ThorsHammer 519 Skrevet 16. November, 2014 Gennemlæste lige hurtigt de nye, opdaterede regler og retningslinjer på Eroguide og fandt denne passus: "Ligeledes er det ikke tilladt at citere andre debattører, uden dennes accept." ?? Er det en trykfejl? Eller bare en ubehjælpsom formulering?! For det kan da vel ikke være rigtigt, at man ikke længere må citere andre debattører...!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 16. November, 2014 Gennemlæste lige hurtigt de nye, opdaterede regler og retningslinjer på Eroguide og fandt denne passus: "Ligeledes er det ikke tilladt at citere andre debattører, uden dennes accept." ?? Er det en trykfejl? Eller bare en ubehjælpsom formulering?! For det kan da vel ikke være rigtigt, at man ikke længere må citere andre debattører...!? se venligst den anden tråd om dette emme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2014 '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 16. November, 2014 Gennemlæste lige hurtigt de nye, opdaterede regler og retningslinjer på Eroguide og fandt denne passus: "Ligeledes er det ikke tilladt at citere andre debattører, uden dennes accept." ?? Er det en trykfejl? Eller bare en ubehjælpsom formulering?! For det kan da vel ikke være rigtigt, at man ikke længere må citere andre debattører...!? Nu har du jo netop gjort dig skyldig i den citatpraksis som i flg. reglen IKKE er tilladt Under 'feedback' startede jeg en streng tidligere i dag som Moderator har givet en 'timeout' - og så formaster du dig til at starte en ny streng - sig mig - hvad er meningen Venligst Spunsen/Bundstokken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 16. November, 2014 Jeg er enig i af formuleringen i § 16, var lidt dårlig. Nu har jeg opdateret den så den gerne skulle give mere mening. § 16. Signaturer må max. være på 3 linjer inkl. linjeskift. Skriftstørrelsen må ikke være større end 14. Signaturer der er større end 3 linjer og/eller har en skiftstørrelse på mere end 14, vil blive slettet af administrationen. Ligeledes er det ikke tilladt at citere andre debattører i sit signatur, uden dennes accept. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2014 (edited) Jeg er enig i af formuleringen i § 16, var lidt dårlig. Nu har jeg opdateret den så den gerne skulle give mere mening. § 16. Signaturer må max. være på 3 linjer inkl. linjeskift. Skriftstørrelsen må ikke være større end 14. Signaturer der er større end 3 linjer og/eller har en skiftstørrelse på mere end 14, vil blive slettet af administrationen. Ligeledes er det ikke tilladt at citere andre debattører i sit signatur, uden dennes accept. Det er da lidt misvisende info, når man går ind og vil rette i sin signatur får man dette og vide Ret signatur Din signatur må indeholde:• Ethvert antal billeder • Billeder af enhver størrelse • Ethvert antal webadresser • Ethert antal linjer Redigeret 16. November, 2014 af Kysseglade Molly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2014 Det er da lidt misvisende info, når man går ind og vil rette i sin signatur får man dette og vide Ret signatur Din signatur må indeholde:• Ethvert antal billeder • Billeder af enhver størrelse • Ethvert antal webadresser • Ethert antal linjer Babsi.. Du har forhåbentlig lige så meget fokus på din kommende Juleselfie Kalender som på at skrive meget intelligente indlæg herinde ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 16. November, 2014 Tak til moderator og admin for præciseringen! Jeg beklager, at jeg i første omgang havde overset Bundstokkens tråd om samme problemstilling - håber på tilgivelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 16. November, 2014 Hvad menes med ens signatur - hvad er det? Er det tilladt at citere andre brugere i egne indlæg i debatten, eller er det ikke? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2014 (edited) Hvad menes med ens signatur - hvad er det? Er det tilladt at citere andre brugere i egne indlæg i debatten, eller er det ikke? Venlig hilsen Rejsenetværk Signatur er den 'underskrift', som man har valgt skal stå under alle ens indlæg. Redigeret 16. November, 2014 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2014 Er det tilladt at citere andre brugere i egne indlæg i debatten, eller er det ikke? Venlig hilsen Rejsenetværk Ja det er tilladt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2014 Babsi.. Du har forhåbentlig lige så meget fokus på din kommende Juleselfie Kalender som på at skrive meget intelligente indlæg herinde ? Jojo, mit hoved er fyldt med ideer, -men nu er der jo et stykke tid og løbe på endnu Har brug for assistance til og skrive god jul på min bagdel, men ka' ikke nå derom, det kan du jo passende lige gøre, imellem tiden må du lige finde et par julebryg g-strenge til mig, hvis nu de følger med i en sixpack du tager med på havnen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2014 Jojo, mit hoved er fyldt med ideer, -men nu er der jo et stykke tid og løbe på endnu Har brug for assistance til og skrive god jul på min bagdel, men ka' ikke nå derom, det kan du jo passende lige gøre, imellem tiden må du lige finde et par julebryg g-strenge til mig, hvis nu de følger med i en sixpack du tager med på havnen Eftersøgning er igangsat :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg