Hop til indhold
an2n

Oralsex og tandlæger . . . :(

Recommended Posts

Det ses ved en blanding af mekanisk vævsskade og en sugevirkning ved undertryk, der giver skader på den bløde gane og slimhinden. Det ses ved rødmende blodudtrækninger.

Jeg vil gerne møde den tandlægen, der kan med 100% sikkerhed kan afgøre, om man har suttet meget på sugerør(fx. en tyk milkshake) eller lignende, eller om man har lavet det "frække".

Du kan blive smittet med sygdomme som goneré, klamydia og HIV. Og hører du til dem, der børster tænder og bruger tandtråd inden oralsex – så forhøjer du risikoen for at blive smittet med en kønssygdom. Tandbørsten eller tandtråden efterlader nemlig små revner i tandkødet – og det forhøjer altså risikoen for at blive smittet.

Og mundskyl er heller ikke at anbefale. Det ødelægger nemlig den naturlige beskyttende barriere, som spyttet danner.

At blod-transmitterede kønssygdomme kan overføres oralt via rifter/sår i munden, er en "gammel" nyhed. De glemmer dog i artiklen, at forholde sig til selve risikoen, som formentligt ikke er meget højere, end risikoen for at man oplever, at et kondom sprænger uden at man bemærker det og derved bliver smittet.

Men de har ret i, at risikoen kan forøges (hvor meget er dog uoplyst), hvis man lige inden den usikre sex, tager tandbørsten/tandtråd og fræser en masse små-rifter op i mund og gane.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er god nok.

Sidst jeg var ved tandlægen, spurgte han med det samme om jeg havde dyrket sex dagen før og havde været i en 69´er.

Øh ja svarede jeg og tænkte at jeg havde et kussehår siddende mellem to tænder.

"tænkte det nok", sagde han: "Du har lort i næseboret"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er god nok.

Sidst jeg var ved tandlægen, spurgte han med det samme om jeg havde dyrket sex dagen før og havde været i en 69´er.

Øh ja svarede jeg og tænkte at jeg havde et kussehår siddende mellem to tænder.

"tænkte det nok", sagde han: "Du har lort i næseboret"

Laughing-smiley-face-2.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spurgte også engang en gp som gav deep throath om det ikke var hårdt for ganen.

Jo jo, svarede hun, var også hos lægen for få checket mandlerne, og han spurgte "hvad dælen laver du? Der er jo blå mærker".

Det kan jeg godt forestille mig. Tænk at blive mundkneppet 10 gange på én dag, af mænd som ikke holder sig tilbage. Ouch.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette kunne jo være blå bols (Curacao) der farver lidt :-). Nå spøg til side, mener faktisk at tandlæger kan se en hyppigere frekvens af mundhule kræft for De patienter der dyrker oralsex til mænd. Måske nogen ved mere om dette ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...