Hop til indhold

Recommended Posts

I dag var jeg endnu engang på besøg hos Mon.

Jeg bestilte som sædvanlig en gang b2b med afslutning.

Jeg forstår ikke at nogen kan sige Mon ikke kan massere, hun starter med alm. massage hvor der bliver fokuseret

nakke, skuldre og ryg og det gør hun som den bedste af dem jeg endnu har fået massage af.

Derefter får man lidt b2b medens man stadig ligger på ryggen, hun kommer overalt og det er en sand nydelse.

derefter får benene en tur og det smerter godt i musklerne når hun prøver at løsne op

derefter igen lidt b2b ag efter det bliver jeg bedt om at vende mig om.

Liggende på ryggen er det svært og holde fingrene for sig selv og resultatet udebliver da heller ikke og vi går over til den "happy ending" (som jeg beholder for mig selv )

Efter happy ending er det tid til lidt mere massage på forsiden, samt lidt pjatteri og vi slutter af med et dejligt bad hvor jeg bliver sæbet ind og vasket over hele kroppen.

Mon får mine bedste anbefalinger og hun virker altid glad for at se en, hun husker en, hvad der jo også tæller med fordi samtalen under massagen bliver lettere og mindre anstrængt

the

rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god og sober anmeldelse, hvor man sagtens uden detaljer fanger den fine oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon kan bestemt massere, og hun er skøn at ha' kravlende rundt over det hele. De er nogle dejlige tøser alle tre; har besøgt dem alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja så blev det tid til endnu en tur hos mon

Bestilte det sædvanlige B2B og som altid fik jeg en rigtig god gang massage.

Mon yder en god massage og er uhyre behagelig og være sammen med, det resulterede i at jeg spurgte om hun ville med ud og spise en gang dinner

Svaret var ja og jeg aftalte med Ratree om hvad jeg skulle give for at købe Mon fri nogle timer onsdag.

Vi blev enige og jeg kom og hentede Mon onsdag og vi tog ud og spiste.

Mon er lige så behagelig og være sammen med uden for klinikken som hun er på klinikken så det blev nogle hyggelige timer.

Det var så meningen vi skulle slutte af med en gang B2B når vi kom tilbage men en besked om at min datter var kommet på hospitalet gjorde at vi bare sagde farvel uden B2B

En yderst behagelig aften

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var så meningen vi skulle slutte af med en gang B2B når vi kom tilbage men en besked om at min datter var kommet på hospitalet gjorde at vi bare sagde farvel uden B2B

En yderst behagelig aften

Ærgerligt, at din datter blev syg.

Lyder som et hyggeligt arrangement, om end du glip at desserten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som om at det ikke var slemt med din datter, når du synes at det var en hyggelig aften. Så jeg håber din datter er rask igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...