Hop til indhold
Slaven_Randers

er man selv skyld i en del af de dårlige oplevelser

Recommended Posts

Jeg vil lige starte med en advarsel, jeg keder mig og det er farligt jeg kommer til at tænke og når man som jeg er fyldt 41 er der mange tanker :D Hvis du bare vil læse mine spørgsmål til alle så hop trykt ned i bunden der lister jeg dem op til sidst.

 

Jeg sidder her en søndag aften og tænker tilbage på snart 22 år forbrug af glædespiger(GP) lad os bare bruge det navn nogle vil nok kalde dem noget andet men dem om det.

 

Jeg var 19 da jeg første gang gik ind af døren på et bordel og jeg husker det som var det i går stedet er i dag revet ned og der er bygget lejligheder på grunden så jeg kan godt skrive at det var på Herningvej 5 i Århus og pigen der var der var en moden dame der var fyldt 40 som tilbød både blide og hårdere former som der stod i Ekstrabladet på de bagerste sider. på det tidspunkt var jeg en meget genert ung mad som aldrig var nået længere end til at kysse med en pige, men nu skulle det være. jeg var så nervøs at jeg i dag ikke forstår at jeg kunne lukke døren op og gå de 10 trin (tror jeg der var) ned til ringklokken ind til lystens hule, men jeg kom ind og jeg fik min første oplevelse både med sex, SM og GP. Denne oplevelse er stadig på min top 10 liste over de bedste oplevelser hos GP hvorfor kommer jeg tilbage til senere.

 

Jeg har siden haft mange oplevelser med GP både i den blide afdeling og også en lige så stor del inden for den hårdere del hvor mange har jeg ikke tal på heller ikke hvad det er beløbet sig til i kr. men det er heller ikke så vigtigt. Til de nysgerrige skal siges at selv om jeg stadig er en genert fyr er det også lykkes for mig at have både kærester og en kone i flere perioder, men pt. er jeg "ledig" på markedet. Jeg vil også sige at mit forbrug af GP i de perioder jeg har været i forhold har været yders begrænset, da jeg ikke selv føler at jeg ikke kan tillade mig både at være i forhold og benytte mig af GP.

 

Nu har jeg vist ævlet nok om mig selv nu til det der står i overskriften nemlig om vi selv som kunder er skyld i en del af de dårlige oplevelser vi som kunder ind i mellem render ind i og her tænker jeg ikke på at rende ind i falsk markedsføring med lånte fotos og en GP der har glemt at opdatere en profil så højde vægt og alder passer til dagen i dag. Nej jeg tænker på de oplevelser hvor pigen så ud som vi forventede, men hvor GP og kunden bare ikke var samme sted med hensyn til hvad man forventede sig af oplevelsen. GP er jo i bund og grund en sælger (nogle af dem i kategori med en brugtvogns forhandler) som skal af med en "vare" og jeg er kunden der skal købe 

 

Nu tilbage til min første gang som jeg skrev var den stadig på top 10 over gode oplevelser fordi mine forventninger til hvad der skulle ske blev nøje gransket og diskuteret med en meget sød og forstående GP inden vi overhovedet nærmede os afregning og at tøjet blev smidt. Nu var det før internettet og mail blev opfundet eller i hvert fald hvermands eje så det var noget der skete i en sofa på bordellet. I dag vil meget af den slags nok se vi mail og evt. sms inden hvis begge parter især kunden udviser seriøsitet over for GP. Jeg har så her til aften tænkt tilbage på også de dårlige oplevelser for dem har der også været mange af må desværre nok sige dem har der været flere af end de gode. 

 

Og nu her en søndag aften slog det mig så kunne jeg finde en fælles nævner for de mange dårlige oplevelser og kunne jeg også finde en for de gode oplevelser og ja det tror jeg faktisk jeg kan for i lighed med min første oplevelse så er alle mine gode oplevelser blevet til på baggrund af en grundig forberedelse af mig på hvad er det egentlig jeg går ind af den her dør for at opleve og har jeg formidlet til GP i døren hvad jeg forventer af denne. De gange jeg har gjort det har jeg fået super oplevelser ud af det om det så var blide GFE oplevelser eller det har været frække pirringsbondager eller direkte hård SM og slavesammenføringer.

