Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have læst de mange positive anmeldelser af Q45 faldt det så heldigt ud af jeg havde en forretningstur rundt i landet, og kom tæt forbi Randers. En dag med knap 1100 km bilkørsel kunne fint afbrydes af en god massage midtvejs. Til alt held havde hun en ledig tid om eftermiddagen som passede i dagens program. Så afsted med mig.

Stedet ligger meget diskret og der er fin mulighed for parkering. Klinikken er rigtig pæn og ser "professionel" ud. Med andre ord, en rigtig officiel massageklinik i ordets oprindelige betydning.

Og til forskel fra alle thaimassage-stederne ligger man på en rigtig massagebriks, der kan køres op og ned afhængig af hvilken del af kroppen der arbejdes på. 

Jeg havde bestilt en helkropsmassage, og det var kort sagt rigtigt godt. Hun har meget stærke fingre og hænder og trykker godt til, så man kan mærke det nytter noget. Lige som det skal være.

Efter massagen blev jeg venligt tilbudt afslutning med hånden, men jeg havde idag kun fokus på massagen, så det må blive næste gang. For det er helt sikkert jeg kommer igen, hvis jeg får et ærinde i denne del af Jylland igen.

Om Q45 kan siges at hun er pæn og slank, med sort langt hår og alderen passer vist meget godt med navnet...Venlig og imødekommende og nem at snakke med undervejs, hvis man er til det. Prisen var 400 kr for 1½ times massage. Alt i alt absolut godkendt.

God fornøjelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen var 400 kr for 1½ times massage. 

God fornøjelse. 

Jeg gav 450 kr for 1 time da jeg besøgte hende. Jeg ville også give hende 400 men fik at vide at nu hun var flyttet så kostede det lidt mere så der var til huslejen det nye sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bittle vil starte med at sige tak for de rossene ord

Er jeg rigtig glad for at du syntes om min massage og sted men vil lige sige at du gav altså også 450kr rigtig du trode det var 400kr men du fik den samme besked som bamssefyr :)

Bare så der ikke er nogen der tror der er nogen der får det billiger end andre har faste priser og dem kan der ikke rokkes ved

Mvh Q45 Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt q45, dog på det gamle sted. Tror tiden er inde til et nyt besøg, for det er en god massage og et godt HJ. Pigen er ganske almindelig af udseende med et par dejlige bryster (piercede). Hun er sød og venlig og man føler sig godt tilpas. Kun afstanden og at det er svært for mig at planlægge lyst og ikke mindst lejlighed, gør at jeg ikke er forbi hver uge. Hun er jo blevet en populær pige (og det er helt fortjent). Det eneste dårlige jeg kan sige er at jeg har en skrue til at ligge i ballemuskulaturen efter en operation og den kom under behandling som var det en myose der skulle slås ihjel. Jeg syntes det var ømt og tænkte ikke over at det var den satans skrue - men det gjorde så ondt efterfølgende at det glemmer jeg aldrig igen :) og lad mig lige slå fast; hvordan i alverden skulle hun kunne vide det? Det er nok ikke så mange der har sådan en til at flyde rundt i musklerne :/

Anyway, mine bedste anbefalinger til Q45, hun er sød og rar og gør et rigtig godt stykke arbejde.
Næste gang tror jeg jeg vil prøve blow. Er der nogen (evt dig selv, Q45) som kan oplyse om det er med eller uden? til roden eller ?
Ha en dejlig dag derude ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

heeej

har besøgt den dejlg Q i  dag ..må bare sige det har bare været en mega go dag 

lækkert sted meget  dejlig at snakke med tænder totalt på hende .fik den dejligeste massage wwauuu 

fik helkrops   fik afslutning ja jeg fik det hele og ikke mindst go tid .. og syntes der var en lækker kemi imellem os ikke noget koldt og ligegyldigt ..så dejligt så frækt ...og ja ..det er ikke sidste gang   jeg køre til randers ...wwauuuuuuu 

ps..hendes dres var så frækt tændt mig vildt .... *S*og        sikke en krop ..lige mig *S*

ha en go dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
sofus 2 skrev, for 30 minutter siden:

Eksistere hun i nu 

Hun var på siden mandag så prøv at skrive en PM til hende. Det er år siden jeg besøgte hende og det var godt. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
sofus 2 skrev, for 5 timer siden:

Eksistere hun i nu 

Det hedder, endnu,  i nu er noget helt andet men skidt pyt, vi ved hva du mener, og jo hun er helt klart af de bedre, go massage, go sex, dem er der ikk mange af, good luck :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Kimbj skrev, for 7 timer siden:

Hold da op, så blev der lige fundet en gammel tråd frem, af en ny bruger ;-)

Ny bruger????

Sofus har været medlem siden 2015 og har flere indlæg end dig!!!

Hvad vil du med dit indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Trooper skrev, for 5 minutter siden:

Hvad yder hun af sex?

Det finder du ud af når du besøger hende (længe siden jeg var) 

men du går næppe derfra uden smil <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 18/11/2020 at 13:49:

Hun var på siden mandag så prøv at skrive en PM til hende. Det er år siden jeg besøgte hende og det var godt. 
8000

Jeg kan ikke finde noget på hende, har søgt flere steder, gider du hjælpe mig ?

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Servciesboy skrev, for 16 minutter siden:

Tak og jeg har skrevet til hende

Se PM :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Hun er god  til at svare, har haft kontakt med hende, er virkelig “trængende” efter en god massage, men hun svarer hun desværre ikke må åbne med de nuværende restriktioner som Mette og co. mener vi skal have

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...