Hop til indhold
Heino

Politi- og kommunehetz mod pigerne i Mollerup

Recommended Posts

Optimalt bør et bordel tilstræbe godt naboskab, som minimum kunne leve i respektfuld adskillelse med sine naboer.

 

Hvis hverken ejer, piger eller kunder udviser den nødvendige pli, for at bordellet om muligt kan leve i fornuftig sameksistens med sine naboer, ser jeg det kun som værende i branchens interesse at borgere, politi og kunder får lukket bordellet i Mollerup.

 

Des mere vilje der udvises af alle til at bidrage til at et bordel i lokalsamfundet opleves til mindst mulig gene, des større er forhåbentlig muligheden for i det mindste at kunne opnå stiltiende accept af eksistensen af et bordel som nabo.

 

Sidstnævnte er der vel mange eksempler på over det ganske land, uden at vi hører noget herom af samme årsag?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kunne måske også tænkes, at det var en by i samhørighed, der gerne ville af med bodellet og som så overdriver situationerne.

Fire brugte kondomer udenfor - tror sgu ikke der er nogen mænd der er så glade for gummiet at de beholder det på, ud af døren...

Hvem mon startede slagsmålet - naboen eller kunden? Har godt nok ikke hørt om kunder der ynder at slåsse udenfor bordellet, til frit skue....

Selvfølgelig tager jeg stærk afstand fra bordeller med udlandske piger og hvor forholdene ikke er i orden - så den del af det er blot til min foragt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med hånden på hjertet, hvem vil gerne ha' det omtalte hus som nabo..? Godt nok vil vi gerne være fordomsfrie og hilse prostitution velkommen, men at få et bordel i den genre som nabo, tror jeg de færreste af os vil bryde sig om.

 

Jeg kunne forestille mig at huspriserne i det lille samfund, også spiller en stor rolle i kampen mod stedet. De lokale ejendomsmæglere kan umuligt ha' undgået lysrædslet i vinduet, og næppe fundet inspiration til en Morten Koch beskrivelse af området.

 

Det havde nok været nemmere for lokalbefolkningen at lade som ingenting, hvis det i stedet havde været et privat sted hvor gæsterne kom efter aftale, uden at natteroderi var indblandet.

 

Bordeller på landet skal efter min mening ligge relativt øde, og ikke være en del af et lille samfund.

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kommer også fra en lille landsby, -hvor der lå et bordel nede af vejen.

 

Men de passede bare sig selv og vi gjorde det samme, der var intet ondt der, indtil en dag hvor deres ene kamphund løb efter mig på cykel, det var også det eneste problem mine forældre havde med dem, -deres hunde ikke deres erhverv, men de fik løst tingene i fredelighed. Der var da altid rent, og når vi nabobørn lurede ind igennem haven, så har vi højst set en død krage, ikke brugte kondomer og bananskræller liggende og flyde langs et hegn, det lyder meget mærkeligt??

 

Syntes historien lyder som om der skal piskes en stemning op, er der lignede situationer fra andre kommuner, byer, eller er der tale om et lille samfund som har set sig sure på nogle? Er andre byer ikke lidt large?

 

Jeg er glad for jeg ikke har en slagsbror som nabo, åhh -jeg ville flytte med det samme....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke nogen i den lille by der som vil stille sig op foran kamera og sige at det er da OK med det bordel og der er ingen problemer. Vedkommende skal jo selv blive ved med at bo i området. Hvis man er OK med et bordel og købesex i lokalområdet, så er man jo hurtigt et potentielt mål for offentlig shaming og "nåehhh, så går du på bordel altså?". Eller værre, når det kommer næste generation for øre: "Nåehhh, går din far så på bordel?"

 

Det er ikke nogen vindersag at forsvare det lokale horehus, er vist i virkeligheden det jeg prøver at sige kortfattet.

 

Når så det er sagt så skal de selvfølgelig gøre rent efter sig. Også selv om det kan være skraldemanden som har tabt noget fra en sæk han bar ud fra stedet eller lignende. Kunne jo tyde på det siden de ligger sammen med andet affald.

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst for år tilbage, at Silkeborg politikreds kørte en nul-tolerance-politik over for bordeller og prostitution. De blev simpelthen chikaneret væk. Men nu er der vel slået nogle kredse sammen i forbindelse med kommunalreformen, så fokus er måske blevet udvandet - gætter jeg på. Det er i alt fald overraskende, at se sådan en historie fra dét område.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt på linje med Ludvig. Det er med garanti de færreste af os, der vil hilse et bordel i den kategori velkomment....Jeg ville i hvert fald ikke bryde mig om det. 