 

De dårlige har om ikke alle så en stor del af dem været oplevelser hvor liderligheden har taget over og jeg er gået ind af en dør og været for liderlig til at have sat mig selv et klart mål med mit besøg. Det kan ex være besøget hos et døgnåbent bordel kl 4 om morgenen på vej hjem fra et natjob hvor trykket var blevet så højt at et hul var et hul om det så sad midt på maven af en trunte uden ben(ved godt dette er meget groft sagt). Eller der hvor min forberedelse og talegaver ikke var gode nok til at formidle mine lyster og ider samt ikke mindst forventninger til mit besøg til den GP som skulle servicere mig.

 

Hvorfor skulle det så tage mig næsten 22 år og så mange tusinde kr. at komme frem til det, ja det ved jeg ikke, men der er en GP herinde som har en del af skylden da hun efter mit første besøg hos hende netop spurgte ind til min oplevelse da vi var færdige fordi jeg ikke havde givet hende ret meget at arbejde med inden (jeg tror godt hun ved hvem hun er så nævner ingen navne :P )

 

Men som lovet øverst lige nogle korte tæk over og kommenter gerne sætninger :

 

  • Kan vi selv være skyld i en dårlig oplevelse hos en GP eller har vi som "Kunden" altid ret og det altid er hendes skyld.
  • Kan vi forberede os til bedre oplevelser hos pigerne.
  • Får vi bedre oplevelser hvis vi er bedre til at kommunikere med pigen.

 

Damm hvor har jeg ævlet, ved ikke om det her overhovedet giver nogen mening for andre end mig, ellers bare døm mig mine skuldre er lige så stor som min mave og de kan tage det. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
  • , så man er forberedt på, hvme man møderKan vi selv være skyld i en dårlig oplevelse hos en GP eller har vi som "Kunden" altid ret og det altid er hendes skyld.
  • Kan vi forberede os til bedre oplevelser hos pigerne.
  • Får vi bedre oplevelser hvis vi er bedre til at kommunikere med pigen.

 

 

1. Selvfølgelig. Man bør naturligvis altid sørge for at være forberedt, f.eks. at have læst hjemmesiden (hvis der findes sådan en) så man kender GP'ens koncept og grænser.

 

2. Uden at den personlige hygiejne er i orden, så er der helt sikkert lagt op til en dårlig oplevelse. Mange piger har efterhånden en  hjemmesider, prøv at læse den før et besøg, det vil helt sikkert være et plus, når du træder ind gennem døren.

 

3. Svaret  giver vel sig selv.Det kan aldrig skade at være på forkant med hvordan et besøg bør forløbe.

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi selv være skyld i en dårlig oplevelse hos en GP eller har vi som "Kunden" altid ret og det altid er hendes skyld.

Nej, vi har naturligvis aldrig ret, bare fordi vi er "kunder", men det er en fjollet problemstilling. De fleste af os kan godt skelne mellem, om vi selv var uoplagte og i dårligt humør, eller om pigen bare ikke var til noget. Jeg har haft flere dårlige førstehåndsoplevelser, hvor jeg måtte pege på mig selv som årsagen. Men ved efterrationalisering har jeg så erkendt det, og fået dejlige oplevelser med samme piger efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

 

det er altid en god ide at læse hjemmesiden men OGSÅ SELV at tage stilling til hvad man som gæst vil opleve. 

 

gør dig nogle tanker om hvad vil jeg opleve og hvad man ikke vil opleve. 

 

brug din sunde fornuft, igen brug din sunde fornuft, stop ikke hjernen ned i pikken men tænk dig om. 

 

Det vi har på vores hjemmesider er et UDTRYK for hvad der tilbydes, ikke noget man skal være med på, det hele.

 

De fleste af os (selv jeg) er til at tale med 

 

Helene

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste af os (selv jeg) er til at tale med

Helene

Jeg ved du er til at tale med du er skyld i at jeg aldrig mere får et naturligt forhold til husholdningsfilm :-)

Endnu en af de gode oplevelser fra en svunden til i Århus som også står stærkt på nethinden og tak for de Helena

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel som ved så mange andre ting her i livet et spm om kemi og menneskelige relationer. God kemi gode oplevelser osv. Hvad fører så til god kemi er 1000 kr. spm ? Det kan ikke besvares, men jeg kan opregne nogle punkter, som næppe øger chancerne for en god oplevelse! Jo flere krys man sætter i disse punkter desto større er risikoen for en dårlig oplevelse. Hermed punkterne:

 

