Hop til indhold
Onslow

Nogen, der føler sig truffet, bare lidt?

Recommended Posts

Melder mig gerne som bruger af Mac produkter men jeg er ikke typen der løber efter den nyeste jeg skifter telefon hver 2-3 år når forgængeren er slidt ned ikke fordi der kommer ny model

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Nu har jeg ikke nogen Mac eller iPhone men en PC og en Samsung Galaxy ....og det er naturligvis noget HELT HELT andet.... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke en Mac computer, men jeg lignede sgu nok sådan en robot, da jeg fik en iPhone 6. :D

Men hva... Jeg er glad og begejstret, og det er vel en god ting. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg har MAC,IPAD og IPHONE og skifter det jævnligt ud :-)

Fantastisk funktionelle Apparater! Jeg interesserer mig nul og en prut for  sådan noget. På ingen måde. Jeg skal ikke formatere og bla bla bla og alt mulig andet. NEJ, jeg skal trykke på en knap og så virker lortet. Ligesom jeg skal have en nyere bil, hvor jeg kan dreje nøglen så starter den. Bøvl er for dem der har tid til det :-) Jeg har engang haft PC milde moses…… 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin lille film, men jeg synes ikke den handler så meget om Apple specifikt. Det er jo bare gadget/mobil markedet generelt, også for Samsung, HTC, Nokia og de andre.

Og som supplement: Levetiden for apple produkter er generelt længere end hos andre producenter. Mine kollegaer har fået nye Androids eller ny PC tre gange før jeg skifter min æble-dims ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har MAC,IPAD og IPHONE og skifter det jævnligt ud :smile:

Fantastisk funktionelle Apparater! Jeg interesserer mig nul og en prut for  sådan noget. På ingen måde. Jeg skal ikke formatere og bla bla bla og alt mulig andet. NEJ, jeg skal trykke på en knap og så virker lortet. Ligesom jeg skal have en nyere bil, hvor jeg kan dreje nøglen så starter den. Bøvl er for dem der har tid til det :smile: Jeg har engang haft PC milde moses…… 

Er du typen som flader ud og lader pige gøre sit arbejde uden så meget bøvl,

eller vil du trykke på alle hendes knapper (jeg elsker at pille ved alt også piger) :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Er du typen som flader ud og lader pige gøre sit arbejde uden så meget bøvl,

eller vil du trykke på alle hendes knapper (jeg elsker at pille ved alt også piger) :P

Tværtimod!!!!!!!!!

Jeg elsker og pille og rode rundt med Piger!!

Men sådan er vi så forskellige :smile: nogle elsker at pille rode rundt med IT apparater andre som undertegnede elsker at pille og rode rundt med Piger.

Men hvis hun virkelig er hamrende lækker, kan det nu engang imellem være ganske charmerende bare ligge sig ned og sige "kom igang" og nyde synet og oplevelsen :-) Skal man huske at unde sig selv :-)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tværtimod!!!!!!!!!

Jeg elsker og pille og rode rundt med Piger!!

Men sådan er vi så forskellige :smile: nogle elsker at pille rode rundt med IT apparater andre som undertegnede elsker at pille og rode rundt med Piger.

Det kalder jeg for ægte software altså pigerne :D

Jeg elsker begge dele både hardware (gadget ect.) og software (pigerne) :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...