Hop til indhold
Slaven_Randers

Daniella... Vend aldrig tilbage til en fuser ...........

Recommended Posts

Men så er det godt at Daniella aldrig er en fuser nærmere en skøn fræk prinsesse. :mrgreen:

Som nogle nok husker lade jeg min første anmeldelse af en pige herinde op sidste onsdag og det var sjovt nok også hende det gik ud over.

Jeg begyndte faktisk allerede dagen efter mit første besøg at planlægge et nyt besøg hos hende og det blev til en del skriveri frem om tilbage med idéer forslag og råd til hende om hvad jeg syntes havde manglet første gang. Enden på denne snak herinde og på et par SMS blev at jeg skulle stille på hendes adresse i dag kl 12.50.

Jeg ankom næsten til tiden, nogle havde fyldt vejen ud til hende op med spred møjkarle og søndagsbilister som ikke kunne kende ugedagene fra hinanden, men jeg nåede da frem medbringende en lille pose med ting som vi havde skrevet om. posen indhold blev studeret af hende den smukke med lidt skeptiske øjne, men enden blev at jeg blev sendt ud i badet og med en skarp ordre om at skynde mig og komme op i hyggerummet når slaven var renvasket. Renvasket og kun iført underbukser sad jeg under 5 min efter i sengen med fruen ved min side siddende med tingene fra posen og spørgende øjne, efter lidt forklaring og nogle aha øjne fra Daniella blev jeg lagt ned med bind for øjnene eller hvad vi skal kalde det stykke stof som var blevet tryllet frem efter at det blev opdaget at en havde glemt sin blindfold hjemme.

Herefter skete der en masse spændende ting som indeholdt både gys og lir samt den søde smag af et skønt kvindeskød og lige pludselig kunne jeg ikke holde en uges opsparet sæd tilbage og jeg fik heldigvis lov til at skyde dem af. :shock:

Så blev jeg efter at have sundet mig og efter at de snærende bånd var blevet løsnet sendt en tur i bad og fik mig monteret i tøjet og en lille snak om dagen oplevelser og et varmt knus. Vel tilbage i bilen kikkede jeg på uret og tænkte at der var da ikke gået 1 time men der var gået 1,5 time fra den lille bil parkerede diskret bag huset til den trillede ud på vejen igen med en storsmilende slave bag rettet.

Karakterene :

Pigen : 10+++++++++++ og nok et ekstra +

Stedet : 10 diskret let at finde og pænt og rent

Oplevelsen : 8-9 snakken efter sidste gang hæver oplevelsen betydeligt og et par møder mere og alt kommer i top

Gentagelses faren er meget stor skal bare lige have taget et lån i huset pantsat hunden og udlejet haven til prøvesprængninger af en eller art. :D

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Icemand

Cooper  hvorfor skal man stille spørgsmål ? dit spørgsmål er ligegyldig,god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...