1] Dårlig personlig hygiejne 

2] Dårlig ånde (hører faktisk med til 1)

3] Overdreven fedme (sorry men et turn off - vejer selv for meget, men har heldigvis en god højde som kompenscerer)

4] Dårlig og arrogant opførsel

5] For meget tingen om prisen (som jyde prøver jeg altid selv, men på en charmerende måde synes jeg selv! *SS)

6] Krampagtig adfærd - ikke styr på at konversere eller small talke

7] Mangel på humor

8] Anspænthed

9] Potensproblemer

10] Manglende viden og færdigheder i at stimulere en Q på passende vis

11] Bange for at tage teten - med mindre man er SUB i en SM session

12] Grimt udseende generelt - kan dog overkommes, hvis alle andre punkter er opfyldt og charmen er der

13] GLEMMER at GPs også nyder komplimenter som alle kvinder i øvrigt

14] Glemmer at være tilpas afslappet, så der opstår en god stemning i rummet

15] Stresser for meget over hele situationen

16] GP taler alt for meget - kan ødelægge alt

17] Du kommer til ved en fejl at nævne din kone eller børn - dræber alt!

18] Ikke din skyld - du er bare løbet ind i en golddigger/hustler - bedre held næste gang!

 

Bare lige et skud fra hoften! Der er utvivlsomt mange andre ting jeg har overset!! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Slaven_Randers.

 

Angående din fråga: om man själv är skyldig i en del av en dålig upplevelse.

Är väl nog både ett Ja och Nej på frågan.

 

De som ligger i din hand och som du kan styra över kan man ta på sig.

Vad GP kan tänkas hitta på för att det skall bli en dålig upplevelse kan du aldrig gardera dig emot.

Du har med människor att göra, så där är mycket som kan gå fel.

 

Att försöka undvika dåliga upplevelser är 100% uteslutet. 

 

Det är väl helt naturligt att du, jag och många andra tar sig en funderare efter att ha haft dålig upplevelser. Kunde man ha gjort annorlunda för att undvika dessa. Kanske, kanske inte!

De kvittar om man så göra långa lister på vad man gillar och inte gillar. Pratar i timmar med GP, så kommer de alltid bli fel någon gång. Men därmed så behöver det inte sluta med en dålig upplevelse fast det känns så då.

 

De är två vuxna människor, sänker båda garden och tar ett öppenhjärtigt samtal om upplevelsen, så kanske de kan komma något gott ur de hela.

 

Jag har själv upplevt detta med dåliga upplevelser ett antal gånger. Men jag försöker gör en skillnad på dessa. Är det en GP som jag bara har träffat en gång så lägger jag inte ner mer krut på henne utan låter de rinna ut i sanden och kommer aldrig mer tillbaka. Är det däremot en som jag har träffat ett antal gånger så hamnar det i ett annat läge. Man har ju lagt ner lite investering på henne och att det är något hos henne som man gillar. Då gör jag ett försök att prata om upplevelsen med henne.

Men jag får erkänna att jag aldrig har lyckas med detta,  de har nog grämt mig lite…ha…ha. Behöver nog träna lite mer på att bli en riktig bra rövslickare skulle jag tro! 

 

Vh Ex-boy

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bukowsky,

Din laaaange liste er nok en tand for voldsom i forhold til realiteterne, for det er jo meget individuelt, hvad glædespiger kan tackle.

Punkt 1-5 vil jeg mene gælder for alle glædespiger generelt. De andre punkter er ikke noget, der nødvendigvis giver en dårlig oplevelse hos f.eks mig. :)

Alt hvad der hører ind under usikkerhed, akavethed, manglende sociale kompetencer, stress og nervøsitet kan jeg sagtens arbejde med. Man behøver ligeledes heller ikke være en superelsker eller supermodel. Og der findes mange piger som mig, så lidt overdrevet liste, måske... ;)

Men nu har du jo tendens til at skrue lidt på knapperne og smøre tykt på i dine indlæg, så jeg regner med, at det også er, hvad der er sket her. :)

Som andre i tråden er inde på, så kan i gardere jer så godt som muligt imod dårlige oplevelser.

