Onslow 15848 Skrevet 10. November, 2014 Mon der skulle gemme sig en enkelt herinde+ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 606 Skrevet 10. November, 2014 Melder mig gerne som bruger af Mac produkter men jeg er ikke typen der løber efter den nyeste jeg skifter telefon hver 2-3 år når forgængeren er slidt ned ikke fordi der kommer ny model Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 10. November, 2014 Nu har jeg ikke nogen Mac eller iPhone men en PC og en Samsung Galaxy ....og det er naturligvis noget HELT HELT andet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 10. November, 2014 Jeg har ikke en Mac computer, men jeg lignede sgu nok sådan en robot, da jeg fik en iPhone 6. Men hva... Jeg er glad og begejstret, og det er vel en god ting. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 10. November, 2014 Jeg har MAC,IPAD og IPHONE og skifter det jævnligt ud Fantastisk funktionelle Apparater! Jeg interesserer mig nul og en prut for sådan noget. På ingen måde. Jeg skal ikke formatere og bla bla bla og alt mulig andet. NEJ, jeg skal trykke på en knap og så virker lortet. Ligesom jeg skal have en nyere bil, hvor jeg kan dreje nøglen så starter den. Bøvl er for dem der har tid til det Jeg har engang haft PC milde moses…… 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 10. November, 2014 Fin lille film, men jeg synes ikke den handler så meget om Apple specifikt. Det er jo bare gadget/mobil markedet generelt, også for Samsung, HTC, Nokia og de andre. Og som supplement: Levetiden for apple produkter er generelt længere end hos andre producenter. Mine kollegaer har fået nye Androids eller ny PC tre gange før jeg skifter min æble-dims ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. November, 2014 (edited) Jeg er en moderat æble fan men jeg bruger også Samsung og Nokia Redigeret 10. November, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 10. November, 2014 (edited) Jeg er både til de æble- og pæreformede....... Redigeret 10. November, 2014 af Butch1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. November, 2014 Jeg har MAC,IPAD og IPHONE og skifter det jævnligt ud Fantastisk funktionelle Apparater! Jeg interesserer mig nul og en prut for sådan noget. På ingen måde. Jeg skal ikke formatere og bla bla bla og alt mulig andet. NEJ, jeg skal trykke på en knap og så virker lortet. Ligesom jeg skal have en nyere bil, hvor jeg kan dreje nøglen så starter den. Bøvl er for dem der har tid til det Jeg har engang haft PC milde moses…… Er du typen som flader ud og lader pige gøre sit arbejde uden så meget bøvl, eller vil du trykke på alle hendes knapper (jeg elsker at pille ved alt også piger) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 10. November, 2014 (edited) Er du typen som flader ud og lader pige gøre sit arbejde uden så meget bøvl, eller vil du trykke på alle hendes knapper (jeg elsker at pille ved alt også piger) Tværtimod!!!!!!!!! Jeg elsker og pille og rode rundt med Piger!! Men sådan er vi så forskellige nogle elsker at pille rode rundt med IT apparater andre som undertegnede elsker at pille og rode rundt med Piger. Men hvis hun virkelig er hamrende lækker, kan det nu engang imellem være ganske charmerende bare ligge sig ned og sige "kom igang" og nyde synet og oplevelsen Skal man huske at unde sig selv Redigeret 10. November, 2014 af Liderligfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. November, 2014 Tværtimod!!!!!!!!! Jeg elsker og pille og rode rundt med Piger!! Men sådan er vi så forskellige nogle elsker at pille rode rundt med IT apparater andre som undertegnede elsker at pille og rode rundt med Piger. Det kalder jeg for ægte software altså pigerne Jeg elsker begge dele både hardware (gadget ect.) og software (pigerne) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg