Hop til indhold

Mansion girls

Featured Replies

Skrevet

Hej

Overvejer at tage til Mansion Girls i Rødovre i aften.

Kan det anbefales? Beliggenhed diskret? Og stedet godt? Pigerne ser jo dejlige ud :-)

Skrevet

Hej VanVitalli,

Tjo. Rimelig diskret om aftenen - lige op ad slotsherrensvej, men om aftenen er der næppe nogen der bider mærke i bordellusk med 60 km i timen.

Billederne er altid ægte - har aldrig oplevet andet.

Du må godt gå lidt stille med dørene omkring det for det er min lille hemmelighed.....men Candy er riiimelig hot og god til hvad hun nu beskæftiger sig med. 

God fornøjelse med det - call

Skrevet

Du skal være opmærksom på at pigerne ofte er en hel del ældre og tungere end da billederne blev taget. Derfor risikerer man at blive skuffet når man ser dem i virkeligheden. Det er en god idé at have en plan B. Det kunne for eksempel være at besøge Seductiongirls, som ligger lige i nærheden (5 minutters gang derfra).

Skrevet

Har besøgt Mansion Girls mange gange, som man kan se bruger de professionelle billeder, derfor kan man måske godt blive lidt skuffet når man møder pigen i virkeligheden, Man det er slet ikke fordi det ikke er den samme pige, det er bare den forskel der er mellem pigen in real life og pigen på prof. billeder. pigerne er rigtig dejlige og for det meste er deres service også. Villaet ligger lige ved siden af et værksted, men det ligger alligevel meget diskret, da man ikke se indenfor ud fra gaden. 

Skrevet

Jeg har kun set to af pigerne på stedet. Kia og Zahara. De ser knaldgodt ud i 3D. De gør deres billeder til skamme!

Men jeg skal ikke kunne sige med de andre piger..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.