Hop til indhold
kanonkongen

Jeg vil gerne, hører jeres synspunkter/prioriteter ifht samskabelse om prostitution.

Recommended Posts

Hej allesammen, emnefeltet blev lidt lang. Men det blev sådan.  :-P  Der har været mange, indlæg om prostitution, jeg vil godt prøve en lidt anderledes måde, at anskue det på. Med jeres hjælp. i må gerne komme med mange input. Det er jo jeres mening der tæller her. Ikke min. 

 

Problemstillingen, jeg gerne vil udfordre jer med, er som følgende.

 

Hvad er de åbenlyse fordele, ved prostitution for samfundet i DK?

 

Hvad er/kan ulemperne være ved prostitution?

 

Hvad er din holdning til prostitution?

 

Kunne der være nogle alternative løsninger, der kunne hjælpe Os Kunder/gæster og Pigerne?

 

Ville der være nogle ting, i kunne anbefale der kunne blive bedre, Her gælder det både jer mænd og piger?

 

Ja det er mange spørgsmål. Men vil gerne, have jer til. At reflektere over fordelene først. (og hvorfor i ser det som en fordel) Og kom bare med alle de forslag i kan. Tror mange af os sagtens kan finde alle ulemperne. Det handler ikke om, at stigmatisere mere end det er i forvejen.

 

Det vil give os et indblik i hvordan vi tænker. Når vi tager kontakt til pigerne. Der er ikke noget uværdigt ved at være afhængig af andre. Det er et vilkår ved livet, både når vi fødes og når vi dørDer er ikke noget uværdigt ved at være afhængig af andre. Det er et vilkår ved livet, både når vi fødes og når vi dørDer er jo ikke noget uværdigt for os mennesker, at være afhængig af andre. Det er et vilkår ved livet, både når vi fødes og når vi dør. Og Herpå EG er det så glædespigen vi er afhængige af. og glædespigen af os. Sådan lidt firkantet sagt.

 

Samtidig, kan os her på EG se de holdninger og meninger vi har ifht, prostitution. Så beder jer om, at være nysgerrige og finde jeres lille skribent frem. :-P

 

Og lad os nu bare hører alle meninger holdninger uden person fnidder. 

 

I må have en dejlig mandag aften. 

 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først vil jeg da gerne vide, hvad du mener med ordet "samskabelse" i overskriften? Det har jeg vist ikke set før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først vil jeg da gerne vide, hvad du mener med ordet "samskabelse" i overskriften? Det har jeg vist ikke set før.

Ja nyt ord i know.  :-P  :-P Som, jeg ser det er begrebet Samskabelse. rettet efter en måde, at fokusere på en proces, hvor forskellige aktører herinde på EG sammen udvikler en samhørighed. Om det vi er herinde for. Håber det var et svar nok.

 

God dag BX

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...