Hals!!!!

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første udfordring ligger i, hvordan bliver man det?

 

Ja udfordringer er der nok af  :-P  men kæmper videre med Projektet med krum Hals!!!!

 

Du kunne jo til en begyndelse tage navneforandring til Alfonso :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må erkende at millionerne ikke triller ind ved almindelig arbejde! Ja Chefen, den Nar, kan sgu også være lidt irriterende at høre på  :???:  Så er kommet til en Skillevej i mit liv, hvor Skeen skal i den anden hånd. Jeg vil ind i en anden Branche… En branche hvor der er flere Penge… ligeledes vil jeg være Kongen og ikke Slaven, meget federe.

 

Ja udfordringer er der nok af  :-P  men kæmper videre med Projektet med krum Hals!!!!

Kære Havnebumsen

 

Mange andre mennesker som dig ender på et tidspunkt i deres liv med at nu bliver det sgu for træls - nu skal der andre "boller" :P  på suppen ( ved ikke om du kender udtrykket; men det betyder en stor ændring væk fra noget uhensigtsmæssigt)

 

Det er også sådan at : "den der evnen - har også pligten" :!:  :!:  - - eller sagt på noget mere forståeligt dansk : " - arbejde søger hen - hvor det bliver lavet!!!  - arbejde vil "kigge rundt" og se efter/lede efter hvem vil lave mig ;) 

 

- - har du tænkt på det ??       -    for hvis man ikke magter at sortere alle "knudemændene" og "grædekonerne" fra med alle deres problemer så kan det blive for meget :sad:  -  og det gælder både i privatlivet og arbejdslivet -  det kan tære på en selv.

 

Ja udfordringer er der nok af  :-P  men kæmper videre med Projektet med krum Hals!!!!   -  hvilket projekt ?? -  som alfonsen Alfonso? :P  :P :P  :P  :P  - eller noget andet mindre risikabelt ;)  ;) ;)  ;)  

 

Det eneste jeg kan bidrage med overfor dig er hjælp til selvhjælp: - prøv at tænke tilbage i dit tidligere arbejdsliv, der må da have været arbejdssituationer hvor du virkelig trivedes - gode kollegaer - spændende arbejde med udfordringer - arbejdsdagen fløj af sted - og du var ikke særlig træt ved fyraften - , - hvis ikke! - så ligger livet jo stadig foran dig - andre ting du aldrig har prøvet før!

 

- måske har du i "et tidligere liv" været alfons :P - hvordan gik det! - måske ubevidste kompetencer :P

 

Nå uanset hvad din fremtid bringer - så held lykke

 

Mange hilsner

Nyder livet

 

- -  og lige for resten - hvad laver du om et ½ år ??? -  hvad tror du selv :)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ku du ikke blive taler?

 

Anders Fogh-tale koster en kvart million

Den tidligere Nato-generalsekretær går højt ind på prislisten blandt internationale talere.
---------------------------------------------
Mindre end en kvart million kan vel også gøre det, og mon ikke du kunne levere nogle guldkorn :wink:
 
Jeg har som Rejsenetværk oplevet at få læst en anmeldelse op i sin fulde længde for et større selskab på et københavnsk værtshus, med et par synke fadøl til oplæseren undervejs.
 
Blev mig oplyst i chatten, det er da stort synes jeg, så mon ikke også Havnebumsen har en karriere der venter :)
 
Det skal så siges at det var en kortere anmeldelse af en af mine sjældne oplevelser i Danmark.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Ku du ikke blive taler?

 

Anders Fogh-tale koster en kvart million

Den tidligere Nato-generalsekretær går højt ind på prislisten blandt internationale talere.
---------------------------------------------
Mindre end en kvart million kan vel også gøre det, og mon ikke du kunne levere nogle guldkorn :wink:
 
Jeg har som Rejsenetværk oplevet at få læst en anmeldelse op i sin fulde længde for et større selskab på et københavnsk værtshus, med et par synke fadøl til oplæseren undervejs.
 
Blev mig oplyst i chatten, det er da stort synes jeg, så mon ikke også Havnebumsen har en karriere der venter :)
 
Det skal så siges at det var en kortere anmeldelse af en af mine sjældne oplevelser i Danmark.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

 

Du har ret Rejsenetværk!!! Man skal kigge på alle sine muligheder!