Sæt et klart mål for hvad i præcis ønsker og drømmer om. Tilkæmp jer kontrollen over blodtilførslen til de forskellige hoveder, så i kan tage de rigtige og kloge beslutninger. ;) Lav et grundigt forarbejde, og mød op renskuret, velduftende, med nypolerede bisser, i godt humør og med åbent sind. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men som lovet øverst lige nogle korte tæk over og kommenter gerne sætninger :

 

  • Kan vi selv være skyld i en dårlig oplevelse hos en GP eller har vi som "Kunden" altid ret og det altid er hendes skyld.
  • Kan vi forberede os til bedre oplevelser hos pigerne.
  • Får vi bedre oplevelser hvis vi er bedre til at kommunikere med pigen.

 

1: helt sikkert...  naturligvis kan i det. Hvis i møder op i dårligt humør, virker sure, afvisende, primitive, tarvelige, nedladende.... alt det der normalt giver dårlig kemi mellem 2 mennesker - så er det dødsdømt. 

 

Det er op af bakke fra start. 

 

Jeg er altid glad når jeg ser en gæst - uanset genganger eller ny - og han får mit største og bedste og gladeste smil. Hvis det ikke gengældes eller hvis han starter ud med at sige noget der dræber stemningen totalt.... så er det ikke min skyld. Aldrig om nogen får mig til at sige det :) 

 

2. i kan forberede jer på 2 fronter.  a. hygiejne... bed om et bad hvis i ikke har taget et lige inden, hav nybørstede tænder og lad være med at ryge lige inden i ankommer... det stinker!

 

b. forbered jer mentalt. Vær glade for jeres besøg selv om i måske er nervøse... kom med et åbent sind :)  det kan vi  arbejde med og gøre til noget super sjovt

 

3. Nej - i får bedre oplevelser hvis i er glade og aktive... vær lidt af jer... fysisk og mentalt. Fuck small-talk - det  kan i bund og grund være underordnet... men det kan glæde og lyst ikke. 

 

det handler om fysisk interaktion som begge parter skal nyde... den oplevelse får i hvis i sender gode, glade og positive signaler... uanset om det er via ord eller smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

2. i kan forberede jer på 2 fronter.  a. hygiejne... bed om et bad hvis i ikke har taget et lige inden, hav nybørstede tænder og lad være med at ryge lige inden i ankommer... det stinker!

 

Hva er beste råd for munnhygiene for de av oss som røyker? Stapper munnen full med stimorol og fresh mints før jeg ankommer, men er det annet som hjelper? Snus i timene før besøket? Medbragt reiseflaske med Listerine? Noe helt annet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg oplever ikke at Ludere altid er i hopla når man besøger dem. Der er nu nogle udsving i hvert fald bag smilet.

Men uha jeg er heller altid selv i hopla!!!!!!! Faktisk har jeg nok mere brug for oplevelsen når jeg ikke er i hopla.

Hvems skyld er det så? Man kan nok næppe bebrejde Luderen for et mislykket besøg, hvis man selv ikke er i hopla!! Men omvendt, det er her Fårene bliver skilt fra Bukkene! For går du ind af døren som ikke- hopla Mand og ud af Døren som storjublende hopla Mand, så har du været inde hos en kvalitets Courtisane, som man for alt i Verdenen skal holde fast i!!!!!!!! Og sørge for at komme igen hos når du er i hopla og give en fantastisk oplevelse :-)

Alt det der med hygiejne og andre ting som er helt basale ting ved et besøg, gider jeg ikke gå ind i. For naturligvis er det i orden både ved hende og mig

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva er beste råd for munnhygiene for de av oss som røyker? Stapper munnen full med stimorol og fresh mints før jeg ankommer, men er det annet som hjelper? Snus i timene før besøket? Medbragt reiseflaske med Listerine? Noe helt annet?

 

Listerine hjælper...  men ikke hvis du ikke synker noget af det.... altså en lille tår - ikke hel flasken :) 

 

men honestly... for os piger der ikke ryger... der er det turn-off hvis i ryger lige inden besøget for med mindre vi putter tigerbalsam under næsen er lugten jo tydelig - og frastødende... 

 

det er jo normalt også det argument man hører om piger fra ikkerygende gæster.. 

 

lidt gensidig hensyn på den front er absolut med til at gøre det hele mere positivt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Listerine hjælper... men ikke hvis du ikke synker noget af det.... altså en lille tår - ikke hel flasken :)

men honestly... for os piger der ikke ryger... der er det turn-off hvis i ryger lige inden besøget for med mindre vi putter tigerbalsam under næsen er lugten jo tydelig - og frastødende...

det er jo normalt også det argument man hører om piger fra ikkerygende gæster..

lidt gensidig hensyn på den front er absolut med til at gøre det hele mere positivt :)

Der er ingen tvivl om at både pigens og gæstens personlige hygiejne er en meget vigtig faktor for den gode oplevelse. Jeg har nogle gange mødt piger som ikke virkede nybadede og det er ihvertfald et stort turn off for mig.

