Hop til indhold
ThorsHammer

"ikke tilladt at citere andre debattører, uden dennes accept.."?!

Recommended Posts

Gennemlæste lige hurtigt de nye, opdaterede regler og retningslinjer på Eroguide og fandt denne passus:

"Ligeledes er det ikke tilladt at citere andre debattører, uden dennes accept." ??

 

Er det en trykfejl? Eller bare en ubehjælpsom formulering?!
 

For det kan da vel ikke være rigtigt, at man ikke længere må citere andre debattører...!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gennemlæste lige hurtigt de nye, opdaterede regler og retningslinjer på Eroguide og fandt denne passus:

"Ligeledes er det ikke tilladt at citere andre debattører, uden dennes accept." ??

 

Er det en trykfejl? Eller bare en ubehjælpsom formulering?!

 

For det kan da vel ikke være rigtigt, at man ikke længere må citere andre debattører...!?

se venligst den anden tråd om dette emme 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gennemlæste lige hurtigt de nye, opdaterede regler og retningslinjer på Eroguide og fandt denne passus:

"Ligeledes er det ikke tilladt at citere andre debattører, uden dennes accept." ??

 

Er det en trykfejl? Eller bare en ubehjælpsom formulering?!

 

For det kan da vel ikke være rigtigt, at man ikke længere må citere andre debattører...!?

Nu har du jo netop gjort dig skyldig i den citatpraksis som i flg. reglen IKKE er tilladt ;)

 

 Under 'feedback' startede jeg en streng tidligere i dag som Moderator har givet en 'timeout' :???:  - og så formaster du dig til at starte en ny streng - sig mig - hvad er meningen  :?:  :?:  :?:

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i af formuleringen i § 16, var lidt dårlig. Nu har jeg opdateret den så den gerne skulle give mere mening.

 

§ 16. Signaturer må max. være på 3 linjer inkl. linjeskift. Skriftstørrelsen må ikke være større end 14. Signaturer der er større end 3 linjer og/eller har en skiftstørrelse på mere end 14, vil blive slettet af administrationen. Ligeledes er det ikke tilladt at citere andre debattører i sit signatur, uden dennes accept.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg er enig i af formuleringen i § 16, var lidt dårlig. Nu har jeg opdateret den så den gerne skulle give mere mening.

 

§ 16. Signaturer må max. være på 3 linjer inkl. linjeskift. Skriftstørrelsen må ikke være større end 14. Signaturer der er større end 3 linjer og/eller har en skiftstørrelse på mere end 14, vil blive slettet af administrationen. Ligeledes er det ikke tilladt at citere andre debattører i sit signatur, uden dennes accept.

 

Det er da lidt misvisende info, når man går ind og vil rette i sin signatur får man dette og vide  

 

Ret signatur

 

Din signatur må indeholde:

  • • Ethvert antal billeder
  • • Billeder af enhver størrelse
  • • Ethvert antal webadresser
  • • Ethert antal linjer 

 

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Det er da lidt misvisende info, når man går ind og vil rette i sin signatur får man dette og vide  

 

Ret signatur

 

Din signatur må indeholde:

  • • Ethvert antal billeder
  • • Billeder af enhver størrelse
  • • Ethvert antal webadresser
  • • Ethert antal linjer 

 

Babsi.. Du har forhåbentlig lige så meget fokus på din kommende Juleselfie Kalender som på at skrive meget intelligente indlæg herinde ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til moderator og admin for præciseringen!

 

Jeg beklager, at jeg i første omgang havde overset Bundstokkens tråd om samme problemstilling - håber på tilgivelse... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad menes med ens signatur - hvad er det?

 

Er det tilladt at citere andre brugere i egne indlæg i debatten, eller er det ikke?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Signatur er den 'underskrift', som man har valgt skal stå under alle ens indlæg.

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det tilladt at citere andre brugere i egne indlæg i debatten, eller er det ikke?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja det er tilladt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Babsi.. Du har forhåbentlig lige så meget fokus på din kommende Juleselfie Kalender som på at skrive meget intelligente indlæg herinde ? :smile:

 

Jojo, mit hoved er fyldt med ideer, -men nu er der jo et stykke tid og løbe på endnu ;)

 

Har brug for assistance til og skrive god jul på min bagdel, men ka' ikke nå derom, det kan du jo passende lige gøre, imellem tiden må du lige finde et par julebryg g-strenge til mig, hvis nu de følger med i en sixpack du tager med på havnen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jojo, mit hoved er fyldt med ideer, -men nu er der jo et stykke tid og løbe på endnu ;)

Har brug for assistance til og skrive god jul på min bagdel, men ka' ikke nå derom, det kan du jo passende lige gøre, imellem tiden må du lige finde et par julebryg g-strenge til mig, hvis nu de følger med i en sixpack du tager med på havnen ;)

Eftersøgning er igangsat :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...