 

250.000 kr for et foredrag. Og hvem fanden gider i det hele taget at høre om Nato???? Det kan jeg sgu da gøre meget bedre! Kan godt lide Værthusideen  :-P  Og den med Fadøllene går jeg ALL IN på!!!!!! Men er der udsigt til et skrald Fisse eller 2 har jeg sværere ved at gennemskue  :???:  Må lave en Brainstorm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, Bumsen vil jo bare være en ærlig alfons.

Det er vist en kontradiktion - når det er ulovligt at være alfons, så er der vel ikke noget, der hedder en ærlig alfons (som sædvanligt undtaget Ekstra Bladet).

Men ellers er det vist nemt nok at være alfons - men giver måske alligevel lidt arbejde. En kendt leverandør tager f.eks. regelmæssigt til Spanien og henter lækre lamseben til Danmark, enten spaniere eller latinamerikanere. Forretningen gik naturligvis bedre inden Finanskrisen, men han har stadigvæk dejlige damer på hylden ind imellem. Så mere skal der ikke til: Tag til Spanien og find frem til en dejlig pige - og overtal hende og evt. hendes alfons om, at Danmark er sagen. Så er du i business! Men du skal naturligvis bruge en del tid på at sortere i telefonnumre og den slags. Og lange timer, hvor damen hygger sig gevaldigt i en varm lejlighed, mens du sidder i bilen og får kolde fødder og keder dig ind i helvede, mens du lytter til trafikradio eller P4 Morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er vist en kontradiktion - når det er ulovligt at være alfons, så er der vel ikke noget, der hedder en ærlig alfons (som sædvanligt undtaget Ekstra Bladet).

Men ellers er det vist nemt nok at være alfons - men giver måske alligevel lidt arbejde. En kendt leverandør tager f.eks. regelmæssigt til Spanien og henter lækre lamseben til Danmark, enten spaniere eller latinamerikanere. Forretningen gik naturligvis bedre inden Finanskrisen, men han har stadigvæk dejlige damer på hylden ind imellem. Så mere skal der ikke til: Tag til Spanien og find frem til en dejlig pige - og overtal hende og evt. hendes alfons om, at Danmark er sagen. Så er du i business! Men du skal naturligvis bruge en del tid på at sortere i telefonnumre og den slags. Og lange timer, hvor damen hygger sig gevaldigt i en varm lejlighed, mens du sidder i bilen og får kolde fødder og keder dig ind i helvede, mens du lytter til trafikradio eller P4 Morgen.

 

Det lyder som om, du har overvejet den løbebane meget nøje Louie ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om, du har overvejet den løbebane meget nøje Louie ;)

 

Nu begynder det at ligne noget. Med Louie som erhvervsvejleder og Anders Fogh som moralsk forbillede. Nu mangler Bumsen kun en farvestrålende vest, en hat og en pakke tyggegummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret Rejsenetværk!!! Man skal kigge på alle sine muligheder!

 

250.000 kr for et foredrag. Og hvem fanden gider i det hele taget at høre om Nato???? Det kan jeg sgu da gøre meget bedre! Kan godt lide Værthusideen  :-P  Og den med Fadøllene går jeg ALL IN på!!!!!! Men er der udsigt til et skrald Fisse eller 2 har jeg sværere ved at gennemskue  :???:  Må lave en Brainstorm

 

Simple principper:

Har du penge kan du få piger :P

Har du snakke-tøjet i orden kan du charme dig ind :D

 

Har du ingen af delene, må du prygle aben :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Pimp forestiller jeg mig, du skal være en "hård banan" :P

Du skal pisse dit territorium af og holde andre pimps væk. Du skal alliere sig med nogle MC-drenge for at få beskyttelse og betale beskyttelsespenge til dem.... evt. have et pimp-netværk, så du kan få nogen til at "passe på" dine piger, når du ryger ind og sidde, i tide og utide :lol:

 

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Pimp forestiller jeg mig, man skal være en "hård banan" :P

 

Det var måske en ide først at gå i mesterlære hos mafiaen på Sicilien?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du ingen af delene, må du prygle aben :lol:

Smart. Når vi lusker ned på havnen, kan vi kende Havnealfonsens piger. Det er dem, som har et blåt øje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej den albanske mafia er værre ! Den italienske mafia er det rene vand og er blevet stuerent gennem tiden :P

 

Den værste er den russiske. Det er mildt sagt modbydelige og onskabsfulde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej den albanske mafia er værre ! Den italienske mafia er det rene vand og er blevet stuerent gennem tiden :P

 

Jamen, så skal Havnebumsen en tur til Tirana.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...