Hop til indhold

Massage Q45 Randers

Featured Replies

Skrevet

hej jeg har også hendes telefon nummer så hun skrev til mig idag er hun ikke klar før næste år

• 10 months later...
  • Svar 55
  • Visninger 54.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Q 45 Massoer Randers
    Q 45 Massoer Randers

Bittle vil starte med at sige tak for de rossene ord Er jeg rigtig glad for at du syntes om min massage og sted men vil lige sige at du gav altså også 450kr rigtig du trode det var 400kr men du fik d

• aalborgmand50
    aalborgmand50

heeej har besøgt den dejlg Q i  dag ..må bare sige det har bare været en mega go dag  lækkert sted meget  dejlig at snakke med tænder totalt på hende .fik den dejligeste massage wwauuu 

• Jeg gav 450 kr for 1 time da jeg besøgte hende. Jeg ville også give hende 400 men fik at vide at nu hun var flyttet så kostede det lidt mere så der var til huslejen det nye sted.

Skrevet
huggo skrev, den 7.10.2023 at 14:04:

hej jeg har også hendes telefon nummer så hun skrev til mig idag er hun ikke klar før næste år

Nogen der ved om hun er kommet i gang igen?

• 5 months later...
Skrevet
hjlarsen skrev, for 4 timer siden:

Mon hun stadig tager imod kunder?

Du kan prøve at skrive til hende, der er kontaktoplysninger i tråden her.

• 11 months later...
  • 1 month later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.