Hop til indhold
Gæst

Jeg undre mig gang på gang.. hvorfor er der så mange forsømte mænd.

Recommended Posts

hahaha... I to tosser trænger vist til lidt søvn :lol:

Men jeg er enig - "burde" er da totalt irrelevant i denne sammenhæng... det er da fløjtende ligegyldigt om han burde tænde på sin kone, hvis han ikke gør det. Det kan kun bruges til at pege fingre af manden, men det løser ingenting.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At pege fingre løser i hvert fald at vi får dømt den skyldige - det eneste samfundet og moralen begærer: Manden selvfølgelig, i det at han ikke føler det han burde, ikke siger undskyld for det og heller ikke drukner sig. Noget han virkelig burde nu når han ikke føler det han burde.

Og ja - jeg burde nok sove lidt. Kørte bil hele natten, standsede hos de japanske piger i morges, tog til arbejde og er nu bare træt og latterlig.

Godnat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Om der er mange forsømte mænd???? JA ellers havde vi glædespiger ikke så travlt... Det vil nok altid være sådan i et forhold, at den ene ønsker mere og noget andet end den anden, at det typisk er manden er der vel mange årsager til, så som graviditet , fødsel , travlhed osv...

Men kommer det til hvad der er realt er problemet, så tænker jeg det stikker dybere, for hvis man virkelig elsker, så har man forståelsen og kan sætte egne behov til siden for en stund.

Så handler det om kærlighed eller pikkens behov?

I min verden får mine mænd ALTID sex nok, da jeg både som glædespige og kæreste ved hvor vigtigt det er for et forhold men også fordi jeg altid selv har haft en stor lyst... Her hvor det går galt i mine øjne, er der hvor ingenting er godt nok og så kan det da godt blive til en " forsømt" mand ting...

For er det ikke lidt sådan, at det kan blive lidt a la mer vil have mere, at græsset altid er grønner på den anden side, at det " forbudte" altid er mere spændene, at jagten som mænd har i sig aldrig stopper, at mange ( specielt her i branchen) faktisk er sexsafhængig ( og jo det er en sygdom, ligesom andre afhænigheder) , at dobbeltmoralen i at " jeg må, du må ikke" / ejerfornemmelser er tilstede også, at ville have både Madonna og ludderen i et, at når liderligheden sætter ind, så er det ude af øje ude af sind osv osv osv...

Nu er det jo langt fra alle mænd der er sådan, heldigvis!!! Mange ville kunne nikke genkendende til bare en af de nævnte ting, men mange ville også sige, nej jeg tror på tosomheden, tilliden, kærligheden og intimiteten med den man elsker er nok osv. HELDIGVIS.

For hvad gjorde vi ellers ,os med hjerter der tror på kærligheden og den eneste ene? Hvor går vi hen når, alt hvad vi har prøvet på ikke bliver som vi ønskede? Alle de gode intentioner om, at gøre det så dejligt, rart, kærligt, ægtet, og forførende som man ønskede og gerne så modtaget med gensidig kærlighed??? Nå man ikke så rigtig ud, gjorde det rigtige, følte det rigtige, når ALLE andre kvinder er i tankerne end en selv... ja hvor gik vi hen hvis troen og håbet ikke var der...?

Tror mange forsømte mænd og de der synes de fortjener meget mere og bedre, skulle overveje den simple løsning, der hedder åbent forhold. Her ville den forsømte ikke skulle føle at nøjes ej heller at lyve, eller leve et dobbeltliv. Jeg tænker samfundet og normerne er til det, vi har frit valg på så mange ting og intet er længere væk end vi kan få det, vi er en forkælet nation og vil have både i poser og sække, så det optimale må da være at indrette sig herefter, hvis man føler sig forsømt på den ene eller anden måde..

Personligt indlæg her ja, såret ja, vred ja, ligeglad ja, alle følelser i kaos JA, MEN ikke uden håb og troen på jeg stadigvæk intet gør halvt og at JEG er værd at elske ( man kan godt elske en ludder , hvis man er klog og ærlig nok til at se mennesket bag...) også uden at føle sig forsømt....

Medina: når intet er godt nok. Skøn tekst.

Vil benytte min taletid her på, at takke af hjertet alle jer der har sendt fødselsdags sange hver dag i november, skrevet varme og støttende breve, besøgt mig og røv forkælet mig, tak for alle gaverne, blomsterne , chokoladen osv. Af hele mit TAK. I beviser at den gode karma er der smil.

Må i alle have en skøn og lykkelig jul samt et godt og lykkebringen nytår.

Mange kærlige knus og kram fra Line.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...