Man kunne meget nemt få den tanke, at der er tale om et hul i jorden, der bleiver udlejet til udenlandske prostituerede til en fuldstændig ublu pris. Altså et bordel i samme kategori som de bordeller polske Joanna beskrev i BT's artikelserie

 

Jeg er ikke i tvivl om at nogle kunder har en så mærkværdig adfærd. Jeg har i min studietid delt opgang med et døgnåbenbt bordel i Københavnsområdet. Nogle af bordellets kunder var ekstremt støjende - de råbte og skreg i opgangen på alle tider af døgnet og nogle valgte ligefrem at pisse i opgangen :shock:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige min beretning fra stedet:

 

 

 

Mit indtryk af stedet er nok at det er et sted, hvor der ikke bliver ofret ret mange kroner på eller noget særligt for at gøre det behageligt for pigerne at være der - ja, sådan noget som at der mangler køkkenrulle forstår jeg ikke - hvorfor køber man ikke bare stort ind? Og så at gøre det lidt pænt og rydeligt rundt omkring, kan vel heller ikke koste alverden i forhold til, hvormeget pigerne tjener i døgnet  :roll:  - om ikke andet, så koster det mere i manglende omsætning, ikke at sørge for at tingene er iorden.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mollerup ligger da ikke i Tyskland. Har jeg misforstået noget?

 

Det var indsætningen af linket, der snød mig og blev ved med at gøre det af uforklarlige årsager, men nu virker det  :-P

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var indsætningen af linket, der snød mig og blev ved med at gøre det af uforklarlige årsager, men nu virker det  :-P

 

 Den der med at Naboerne står udenfor eller hænger i vinduerne er jo en ren klasikker, for at holde gæster væk.

 

Også lidt underligt at pigernes skrald ikke havner i skraldespanden...Jeg ser aldrig andre steder, med skrald på den måde, (nogle naboer-øvelser, for nu skal det i tv??)

 

 Godt naboskab kan sagtens lade sig gøre, men den der med det der skildt, det er totalt no-go!

 

 Nu har Jernelastikken jo sådan en Gør-det-selv-mand i maven, og ser meget på hvordan omgivelserne ser ud omkring bordeller, altså affald og om nu hækken har den korekte cm højde i forhold til vedtagne hæklov.

 

kære Jernelastik, tror du at hvis jeg skulle på gæstevisit i det jyske en dag og præsis den dag havde "mutter" bestemt sig for at lave "fælles" havedag, med familen, tror du så ikke jeg ville få Tjernobyl til at ligne en havegrill i forhold til mit humør?

 

Nej Du mener hun skal have en pandelygte, og skal gøre det mellem kl 01 om natten til solopgang (hvis der ikke er døgnåbent)

 

Ikke dermed sagt at hun skal se stort på udenoms arealet, men alle piger vil nok sige som jeg,...ikke på min vagt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Den der med at Naboerne står udenfor eller hænger i vinduerne er jo en ren klasikker, for at holde gæster væk.

 

Også lidt underligt at pigernes skrald ikke havner i skraldespanden...Jeg ser aldrig andre steder, med skrald på den måde, (nogle naboer-øvelser, for nu skal det i tv??)

 

 Godt naboskab kan sagtens lade sig gøre, men den der med det der skildt, det er totalt no-go!

 

 Nu har Jernelastikken jo sådan en Gør-det-selv-mand i maven, og ser meget på hvordan omgivelserne ser ud omkring bordeller, altså affald og om nu hækken har den korekte cm højde i forhold til vedtagne hæklov.

 

kære Jernelastik, tror du at hvis jeg skulle på gæstevisit i det jyske en dag og præsis den dag havde "mutter" bestemt sig for at lave "fælles" havedag, med familen, tror du så ikke jeg ville få Tjernobyl til at ligne en havegrill i forhold til mit humør?

 

Nej Du mener hun skal have en pandelygte, og skal gøre det mellem kl 01 om natten til solopgang (hvis der ikke er døgnåbent)

 

Ikke dermed sagt at hun skal se stort på udenoms arealet, men alle piger vil nok sige som jeg,...ikke på min vagt!

 

Jeg ser nu mange steder - at skraldespanden står og gaber + der ligger lidt ekstra pizzabakker rundt om - og det tror jeg altså ikke det er naboerne der har været forbi og læsse af - og det kan jo ikke være skaldemandens skyld, at låget ikke kan lukkes, så han taber noget - og så meget koster det altså heller ikke at bestille en større skraldespand eller være lidt mere omhyggelig med at folde mælkekartoner og andet, så det ikke fylder så meget + evt. trampe lidt på poserne inden de fyldes i skraldespanden.

 

Mht. at klippe hækken, reparere stakittet og rydde op rundt om - så er glædespigerne nu altså ikke kendt for at åbne butikken før op ad formiddagen, så der er da rigelig tid for en frisk havemand til at ordne det værste - om ikke andet så ser jeg da tit at en klinik holder lukket pga. ombygning eller fordi der ikke lige er en pige til at tage vagten - så der er der, da også rigelige muligheder for også at gøre det lidt pænt og hyggeligt udenoms + evt. udskifte de gammeldags dobbelte vandhaner med et Damixa brusetermostatbatteri, der også kan betjenes med sæbe på fingrene  :mrgreen:

 

PS. mht. hækkens højde, så kan der godt være en gensidig interesse i at holde den i 2 meters højde - bare den ikke stritter til alle sider  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bordeller!?

Nogle gange, der ligger mine naboer og boller inde ved siden af og det sker også deres hund gør

 

De skal væk skal de!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...