Når det er sagt, må jeg også erkende at jeg i et par tilfælde af akut liderlighed har besøgt piger hvor min hygiejne ikke fordrede den gode oplevelse.

Med hensyn til rygning så er jeg ikke ryger og jeg gentager ikke et møde med en pige der lugter af røg eller hvis stedet er røgfyldt for det er heller ikke mig

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg

men honestly... for os piger der ikke ryger... der er det turn-off hvis i ryger lige inden besøget for med mindre vi putter tigerbalsam under næsen er lugten jo tydelig - og frastødende... 

 

Jaja. Prøver alltid å være noenlunde fresh når jeg ankommer, men det ligger i røykingens natur at det er meget godt med en sigarett like før.

 

Men hvis mindre røyk før besøket = flere kyss under akten... Hmm, det må prøves!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jaja. Prøver alltid å være noenlunde fresh når jeg ankommer, men det ligger i røykingens natur at det er meget godt med en sigarett like før.

Det er da også helt fair - men kan i så ikke vælge piger der OGSÅ ryger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da også helt fair - men kan i så ikke vælge piger der OGSÅ ryger :)

Jeg har det som ikke ryger også sådan at kan jeg undgå GP der ryger ville jeg gerne det, men kan mig ikke rigtigt få mig til at spørge når man snakker i telefon eller SMS inden om pigen ryger, men 1 ting er sikkert at hvis steder eller pigen lugter af røg er gentagelses faren i minus og pigen skal give en oplevelse der ligger langt over 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter den meget debat om rygning - vil jeg foreslå, at pigerne for eftertiden annoncerer med om de er rygere eller ej, og om de helst er fri for ryger kunder eller ej! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der må være et trick.

 

Jeg er fanatisk forhåndværende ryger. Jeg hader lugten af cigaret røg. Jeg har så god lugtesans at jeg kan lugte om der bliver røget i bilen der kører foran mig. Det er ikke lyv, og det er faktisk irriterende.

 

Men, men, - to piger har snydt mig. Det var først ved 3-4 besøg, og helt tilfældigt at jeg fandt ud af at de røg. Jeg aner ikke hvordan de gør, for normalt så kan jeg smage det både for oven og især forneden. Men de her to de var helt uden "røg smag" De ved godt hvem de er, så måske de kan linde lidt på låget til den hemmelige opskrift?

 

Skulle der være en pige der nyder en god pibe tobak, ikke sjov tobak, så er det jo noget  helt andet. Det dufter fantastisk, men  hvordan det smager "second hand" ved jeg ikke.

 

Men til emnet. Jeg har ingen mening om det. Jeg har, så vidt jeg husker, aldrig haft en dårlig oplevelse. Nogle meget, meget få så´en la-la,ligegyldige møder. Aldrig noget decideret dårligt.

Hvor det er muligt udfører jeg detaljeret research  ( danske piger).

Hos thai pigerne? Første gang beder jeg blot om massage. Opstår der så længsler undervejs, jamen så er det fjong. Gør der ikke, så har jeg fået massage for 300 kr. Én  enkelt gang er jeg gået fra en thaiklinik midt i massagen. Hun anede intet om massage, og ville kun lave en spillemand. Nå ja, det var så én dårlig oplevelse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror i bund og grund det har meget med kemi at gøre samt forventninger ( nok mest fra kunden )

 

forventningerne kan jo være meget forskellige og de kan også være kraftigt fordrejet i en annoncen med falske billeder og lidt for løgnagtig tekst

 

men begge parter er jo i sin fulde ret til at takke nej tak og sige pænt farvel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

ÅE: Kan du så også lugte/smage hvis GP'en har kysset en ryger før dig? :D

 

Hæ hæ Miza. Det var et spændende spørgsmål. Der er vist kun en måde at finde ud af det på, ikk?

Alt for videnskaben,så jeg deltager gratis :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Så kan du også lugte/smage den/de pikke før dig... :lol:

 

Ja, i alt fald gummiet kan jeg lugte. Derfor er jeg altid morgenmand :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...