Guest Randers43 Skrevet 14. November, 2014 Hej:) Vil blot lige høre om der er nogen der har haft besøg af denne smukke kvinde?? Hun lover billed garanti og at hvis det ikke er hende i døren så må mand sende hende hjem igen Hilsen Randers43 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 14. November, 2014 Det kan være at det er hende på billederne, men det er jo ikke sikkert at de ligner mere.. ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 14. November, 2014 køb dansk så er du fri for og diskutere med hendes chaffør i døren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maler37 6 Skrevet 14. November, 2014 Det er hende hun holder også til i gullestrup i Herning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maler37 6 Skrevet 14. November, 2014 Det er hende hun holder også til i gullestrup i Herning http://side6.dk/resultatside/?q=sarah23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers43 Skrevet 15. November, 2014 Hej:) Tak for dit svar Maler37 har du selv besøgt hende?? og hvis ja hvordan var hun?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maler37 6 Skrevet 15. November, 2014 Ja har besøgt hende to gange hun kan godt se lidt sur ud lige når man kommer men hun er rigtig sød og ok service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen83 33 Skrevet 22. November, 2014 Hun er lækker. Hende må jeg besøge. Hvor siger i at hun holder til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 22. November, 2014 køb dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen83 33 Skrevet 23. November, 2014 Jeg har været hos hende idag. Og wow ! Hun har den lækreste krop. Det dejligste glade humør. Hun red mig, som jeg aldrig er blevet redet før. Hun er en lille kvinde, med store dejlige bløde bryster. men hold da op hvor man hun bevæge sig. Efter akten, hyggede vi os, vi snakkede og jeg røg en smøg. Hun har det dejligste humør og en glad latter. Denne kvinde, tror jeg jeg vil bruge fast. Servicen var helt i top. Der var ikke noget med at jeg skulle jages ud af døren lige bag efter, nej, vi sad og snakkede, og grinte sammen, indtil den næste kom og bankede på. Hun tilbød mig noget at drikke og selvom jeg tog et bad inden, kunne jeg sagtens tage et bad efter også. Hun fortalte lidt om sig selv, og var bare en generalt varm og åben pige. Men som i skriver øverst, så ja, så troede jeg først at hun var sur, da hun åbnede døren, men lige så snart jeg kom indenfor, kom det der dejlige smil. Ikke et indøvet smil, men et oprigtigt smil. Og derefter hyggede vi os bare utrolig meget. Jeg fortryder overhovedet ikke at jeg tog til Herning. Og jeg vil bestemt besøge hende igen. ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 23. November, 2014 Jeg har også besøgt hende i Gullestrup, fik også en super service. Happy Hour ½ time til 800,. Hun har en fræk krop og kæmpe godt lavet bryster. Billederne er af hende, men vil mene at de er nogle år gamle. Hun kan absolut anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse1972 31 Skrevet 25. November, 2014 Lyder spændende, har kigget på hende i længere tid. så du kunne være jeg skulle forære mig selv en lille forskuds julegave. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 25. November, 2014 Lyder spændende, har kigget på hende i længere tid. så du kunne være jeg skulle forære mig selv en lille forskuds julegave. Har lige været der i dag. Se under anmeldelser. Kan ikke ligge link ind fra telefonen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OnTheRoad 40 Skrevet 27. November, 2014 Starter lige en ny tråd da annoncen nu er for en anden pige end hende det et billeder af i dem Randers43 har lagt ind. Kalder ny tråd for Sarah23. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen83 33 Skrevet 4. December, 2014 Starter lige en ny tråd da annoncen nu er for en anden pige end hende det et billeder af i dem Randers43 har lagt ind. Kalder ny tråd for Sarah23. Ja, der er en anden pige nu. Anastasia tog et andet sted hen d. 26/11. desværre. men hun siger at hun er tilbage i starten af Januar. og der skal jeg ihvertfald besøge hende igen. Men hold øje med annoncen, det gør jeg ihvertfald- Mvh. Tom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen83 33 Skrevet 17. Marts, 2015 (edited) som i kan se har hun fået nye billeder, men det er den samme pige som på billederne. Det er Anastasia, Hun hører til i Gullestrup/Herning og i Viborg. Og er super fantastisk at besøge Men lige pt. er hun i Herning, Jeg lover jer gutter. der er intet at fortryde! Redigeret 17. Marts, 2015 af Administrator Billeder slettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen83 33 Skrevet 17. Marts, 2015 Og hvad jeg godt kan lide, er at selvom der står happy hour fra 12-16. så giver hun det hele dagen alligevel. hun er en rigtig frækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen83 33 Skrevet 17. Marts, 2015 ups, linket: http://side6.dk/resultatside/?q=5776 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg